منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مهاجرت به ایالت نیوفاندلند کانادا

مهاجرت به ایالت نیوفاندلند کانادا
مهاجرت به ایالت نیوفاندلند کانادا
یکی از ایالتهای کانادا که در برنامه نمایندگان ایالتی مهاجرت به کانادا اجازه دارد جدا از دولت فدرال خود مستقیما به پذیرش متقاضیان مهاجرت به کانادا مبادرت ورزد ، ایالت نیوفاندلند است . در این فرصت دپارتمان مهاجرت اریکه عدل به بررسی مهاجرت به کانادا و  ایالت های کانادا، ایالت نیوفاندلند و ایالت لابرادور از طریق سه مقوله اسکیلد ورکر ،کارآفرینی و مهاجرت تحصیلی می پردازد و سپس به توضیح هریک از موارد مهاجرت از طریق اسکیلد ورکر ، مهاجرت تحصیلی ،مهاجرت از طریق کارآفرینی پرداخته و به شرایط پذیرش واجدین شرایط را با ذکر مدارک مورد نیاز هر متقاضی می پردازد با اریکه عدل برای دریافت اطلاعات بیشتر همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی از ایالتهای کانادا که در برنامه نمایندگان ایالتی مهاجرت به کانادا اجازه دارد جدا از دولت فدرال خود مستقیما به پذیرش متقاضیان مهاجرت به ایالت نیوفاندلند کانادا مبادرت ورزد . در این فرصت دپارتمان مهاجرت اریکه عدل به بررسی مهاجرت به کانادا و  ایالت های کانادا، ایالت نیوفاندلند و ایالت لابرادور از طریق سه مقوله اسکیلد ورکر ،کارآفرینی و مهاجرت تحصیلی می پردازد و سپس به توضیح هریک از موارد مهاجرت از طریق اسکیلد ورکر ، مهاجرت تحصیلی ،مهاجرت از طریق کارآفرینی پرداخته و به شرایط پذیرش واجدین شرایط را با ذکر مدارک مورد نیاز هر متقاضی می پردازد با اریکه عدل برای دریافت اطلاعات بیشتر همراه باشید.

 

مهاجرت به ایالت نیوفاندلند کانادا

یکی از ایالتهای کانادا که در برنامه نمایندگان ایالتی مهاجرت به کانادا (NLPNP) اجازه دارد جدا از دولت فدرال خود مستقیما به پذیرش متقاضیان مهاجرت به کانادا مبادرت ورزد،ایالت نیوفاندلند است متقاضیانی که خواهان مهاجرت به کانادا هستند؛ برای درخواست اقامت کانادا سه طبقه بندی وجود دارد.

  1. مقوله اسکیلد ورکر  مهاجرت به کانادا
  2. مقوله مهاجرین کارآفرین مهاجرت به کانادا
  3. مقوله تحصیلات بین المللی مهاجرت به کانادا

 

مقوله مهاجرت از طریق اسکیلد ورکر

مقوله مهاجرت به کانادا – ایالت نیوفاندلند برای افرادی است که یک پیشنهاد استخدام تضمین شده را از یک کارفرمای ایالت لابرادور و یا ایالت نیوفاندلند داشته باشد یا درحال حاضر در یکی از ایالت ها مجوز کار معتبر دارند. هر متقاضی اسکیلد ورکر واجد شرایط باید مدارک خود را بر اساس موارد ذیل ارسال نماید:

  •  متقاضی اسکیلد ورکر  پیشنهاد یک کار تمام وقت از کارفرمای ایالت نیوفاندلند و ایالت لابرادور داشته باشد.
  • هر متقاضی اسکیلد ورکر  که تابعیت و اجازه کار درکانادا را داشته باشد می تواند درخواست اقامت در ایالت نیوفاندلند را داشته باشد.
  • متقاضی اسکیلد ورکر دارای مهارت های آموزشی و تائیده برای انجام این کار داشته باشد.
  • متقاضی اسکیلد ورکر مدارکی که نشان میدهدمتقاضی اسکیلد ورکرقصد و توانایی زندگی کردن به طور دائم در ایالت نیوفاندلند و ایالت لابرادور را دارد.
  • مدارکی که تایید کننده منابع مالی کافی متقاضی اسکیلد ورکر و نشان میدهد متقاضی اسکیلد ورکر  می تواند با موفقیت کاری را بدون نیاز به ایالت نیوفاندلند تاسیس کند.
  • کارفرما، (کارفرمای آینده) مدارکی را جهت نیاز به مجموعه مهارت متقاضی اسکیلد ورکر  جهت کار در ایالت نیوفاندلند و یا ایالت لابرادور ارائه دهد.
  • کارفرما، با ارائه مدارکی از متقاضی اسکیلد ورکر به زبان انگلیسی و فرانسوی که صلاحیت توانایی انجام وظایف کاری توسط متقاضی اسکیلد ورکر  را برای استخدام در ایالت نیوفاندلند و یا ایالت لابرادور نشان می دهد.
بیشتر بدانید!
مبانی و تعابیر کلی مهاجرت موفق

 

مقوله مهاجرت تحصیلی

مقوله مهاجرت به کانادا – ایالت نیوفاندلند از طریق تحصیلات بین المللی برای کسانی است تازه در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده و اجازه کار یا پیشنهاد کاری ازکارفرمای ایالت لابرادور و یا ایالت نیوفاندلند دارند. به منظور واجد شرایط شدن در مقوله مهاجرت به کانادا – ایالت  نیوفاندلند هر متقاضی مهاجرت تحصیلی باید:

  • متقاضی مهاجرت تحصیلی حداقل نیمی از تحصیلاتش را درکانادا گذرانده باشد و از کالج یا دانشگاه کانادایی که واجد شرایط عمومی است، فارغ التحصیل شده باشد.
  •  متقاضی مهاجرت تحصیلی می بایست دست کم یک سال دیپلم ویا برنامه تحصیلی را درکانادا تا زمانی که  تا زمانی که به صورت تمام وقت فرصت برای ادامه داشته باشد گذرانده باشد.
  •  متقاضی مهاجرت تحصیلی پیشنهاد یک کار تمام وقت در زمینه تحصیلی، یا مرتبط با رشته تحصیلی ، از کارفرمای ایالت لابرادور و  ایالت نیوفاندلند داشته باشد.
  • متقاضی مهاجرت تحصیلی برای اقامت در ایالت نیوفاندلند و ایالت لابرادور در طی ۲ سال از تاریخی که سیکل و یا دیپلم خود را دریافت کرده درخواست داده باشند.
  • متقاضی مقام دولتی در کانادا داشته باشد؛که نشان دهنده این است که متقاضی مهاجرت تحصیلی تابعیت و مهاجرت به کانادا و مجوز کار پس از فارغ التحصیلی دارد.
  •  متقاضی مهاجرت تحصیلی دارای مهارت های آموزشی و گواهی برای انجام این کار در ایالت نیوفاندلند و ایالت لابرادور داشته باشد
  •  متقاضی با ارائه دادن مدارکی دال بر قصد و توانایی ماندن دائمی در ایالت نیوفاندلند و ایالت لابرادور را دارد.
  • متقاضی با ارائه مدارکی دال بر داشتن توان مالی برای تامین مخارج خود بدون وابستگی به ایالت نیوفاندلند و ایالت لابرادور را دارد.
  • کارفرما با ارائه مدارکی به زبان انگلیسی و فرانسوی که  صلاحیت توانایی انجام وظایف کاری را برای استخدام متقاضی مهاجرت تحصیلی در ایالت نیوفاندلند و یا ایالت لابرادور نشان می دهد
بیشتر بدانید!
گواهی و تایید فرمهای مهاجرت به کانادا

 

مقوله مهاجرت از طریق کارآفرینی

مقوله مهاجرت به ایالت نیوفاندلند کانادا از طریق کارآفرینی برای متقاضیانی است که می خواهند کاری را شروع و یا شعبه ای از کاری که دارند را در ایالت نیوفاندلند و ایالت لابرادور شروع کنند. این مقوله در حال حاضر درحال بازبینی است .جزئیات بیشتر برای واجدین شرایط این مقوله بزودی ارائه می گردد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به ایالت نیوفاندلند کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟