منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مهاجرت متخصصین به کانادا

مهاجرت متخصصین به کانادا
مهاجرت متخصصین به کانادا
در این نوشتار ما قصد داریم در خصوص مهاجرت متخصصین به کانادا یا همان مهاجرت اسکلید ورکر کانادا با شما صحبت کنیم.  اسکلید ورکر کانادا از دیرباز مورد توجه و اقبال ایرانیان بوده است. برنامه مهاجرت متخصصین به کانادا یکی از عرضه هایی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در آن تخصص ویژه دارد. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص اسکیلد ورکر کانادا با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این نوشتار ما قصد داریم در خصوص مهاجرت متخصصین به کانادا یا همان برنامه اسکلید ورکر کانادا با شما صحبت کنیم.  اسکلید ورکر کانادا از دیرباز مورد توجه و اقبال ایرانیان بوده است. برنامه مهاجرت متخصصین به کانادا یکی از عرضه هایی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در آن تخصص ویژه دارد. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص اسکیلد ورکر کانادا با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

 

مقدمه بحث اسکیلد ورکر کانادا

عمومی ترین راه برای دریافت اقامت دائم کانادا ، استفاده از برنامه اسکیلد ورکر یا همان برنامه مهاجرت متخصصین به کانادا است.  در این برنامه مهاجرت بر اساس مهارت و تخصص اتفاق می افتد. روند سیستم ورودی اکسپرس فدرال ( Express Entry ) ، سه گروه از مهاجران ماهر می باشد .

  • کارگران متخصص فدرال (FSW )
  • طبقه کارگران دارای تجربه کانادایی  (  CEC )
  • طبقه  کسب و کار های مبتنی بر مهارت  ( FSTC )

علاوه بر موارد فوق در برنامه اسکلید ورکر کانادا ،  برنامه ها و طرح های داوطلبانه استانی ( PNP  ) ، گزینه های بیشتری را برای مهاجران متخصص در برنامه اسکیلد ورکر کانادا ارائه می دهد.

 

کارگران متخصص فدرال

کارگران متقاضی مهاجرت متخخصین به کانادا در سطح فدرال ( FSW  )  بایستی ، حداقل یک سال سابقه کاری مداوم  را  در ده سال گذشته  در یک تخصص واحد  را ، ارائه نمایند . یا بجای آن سطح مهارتی A  یا  B  که توسط طبقه بندی شغلی ملی کانادا  ( NOC  ) تعریف شده است ، را احراز نمایند.

همچنین متقاضیان بر اساس عوامل مورد استفاده دولت کانادا ، برای تعیین اینکه آیا متقاضی احتمالا از طریق اقتصادی در کانادا پذیرفته و پا برجای میشود  ، ارزیابی میشود .  این عوامل عبارتند از : سن ، تحصیلات ،  تجربه و سابقه کاری ،  توانایی زبان ، و سازگاری  .

بیشتر بدانید!
کارآفرینی در آلمان و شرایط آن

متقاضیان تحت هر کدام از این عوامل ، امتیازاتی را کسب می نمایند ، که باید حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز را کسب نمایند تا واجد شرایط باشند . و به دنبال آن ، پیشنهاد شغلی در کانادا ، ( تایید شده توسط سرویس خدماتی کانادا )  ، درخواست مهاجرت را تقویت خواهد نمود.

در برنامه مهاجرت متخصصین به کانادا ، کارگران ماهر فدرال ، لازم است که برای شرکت در یک مصاحبه مخصوص با یک افسر مهاجرتی آمادگی داشته باشد . چنین مصاحبه هایی طراحی شده اند تا از صحت و دقت اطلاعات و اسناد متقاضی اطمینان حاصل کنند.تا در مورد هر گونه سئوالی که افسر ممکن است در رابطه با  درخواست اقامت کانادا و اسناد حمایتی داشته باشد ، شفاف سازی شود. رد و عدم مصاحبه  ، در اختیار و حیطه مسئولیت  افسر ویزا می باشد .

 

گروه دارای تجربه کانادایی

متقاضیان این گروه باید حداقل ، یک سال سابقه کاری ، طی سه سال گذشته در کانادا در هر نوع مهارت از صفر ، تا سطح مهارت A یا B   طبق تعریف طبقه بندی مشاغل ملی کانادا داشته باشند و ارائه دهند . همچنین حداقل مهارت کافی در زبان انگلیسی یا فرانسوی را داشته باشند.

 

گروه کسب و کار مبتنی بر مهارت فدرال

متقاضیان باید حداقل دو سال سابقه کاری را در حداقل 5سال گذشته ، در یک شغل تجاری که واجد شرایط تخصص است ، اثبات نمایند. همچنین بایستی تجارت  و کسب و کارشان ، منطبق بر شرایط طبقه بندی حرفه ای مشاغل  ملی کانادا باشد. علاوه بر آن ، متقاضیان باید حداقل یکسال استخدام تمام وقت ( تایید شده توسط سرویس کانادا )  را داشته باشند ، یا گواهینامه تعیین صلاحیت شده ، صادر شده توسط مقام تجاری کانادا را گرفته باشد . متقاضیان همچنین باید حداقل مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی را داشته باشند .

بیشتر بدانید!
راهنمای گرفتن گواهینامه در کانادا برای مهاجرین

نکته : واجد شرایط بودن یکی از مقوله های مهاجرت مهارتی  فوق الذکر ، دلیل خود بخودی برای اقامت دائمی نیست . بسادگی یک متقاضی را مجاز به فرآیند درخواست ، از طریق سیستم ورودی اکسپرس آنلاین دولت فدرال  می کند .

 

درخواست در برنامه مهاجرت متخصصین به کانادا

بمنظور درخواست تحت سیستم ورودی اکسپرس ، متقاضی باید در ابتدا پروفایل آنلاین ایجاد کند . این پروفایل و مشخصات جهت ارزیابی  و کیفیت سنجی ، مدارک متقاضی در سیستم رتبه بندی جامع دولت ، مورد استفاده قرار می گیرد . عوامل تعیین شده تحت CRS ( سیستم رتبه بندی )  هستند و شامل  سن ، تحصیلات ، تجربه کاری ، توانایی زبان و در صورت لزوم ، اعتبار سنجی شرایط همسر وی می باشد. دولت فدرال بطور منظم ( معمولا دو بار در ماه ) مستقلا ، متقاضیانی که  بالاترین نمره را از بین داوطلبان دارند را انتخاب  می نماید .

پس از انتخاب از بین دیگران ،  متقاضیان 90 روز برای ارائه درخواست کامل برای اقامت دائم فرصت دارند .  این درخواست ها شامل مستندات دیگری مانند ، فرم های درخواست ، مدارک تحصیلی و تجربیات کاری ، مدارک ثبت احوال عدم سو پیشینه  و سایرمدارک  پشتوانه ای  می باشد. متقاضیانی که در مدت 90 روز کاری مدارک شان ارسال نشود ، درخواست رد خواهد شد. در حالیکه  طرح درست و دقیق سیستم ورودی اکسپرس آنلاین ،  بدون تغییرمسیری ،  چالش بر انگیز می باشد .

 عواقب ناشی از برنامه ریزی مهاجرت نا مناسب برای یک  درخواست اقامت دائم  ،بسیارسخت می باشد که میتواند منجر به رد صلاحیت فوری متقاضی بشود. هر ابهام و تناقضی در اطلاعات ، سوظن تلقی شده و متقاضی را از ارائه درخواست مهاجرت به کانادا به مدت  5 سال محروم می نمایند . سیستم ورودی اکسپرس نه سخت و پیچیده است و نه آسان و ساده . بنابر این متقاضیان باید قبل ازدرخواست خود ،  یک استراتژی مهاجرتی دقیقی را برنامه ریزی کنند . چنانچه شما نیاز دارید بدانید که  به عنوان یک مهاجر ماهر ، واجد شرایط هستید یا نه  ، با ما تماس بگیرید .

بیشتر بدانید!
مهاجرت آرایشگران به استرالیا

برنامه های داوطلبانه استان های کانادا  بطور فعال ، استان ها را برای اجرای برنامه های مهاجرتی مهارت  برای جذب مهاجران و برآورد نیاز های خاص خود  تشویق می نماید . این برنامه ها در کنار سیستم مهاجرتی فدرال کار می کند ، تعداد قابل توجهی زیر مجموعه ایجاد می کند و  گزینه های بیشتری از قبل را برای مهاجران ماهر فراهم می نماید . هر برنامه PNP  منحصر بفرد و خاص  و دارای معیارهای واجد شرایط خود می باشد . چنانچه نیازی به ارزیابی از واجد شرایط بودن خود تحت هر برنامه PNP  دارید .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت متخصصین به کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟