منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه

دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه
دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه
 خرید زمین به علت اینکه کاربری های گوناگون دارد گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند و مهاجرت به ترکیه با خرید زمین نیز امکانپذیر می باشد که در نهایت می توان  امتیاز شهروندی ترکیه را نیز بدست آورد، به رعایت نکات حقوقی در خرید زمین برای مهاجرت به ترکیه اشاره و موضوع دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه بررسی شد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

مهاجرت به ترکیه با خرید زمین برای چه نوع زمینی است؟ خرید و فروش زمین در ترکیه بیشتر در رابطه با زمین ساختمانی می باشد که  با افزایش قیمت انواع ملک، ارزش زمین نیز بیشتر و بالاتر می رود. خرید زمین برای مهاجرت به ترکیه موضوعی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد پیرامون آن مطالب گردآوری شده را ارائه نماید، موضوع امکان دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه را به چالش کشیده و چگونگی خرید انواع زمین برای اقامت ترکیه را بررسی می نماید، علاوه بر آن از بهترین مناطق خرید زمین در ترکیه با شما عزیزان صحبت می کند. از شما دعوت می نماییم در توضیح این نکات با ما همراه بمانید.

 

مهاجرت به ترکیه با خرید زمین

مهاجرت به ترکیه با خرید زمین میسر می باشد حتی می توان با خرید انواع زمین، شهروندی ترکیه را بدست آورد، مسلما خرید زمین سرمایه گذاری خوبی برای بلند مدت است و باید در مناطقی زمین خریداری کنید که اجازه ساخت و ساز داشته باشد، سرمایه گذاری هم به طبع مزایایی دارد که یکی از آنها می تواند دریافت اقامت ترکیه باشد ولی نیاز به رعایت قوانین مرتبط است.

مهاجرت به ترکیه از طریق خریداری زمین چه برای ساخت و ساز و چه برای سرمایه گذاری بلند مدت روش خوبی برای دریافت اقامت ترکیه است. بازار خرید و فروش زمین در ترکیه مانند بازار ملک با تبلیغات و سر و صدا انجام نمی شود ولی بهرحال انواع زمین نیز جزو گونه ای از ملک می باشد که برای ساخت و ساز استفاده می شود. در خرید زمین از دلالان باید به نکات حقوقی توجه شود مانند:

  • مشخص شدن قابلیت انتقال و فروش به مردم، زیرا برخی زمین ها از نظر دولت حق فروش و انتقال به مردم را ندارند.
  • تحقیق درباره مجاز بودن منطقه برای ساخت و ساز زمین
  • مطمئن شدن از اینکه مالک زمین چند نفر نباشند، برخی از زمین ها موروثی هستند و ممکن است بیش از یک مالک داشته باشند.
  • مراقب باشید زمین جزئی از  برنامه های ساخت و ساز آینده دولتی نباشد مثلا نزدیک اتوبان ها، در اینصورت دولت آن را به عنوان اموال عمومی و دولتی تصاحب می کند.

 

نکات حقوقی خرید زمین در ترکیه

دوستان عزیز در ادامه مطالب فوق الذکر به ارائه نکات حقوقی خرید زمین در ترکیه می پردازیم:

  • در خرید زمین هایی که نزدیک ساحل هستند نکات حقوقی آن را را از شورای محل تحقیق کنید زیرا برخی زمین ها تحت حفاظت دولت هستند و اجازه فروش به عام را ندارند و علاوه بر آن امکانات و تسهیلات ساخت برای این نوع زمین ها به شما داده نمی شود.
  • زمین های تاریخی و فرهنگی را خریداری نکنید زیرا هنگام ساخت و ساز با مشکلاتی مواجه می شوید، این نوع زمین ها متعلق به دولت می باشد.
  • اگر زمینی را خریداری کنید که چند مالک دارند با مشکلات حقوقی مواجه می شوید که تا چند سال درگیر آن خواهید بود که در این صورت باید از یک وکیل ملکی مشاوره و کمک بخواهید.
بیشتر بدانید!
تاسیس رستوران در آلمان

خرید زمین برای مهاجرت به ترکیه

خرید زمین برای مهاجرت به ترکیه

خرید زمین برای مهاجرت به ترکیه شرایطی دارد، ما به عنوان یک تبعه خارجی در ترکیه می توانیم زمین خریداری نماییم اما تحت شرایط و مقرراتی باید انجام شود، بدین صورت که  خارجیان فقط می توانند 30 هکتار زمین در ترکیه خریداری کنند، علاوه بر آن تا 10 درصد می توانند مالکیت اموال غیر منقول را مشروط به مالکیت خصوصی داشته باشند.

انتقال اموال غیر منقول از جمله زمین با مدارک و گواهی نامه های رسمی امضا شده از طرف مدیریت اداره ثبت زمین ترکیه انجام می شود که قرار است بعد از طی پروسه خرید زمین، سرمایه گذار و خریدار، شهروند ترکیه بشود، در مرحله خرید زمین متقاضی خارجی باید به اداره ثبت زمین درخواست داده تا سند و شناسه زمین را دریافت کند، با دریافت این سند و مدرک صحت و ارزش زمین مشخص می شود.

اگر خریدار به زبان ترکی آشنا نباشد بهتر است که مترجم معتبر استخدام نماید، باید گفت اتباع خارجی با خرید زمین به ارزش 250 هزار دلار می توانند شهروندی ترکیه را دریافت نمایند، مهاجرت به ترکیه برای خرید زمین و سرمایه گذاری برای شما شهروندی ترکیه را به همراه دارد، و علاوه بر آن خریداری زمین به منظور مهاجرت به ترکیه روشی مناسب برای سرمایه گذاری  بلندمدت برای کسب سود و دریافت اقامت و شهروندی ترکیه می باشد.

 

خرید انواع زمین برای اقامت ترکیه

خرید انواع زمین برای اقامت ترکیه و سرمایه گذاری بلند مدت سود و مزایایی به همراه دارد، مهمترین نکته در خرید زمین ترکیه توجه به موقعیت و لوکیشن زمین می باشد. خرید زمین در مناطق توسعه یافته شهری مانند استانبول، آنکارا و ازمیر سود و مزایای بسیار مناسبی خواهد داشت، یکی از این مزایا دریافت شهروندی ترکیه است که علاوه بر آن خریدار زمین دیگر با مسایل اجاره و عوارض آن مانند مالیات بردرآمد دست و پنجه نرم نمی کند.

خرید زمین در مناطقی که حمل و نقل خوبی داشته و از امکانات درمانی و یا تفریحی مناسبی برخوردار است ارزش زمین را بالا می برد. زمین در ترکیه تقسیماتی دارد که با مدرک و سند مشخص می شوند از جمله درصد ساخت و ساز و احیای آن که توسط شهرداری منطقه تعیین می گردد، شکل، اندازه، مساحت و حتی روش ساخت زمین از طرف شهرداری طی سندی تایید می شود و یک شرایطی برای ساخت و ساز دارد.

بیشتر بدانید!
شغل های پردرآمد در آلمان کدامند؟!

مانند تعداد طبقات مجاز، فضای بسته، حیاط و باغ، فضای مجاز جلو و عقب زمین برای ساخت، برای داشتن این اطلاعات فقط باید به شهرداری منطقه درخواست داده تا تمام شرایط مجاز را برایتان ارائه دهند. خریداری انواع زمین برای دریافت اقامت ترکیه باید قانونمند و با رعایت موارد حقوقی آن باشد.

 

دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه

دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه امکان پذیر است، در ابتدا باید در مورد زمین و لوکیشن آن تحقیق کافی انجام شود و به مجوزهای قانونی لازم برای ساخت و ساز نیز توجه و دقت کافی صورت گیرد و از زمین شهری یا روستایی مورد نظر بازدید به عمل آید. قبل از اینکه به فکر اقامت باشید ابتدا به نکات حقوقی خرید زمین تمرکز نمایید.

دفت داشته باشید هر نوع زمینی را که خریداری می کنید مانند زمین کشاورزی یا زمین تجاری در نوع خود جزو مناطق Zone باشد یعنی اگر زمین کشاورزی خریداری می کنید باید مطمئن شوید که زمین اجازه فعالیت کشاورزی دارد و جزو Zone  کشاورزی است، و یا اگر زمینی را برای فعالیت تجاری خریداری می کنید باید جزو  Zone  تجاری باشد.

خرید زمین خارج از هر نوع Zone ریسک فراوانی دارد که دسترسی خوبی هم به امکانات لازم ندارد مانند جاده یا خدمات شهری، همچنین سوابق زمین را از لحاظ وام و یا بیمه را چک کنید. با توجه به پتانسیل های منطقه ای زمین خریداری کنید تا سرمایه گذاری شما زنده و پویا باشد. اخذ اقامت ترکیه با خریداری انواع زمین چه برای ساخت و ساز و چه برای سرمایه گذاری بلندمدت امکان پذیر می باشد.

بهترین مناطق خرید زمین در ترکیه

بهترین مناطق خرید زمین در ترکیه

بهترین مناطق خرید زمین در ترکیه در شهرهای توسعه یافته آن مانند استانبول، آنکارا و ازمیر و چندین شهر دیگر می باشد که گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری با خرید زمین در ترکیه هستند و مناطق و حومه های مساعدی برای  سرمایه گذاری دارند و هر کدام از آنها مزیت هایی مانند فرودگاه، پل، بازارهای خرید، بیمارستان، منطقه های توریستی و حمل و نقل دارند.

بیشتر بدانید!
مهاجرت پرستاران به کانادا

1-  استانبول

  • Kayaşehir
  • Arnavutköy
  • Çekmeköy

 

2- آنکارا

  • Çankaya
  • Oran
  • İlkbahar
  • Mustafa Kemal

3- ازمیر

  • Bayraklı
  • Bornova
  • Pınarbaşı
  • Ankara Street

4- بورسا

  • Osmangazi
  • Nilüfer
  • Demirtaş
  • Görükle Quarter

یکی از کاربری های خرید زمین می تواند برای ساخت و ساز انواع ویلا باشد که با ساخت زمین و فروش آن می توانید به سود مضاعفی برسید. برخی شهرها و مناطق ترکیه برای خرید و فروش ویلا مناسب تر هستند که در این رابطه مقاله ای تنظیم و گردآوری شده تحت عنوان بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ویلا که پیشنهاد مطالعه آن را برایتان داریم، با مطالعه آن می توانید با شهرها و مناطق آن برای خرید و فروش ویلا آشنا شده و چنانچه قصد خرید زمین برای ساخت ویلا دارید بتوانید بهترین گزینه و منطقه را برای خود انتخاب نمایید. بهترین منطقه های خریداری زمین ترکیه دارای پتانسیل ها و امکان پیشرفت های مناسبی در زمینه های گوناگون هستند.

 

 خرید زمین به علت اینکه کاربری های گوناگون دارد گزینه خوبی برای سرمایه گذاری هستند و مهاجرت به ترکیه با خرید زمین نیز امکان پذیر می باشد که در نهایت می توان  امتیاز شهروندی ترکیه را نیز بدست آورد، به رعایت نکات حقوقی در خرید زمین برای مهاجرت به ترکیه اشاره و موضوع دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه بررسی شد. خرید انواع زمین برای اقامت ترکیه باید طبق مقررات شهرداری و دولت باشد، خرید زمین برای ساخت و ساز و خرید زمین با کاربری های کشاورزی در ترکیه صورت می گیرد، گفته شد که بررسی سوابق و سند زمین بسیار مهم است تا مشکلی بعدا برای خریدار و سرمایه گذار پیش نیاید، علاوه بر آن از بهترین مناطق خرید زمین در ترکیه از شهرهای استانبول، آنکارا و ازمیر و مناطق حومه آن نام برده شد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟