منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

13 مورد از وسایل شما قبل از مهاجرت به کانادا

وسایل شما قبل از مهاجرت به کانادا
وسایل شما قبل از مهاجرت به کانادا
در پست مدارک ضروری قبل از مهاجرت به کانادا لیست مدارکی که باید به همراه داشته باشید را بر شمردیم . اکنون سوال این است که چه وسایلی را می توانید با خود به کانادا ببرید ؟ به عبارت دیگر در صورتی که ویزای اقامت شما صادر شده باشد و شما قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید ، باید بدانید که به عنوان مهاجر و مقیم کانادا چه وسایلی را می توان با خود به کشور کانادا برد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در پست مدارک ضروری قبل از مهاجرت به کانادا لیست مدارکی که باید به همراه داشته باشید را بر شمردیم . اکنون سوال این است که وسایل شما قبل از مهاجرت به کانادا چه چیزهایی میتواند باشد؟ به عبارت دیگر در صورتی که ویزای اقامت شما صادر شده باشد و شما قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید ، یکی از سوالاتی که باید به عنوان مهاجر و مقیم کانادا از خود بپرسید این است، چه وسایلی را می توانم با خود به کانادا ببرم ؟

اگر مقاله بسیار مهم کارهای مهم قبل از مهاجرت به کانادارا خوانده اید و چک لیست خودتان را هم ایجاد کرده اید ، اکنون با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید تا در  خصوص لوازم و وسایل مجاز اطلاعات بیشتری کسب کنید و چمدان ها و بار و بندیل خود را آگاهانه ببندید .

لیست وسایل مجاز برای مهاجرت به کانادا

یکی از سوالات خانواده های ایرانی قبل از مهاجرت این است که چه وسایلی را می توانم با خود به کانادا ببرم ؟ تکلیف وسایل زندگی چه میشود ؟ آیا ما می توانیم بخشی یا همه اسباب و اثاثیه مورد نیاز زندگی را از ایران با خود به کانادا ببریم یا اینکه این موضوع اصلا امکان پذیر نیست .

با اریکه عدل همراه باشید تا نگاهی به وسایل مجاز برای مهاجرت به کانادا داشته باشیم و  یک چک لیست بدرد بخور برای این مواقع در دست داشته باشید.

وسایل ضروری قبل از مهاجرت به کانادا

به عنوان مقیم کانادا که به تازگی وارد خاک کانادا شده است شما حق دارید لوازمی که حقوق گمرکی و مالیاتی به انها تعلق نمی گیرد ، وسایل شخصی و لوازم خانگی خودتان که قبل از مهاجرت به کانادا داشته اید ، همراه خود به کانادا بیاورید :

بیشتر بدانید!
کارهای مهم قبل از مهاجرت به کانادا

۱- مبلمان و صندلی

۲- لوازم خانگی

۳- لوازم آشپزخانه

۴- کتاب ها

۵- تخت و رو بالشی

۶- لباس و پوشاک

۷- طلا و جواهرات

۸- میراث های خانوادگی

۹- کلکسیون های هنری و آنتیک

۱۰- آلات موسیقی

۱۱- نقاشی ها و تابلو ها

۱۲- ابزار و لوازم کار

۱۳- حیوانات خانگی

ارزیابی مهاجرت ؟ به همین راحتی!

فرمهای ارزیابی مهاجرت هوشمند رو بر اساس سالها تجربه در برنامه های مهاجرتی کشورهای مختلف تهیه کردیم. ارزیابی شو و در لحظه هم نتیجه رو ببین! در کنار اینا پنل سام اریکه عدل امکانات فوق العاده دیگه هم داره که فقط خودت باید تجربه کنی!

بردن مبلمان و لوازم الکترونیکی به کانادا

در حالی که فرستادن مبلمان و صندلی ها به کانادا فرک خوبی است ما این کار را برای لوازم الکترونیکی پیشنهاد نمی کنیم .  اکثر لوازم الکترونکی در کانادا تنها با برق ۱۱۰ ولت کار می کنند . پس قبل از اینکه تصمیم بگیرید لوازم الکترونیکی را با خود بیاورید حتما از مطابقت آنها با برق کانادا اطمینان پیدا کنید .

مبدل های برق هم معمولا خیلی زود می سوزند و از بین می روند . علاوه بر اینها بسیاری از دی وی دی های شما ممکن است در پخش کننده های کانادایی قابل پخش نباشند پس قبل از آوردن آنها از سازگاری آنها اطمینان پیدا کنید .

در ادامه لیست مقالاتی را می آوریم که میتوانید بخوانید. اینها به شما برای آماده شدن برای مهاجرت به کانادا کمک میکنند:

بردن ماشین و حیوانات خانگی به کانادا

اگر شما قصد دارید خودروی خود را به کانادا بیاورید قبل از هر چیز باید بررسی کند که آیا خودروی شما توسط استداندارد های ایمنی و آلایش کانادا  قابل تایید هست یا خیر . در  سایت http://www.tc.gc.ca که متعلق به سیستم حمل و نقل کاناداست می توانید اطلاعات مفیدی در خصوص خودروی خود و سازگاری آن با محیط کانادا بدست بیاورید .

بیشتر بدانید!
تبدیل آیلتس به CLB کانادا (در همه 12 سطح)

اگر قصد دارید حیوان خانگی خود را  همراه خود به کانادا بیاورید ، قبل از هر چیز راهنمایی های گام به گام آژانس بازرسی غذای کانادا را به طور کامل مطالعه کنید . با مطالعه این راهنما  می توانید همه چیز را در خصوص آوردن حیوان خانگی به کانادا بدانید .

قواعد و مقررات خاصی برای آوردن حیوان خانگی به کانادا وجود دارد که اگر شما آنها را رعایت نکرده باشید ، به حیوان شما اجازه ورود داده نخواهد شد . البته حیواناتی مثل گربه و سگ قرنطینه نمی شوند اما شما باید مدارک مربوط به سن حیوان و واکسیناسیون هاری را ارائه دهید .

سوال داری؟ نظر بقیه رو می خوای؟

سوال و جواب با متخصص ها و کسایی که توی موضوعی که باهاش در چالشی صاحب تجربه هستن. تازه میتونی نظرسنجی راه بندازی تا بقیه توی تصمیم گیری بهت کمک کنن!

لوازم ضروری شخصی شما

مطمئن شوید که شما لباسهای مناسب برای آب و هوای کانادا زمانی که در این کشور فرود می آیید به همراه دارید. علاوه بر اینها لوازم بسیار ضروری و دم دستی خود را برای اولین روزهای خود در کانادا به صورت جداگانه بسته بندی کنید .

امور گمرگی وسایل شما قبل از مهاجرت به کانادا

امور گمرگی وسایل شما قبل از مهاجرت به کانادا

در انتها باید خاطر نشان کنیم برای اینکه بتوانید تمامی این موارد را به راحتی به مقصد خود ببرید برای برخی از آنها نیاز به آگاهی از موارد گمرکی و مسائلی حقوقی دارید. در خصوص اینکه کدامیک از لوازم و وسایل شما دارای حق گمرکی هستند تحقیق کنید.

حق گمرک و مالیات های مربوط به آن در فرودگاه های کانادا می تواند بسیار سنگین باشد و از طرفی اظهار نکردن برخی از وسایل همراه می تواند باعث جریمه های سنگین تر هم بشود. در نتیجه توصیه این است که لیست کاملی از وسایلی که قرار است با خود به کانادا ببرید تهیه کنید و در خصوص هر کدام از آنها و حقوق گمرکی آنها آگاهی کافی داشته باشید.

بیشتر بدانید!
برنامه های مهاجرتی کانادا در ایالت‌های مختلف

فاکتور ها را فراموش نکنید !

اگر تصمیم گرفتید هر کدام از لوازم بالا را با خود به کانادا بیاورید ، حتما یادتان باشید که رسید یا فاکتور خرید آنها را هم همراه داشته باشید تا بتوانید هر کجا لازم باشد مالکیت خودتان را اثبات کنید زیرا وسایل شما قبل از مهاجرت به کانادا کاملا بررسی و تطبیق داده میشوند.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟