منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

هزینه و مخارج زندگی در سوئد چقدر است؟

هزینه و مخارج زندگی در سوئد هزینه های نسبتا بالایی داشته که استکهلم و گوتنبرگ از گرانترین شهرهای سوئد برای زندگی هستند که در مقایسه هزینه زندگی سوئد با انگلیس بدین نتیجه رسیدیم که هزینه های گوناگون زندگی در سوئد از هزینه های زندگی در انگلیس بالاتر می باشد. در رابطه با سوئد و هزینه مایحتاج زندگی آن به هزینه های مسکن و اقامت های یک شبه در هتل اشاره داشتیم، هزینه های کلی که در هر کشوری با آن مواجه هستید از جمله درمان، حمل و نقل، آموزش و تحصیل می باشند که بنا به طرز زندگی و نوع شخصیت و درآمد هر فرد متفاوت می باشد همچنین از هزینه های گوناگون زندگی در سوئد گفتیم که اجاره اتاق دو نفره در یک هتل لوکس شبی 2 تا 4 هزار کرون است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

هزینه و مخارج زندگی در سوئد تقریبا بالاست ولی هر قشری از جامعه یک هزینه ای برای زندگی دارد مانند دانشجویان، مهاجران، ویزیتورها و کسبه مختلف، هزینه ها بستگی به اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت دارد و اینکه در کدام منطقه یا شهر سوئد قرار است که زندگی کنید. سوئد و هزینه مایحتاج زندگی آن موضوعی ست که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد پیرامون آن مطالبی را ارائه نماید.

با توجه به نوسانات و قیمت های روز مایحتاج هزینه های گوناگون زندگی در سوئد تخمین زده می شوند، استکهلم و گوتنبرگ گرانترین شهرهای سوئد برای زندگی هستند که به برخی از هزینه های زندگی آن اشاره می شود، به دنبال این مطالب در مقایسه مخارج زندگی سوئد با انگلیس می توان گفت که در کل هزینه های زندگی در سوئد بالاتر از انگلیس است.

 

هزینه و مخارج زندگی در سوئد

هزینه و مخارج زندگی در سوئد مانند هر کشور دیگری شامل مسکن، غذا و نوشیدنی ها، حمل و نقل، گشت و گذار، سرگرمی، درمانی، تحصیلی و آموزشی، و خدمات رفاهی و پرداخت انواع قبوض می باشد. تقریبا برای مخارج روزانه مانند غذا از یک سوپر مارکت حدود 250 کرون سوئد باید هزینه کرد که معادل 30 دلار یا 20 یورو میشود در کنار آن باید گفت یک فنجان قهوه در سوئد 35 کرون هزینه دارد.

باید اشاره داشت که هزینه ها و خرج زندگی در سوئد از هزینه های زندگی در انگلیس بالاتر است، اما اگر در مهاجرت به این کشور قصد سرمایه گذاری در سوئد را داشتید با مطالعه مقاله بهترین فرصت های سرمایه گذاری در سوئد می توانید اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

بیشتر بدانید!
لیست وسایل ضروری قبل از مهاجرت

سوئد و هزینه مایحتاج زندگی

سوئد و هزینه مایحتاج زندگی

سوئد و هزینه مایحتاج زندگی آن در رابطه با انواع مسکن بستگی به شرایط شما نیز دارد که برای اقامت خود هتل سه ستاره انتخاب کنید یا پنج ستاره و یا اینکه منزل دوست یا فامیل خود سکونت داشته باشید، اقامت در هتل های لوکس سوئد برای هر نفر 2000 تا 3000 کرون سوئد خواهد بود.

هزینه های زندگی سوئد در رابطه با مسکن و برای مهاجران بستگی به انتخاب نوع مسکن دارد از جمله هتل یا خوابگاه. در مهاجرت به سوئد با در نظر گرفتن هزینه های گوناگون زندگی با اطمینان اقدام به سفر و مهاجرت به این کشور نمایید.

 

هزینه های گوناگون زندگی در سوئد

هزینه های گوناگون زندگی در سوئد از جمله مسکن در شهرهای روستایی این کشور پایین تر است و راحت تر می توان خانه ای را برای اجاره پیدا کرد، بطور مثال هزینه یک شب اقامت در خوابگاه مشترک 180 تا 300 کرون میشود یا در هتل و اقامتگاه های گوناگون هزینه های متفاوتی وجود دارد مانند:

  • اتاق دو نفره در یک هتل معمولی برای یک شب 500 تا 1000 کرون
  • اتاق دو نفره در یک هتل لوکس برای یک شب 2000 تا 4000 هزار کرون

هزینه های متفاوت برای زندگی در سوئد در رابطه با مسکن در شهرهای روستایی کمتر و به صرفه تر از هزینه زندگی در شهرهای بزرگ سوئد مانند گوتنبرگ می باشد.

 

گرانترین شهرهای سوئد

گرانترین شهرهای سوئد برای زندگی استکهلم و گوتنبرگ هستند، به برخی از هزینه ها و مخارج زندگی در شهر استکهلم توجه نمایید.

  • یک لیتر شیر 12.43 کرون
  • یک کیلو برنج سفید 26.23 کرون
  • تخم مرغ 12 تایی 29.82 کرون
  • یک کیلو سیب زمینی 12.83 کرون
  • یک کیلو پیاز 14.54 کرون
  • هزینه و تعرفه یک کیلومتر تاکسی 45 کرون
  • اینترنت نامحدود 274 کرون
بیشتر بدانید!
هزینه زندگی در گوتنبرگ سوئد

شهرهای بسیار گران برای زندگی در سوئد دارای تعرفه ها و نرخ های بیشتری در خرید مایحتاج روزانه از جمله مواد غذایی هستند. چنانچه مایل هستید دانسته های خود را در رابطه با مشاغل سوئد افزایش دهید مقاله بهترین مشاغل در سوئد را مطالعه نمایید.

گرانترین شهرهای سوئد

مخاطبین گرامی چنانچه در مهاجرت به سوئد برای هر گونه مشاور حقوقی در رابطه با خرید ملک خارجی یا اقامت با ثبت شرکت بین المللی در سوئد نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید با وکلای حقوقی خرید ملک خارجی و وکیل ثبت شرکت های خارجی مشاوره داشته باشید.

 

مقایسه مخارج زندگی سوئد با انگلیس

مقایسه مخارج زندگی سوئد با انگلیس در رابطه با بیرون غذا خوردن گرانتر از هزینه آن در انگلیس می باشد ولی هزینه سفرهای طولانی در سوئد ارزانتر از انگلیس است، همچنین اجاره کردن یک آپارتمان در سوئد 10 درصد کمتر از نرخ متوسط انگلیس می باشد، که در کل هزینه های زندگی در کشور سوئد 6 درصد از هزینه های زندگی در انگلیس بالاتر و بیشتر است.

چنانچه در مهاجرت به سوئد قصد خرید ملک خارجی در این کشور داشتید می توانید با مراجعه با وب سایت دیگر همکاران ما شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) سری بزنید و در جریان شرایط خرید ملک خارجی قرار بگیرید. در مقایسه هزینه ها و مخارج گوناگون زندگی در سوئد با انگلیس، بدین نکته باید اشاره داشت که انگلیس هزینه های کمتری برای زندگی نسبت به سوئد دارد.

 

زندگی با هزینه های گوناگون در سوئد

هزینه و مخارج زندگی در سوئد هزینه های نسبتا بالایی داشته که استکهلم و گوتنبرگ از گرانترین شهرهای سوئد برای زندگی هستند که در مقایسه هزینه زندگی سوئد با انگلیس بدین نتیجه رسیدیم که هزینه های گوناگون زندگی در سوئد از هزینه های زندگی در انگلیس بالاتر می باشد. در رابطه با سوئد و هزینه مایحتاج زندگی آن به هزینه های مسکن و اقامت های یک شبه در هتل اشاره داشتیم،

بیشتر بدانید!
ویزای پیوست به خانواده اسپانیا چه شرایطی دارد؟

هزینه های کلی که در هر کشوری با آن مواجه هستید از جمله درمان، حمل و نقل، آموزش و تحصیل می باشند که بنا به طرز زندگی و نوع شخصیت و درآمد هر فرد متفاوت می باشد همچنین از هزینه های گوناگون زندگی در سوئد گفتیم که اجاره اتاق دو نفره در یک هتل لوکس شبی 2 تا 4 هزار کرون است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و مخارج زندگی در سوئد میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئد مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟