منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

قانون جدید تابعیت دبی آیا قطعی است؟

قانون جدید تابعیت دبی
قانون جدید تابعیت دبی
نکته اصلی اینکه با صدور و قطعی شدن قانون اعطای تابعیت و شهروندی دبی به سرمایه گذاران ملکی بین الملل و متخصصان، نابغه ها، مخترعان، مهندسان و پزشکان حرفه ای اینگونه برداشت می شود که اجرای این قانون تازه در ابتدای راه است که البته قبلا این قانون برای ملیت های کشورهای خلیج فارس صادر شده بوده است. اما در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا شرایط اجرای این قانون را برای ملیت های گوناگون از سراسر دنیا از جمله ایرانیان عزیز را دریافت نماییم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

قانون جدید تابعیت دبی برای اعطای شهروندی به سرمایه گذاران ملکی بین الملل، مهندسان، مخترعان و پزشکان حرفه ای بین الملل در ابتدای راه و شروع تصویب و اجرا می باشد. در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از سوابق برنامه گلدن ویزای دبی گفته و علاوه بر آن از دریافت شهروندی دبی تحت شرایط خاص نکاتی را عنوان می نماید. همچنین اخذ تابعیت دبی مزایای بسیار خوبی برای واجدالشرایط ها دارد که به برخی از مزایای اقامت دبی در متن مقاله اشاره می شود.

 

قانون جدید تابعیت دبی

در مهاجرت به دبی خوب است بدانید که پاسپورت امارات یکی از بهترین پاسپورت کشورهای دنیا می باشد که قرار بود به سرمایه گذاران ملکی بین الملل و متخصصان و نیروهای حرفه ای پزشکی، درمانی و مهندسی اعطا شود. اما همانطور که قبلا گفته شد جزئیات دقیق و شرایط تصویب شده آن هنوز منتشر و اعلام نشده است.

قبلا فقط تابعیت و شهروندی امارات به ملیت های خلیج فارس داده میشد اما طبق قانون جدید تابعیت دبی به سرمایه گذاران ملکی بین الملل، نخبگان، مخترعین، دانشمندان، هنرمندان، مهندسان و پزشکان حرفه ای از سراسر دنیا با داشتن شرایطی خاص گفته شده بود که می توانند شهروند امارات شوند ولی متاسفانه این موضوع را تصویب نکرد و شما میتوانید با این موارد اقامت های 3 – 5 و 10 ساله امارات را دریافت کنید.

گلدن ویزای دبی

گلدن ویزای دبی

دولت امارات در سال 2020 برنامه گلدن ویزای دبی را طراحی نمود که با اعطای آن اقامت 10 ساله به خریداران ملک خارجی در دبی می داد و علاوه بر آن ویزای 5 ساله بازنشستگی به افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند اعطا می نمود. همچنین اخیرا ویزای اقامت دو ساله و ویزای دورکاری دبی به کارمندان دورکاری بین المللی که تخصص های ویژه ای دارند اعطا می نماید. که در ادامه قوانین سال 2022 دبی را مطرح خواهیم کرد.

بیشتر بدانید!
بهترین فرصت های سرمایه گذاری در سوئد

 

دریافت شهروندی دبی

در سال 2022 امارات سه مدل سرمایه گذاری 750 هزار درهمی ، 5 میلیون درهمی و 10 میلیون درهمی را داریم که برخی از آنها به عنوان گلدن ویزای دبی یا Investor Visa یاد می کنند. که سرمایه گذاران ملکی بین الملل تحت شرایط خاصی می توانند اقامت دائم 3 – 5 و 10 ساله دبی و امارات را اخذ و همراه خانواده خود اقامت دائم در دبی داشته باشند. همچنین مجاز خواهند بود که در تمامی زمینه ها از جمله بیزینس و تجارت و امور مالی سرمایه گذاری داشته و فعالیت نمایند.

 

اخذ تابعیت دبی

علاقمندان و متقاضیان اخذ تابعیت دبی یا همان شهروندی بعد از تصویب شرایط و جزئیات قانون جدید شهروندی و پاسپورت دبی می توانند از مزایای مهمی در زندگی دائم و تابعیت دبی برخوردار شوند مانند:

  • مزایا و بخشودگی هایی در پرداخت مالیات بر درآمد در دبی
  • سوبسیدها و حمایت های تحصیلی
  • خدمات درمانی و سلامت
  • استفاده از منابع سوخت و انرژی
  • بسته های حمایتی برای خرید خانه و زمین در دبی
  • حقوق بازنشستگی از سن 49 سالگی

مزایای شهروندی دبی

مزایای اقامت دبی

قانون جدید برای اعطای شهروندی دبی به سرمایه گذاران ملکی خارجی و متخصصان، مهندسان و پزشکان بین المللی و برخورداری از مزایای اقامت دبی مانند هر قانون جدید دیگر در شروع ممکن است تا رسیدن به تصویب نهایی شرایط و جزئیات، تاخیرات و استثنائات و یا ناپایداری هایی داشته باشد که به همین دلیل اکیدا توصیه بر مشاوره با وکیل مهاجرت بین المللی یا وکیل مهاجرت به دبی را برایتان داریم.

 

بیشتر بدانید!
اقامت دائم دومینیکا با انواع سرمایه گذاری

قانون جدید اعطای شهروندی دبی و اجرای آن

متاسفانه همانطور که میدانید اجرای قانون اعطای تابعیت و شهروندی دبی به سرمایه گذاران ملکی بین الملل و متخصصان، نابغه ها، مخترعان، مهندسان و پزشکان حرفه ای تصویب نشد ولی به جای آن شما میتوانید اقامت بلند مدت امارت را داشته باشید.در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا شرایط تصویب شده در اجرای این قانون را برای ملیت های گوناگون از سراسر دنیا از جمله ایرانیان عزیز را دریافت نماییم.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد قانون جدید تابعیت دبی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به امارات مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید و در صورتی هم که قصد خرید ملک در امارات را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟