منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مشاوره حقوقی رایگان ٬ خیانت به مردم و وکلا

مشاوره حقوقی رایگان ٬ مشاوره حقوقی مجانی ٬ مشاوره حقوقی رایگان خیانت به مردم و وکلا
مشاوره حقوقی رایگان ٬ مشاوره حقوقی مجانی ٬ مشاوره حقوقی رایگان خیانت به مردم و وکلا
شاید از خود بپرسید کدام وکیل است که رایگان مشاوره دهد ؟ در دید کلی تر چه کسی است که حاضر شود کار و محصول خود را رایگان عرضه کند ؟  ما در اینجا به این سوالات پاسخ می دهیم اما قبل از آن باید این سوال را از شما بپرسیم :  اگر به مطب یک پزشک زنگ بزنید و منشی اش بگوید که آقای دکتر شما را مجانی معاینه می کند ! آیا به پزشک بودن آن فرد شک نمی کنید ؟ آیا به مهارت و تخصص آن فرد مشکوک نمی شوید ؟ آیا حاضرید بعد از این همه شک و تردید سلامت خود را به دست چنین فردی بسپارید ؟ 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

سلام می کنم به همه همراهان عزیز موسسه حقوقی اریکه عدل . شاید عنوان این نوشته کمی برایتان عجیب و تند و تیز باشد اما متاسفانه عین واقعیت است . در این پست با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چرا مشاوره حقوقی رایگان خیانت به مردم است و چرا باید از سوی مردم به کلی تحریم شود . مشاوره حقوقی رایگان می تواند زیان غیر قابل جبرانی به مردم وارد کند و همچنین لطمه بزرگی به وکلای دادگستری که نگهبانان عدالت و انصاف هستند وارد آورد . با ما همراه باشید .

چرا مشاوره حقوقی رایگان ؟

شاید از خود بپرسید کدام وکیل است که رایگان مشاوره دهد ؟ در دید کلی تر چه کسی است که حاضر شود کار و محصول خود را رایگان عرضه کند ؟  ما در اینجا به این سوالات پاسخ می دهیم اما قبل از آن باید این سوال را از شما بپرسیم :  اگر به مطب یک پزشک زنگ بزنید و منشی اش بگوید که آقای دکتر شما را مجانی معاینه می کند ! آیا به پزشک بودن آن فرد شک نمی کنید ؟ آیا به مهارت و تخصص آن فرد مشکوک نمی شوید ؟ آیا حاضرید بعد از این همه شک و تردید سلامت خود را به دست چنین فردی بسپارید ؟

کسانی که مشاوره حقوقی رایگان می دهند ۲ دسته هستند :

۱- کسانی که وکیل نبوده و کارچاق کن هستند

۲- وکلایی که در اثر نداشتن مشتری و موکل مشاوره حقوقی رایگان می دهند .

مشاوره حقوقی رایگان در دفتر کارچاق کن ها

دسته اول که مشاوره حقوقی رایگان می دهند وکیل نیستند ٬‌ این دسته از افراد معمولا یک دفتر تاسیس کرده اند و دانشجویان و کارآموزان وکالت را به استخدام خود درآورده اند و به آنها حقوق ناچیز می دهند . آنها امیدوار هستند که با این مشاوره حقوقی رایگان که گاهی تلفنی است و گاهی حضوری بتوانند مراجعین را فریب داده و از آنها حق الوکاله بگیرند . تعجب نکنید مردم که از علم حقوق خبر ندارند ! هر چه که مشاور ناشی و بی تجربه در جلسه مشاوره حقوقی رایگان به آنها بگوید بلافاصله می پذیرند و نمی توانند فرق سره را از ناسره تشخیص دهند چون سنگ محک آن را در اختیار ندارند .

بیشتر بدانید!
ارتقای سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری

این دسته از مشاور های ناشی در حقیقت هدفشان راهنمایی قانونی و حقوقی مراجعه کننده نیست . آنها به فرمان رئیس شان از راه این مشاوره حقوقی رایگان میخواهند پول باد آورده برای ارباب به جیب بزنند. این افراد زمانی که مراجعین بخت برگشته را  می بینند موضوع را  پیچیده و مشوش جلوه می دهند و او را در دریای متلاطم ترس و نگرانی غرق میکنند .

سپس با قهرمان بازی نقش نجات غریق را بازی کرده و می گویند نگران نباشید ما خودمان وکالت شما را در دادگاه به عهده می گیریم و مشکل را حل می کنیم . می دانید ٬ تا تنور داغ است باید نان را بچسبانند دیگر ! آنها گرهی از کار شما می گشایند که خودشان آن را کور کرده اند !

از اینها گذشته وقتی پرونده را با هزار کلک و نیرنگ گرفتند آنرا می دهند دست یک وکیل ناشناخته که مراجع نگون بخت اصلا نمی شناسد ! خب اگر نمی دانستید کارچاق کنی چیست حالا کمی با این اصطلاح آشنا شدید !

کارچاق کن ها به این دلیل مشاوره حقوقی مجانی می دهند چون با کمترین هزینه دفتر حقوقی راه انداخته اند و با کمترین هزینه هم مشاور استخدام کرده اند !‌ آنها نه سالها مرارت درس و دانشگاه را به خود همراه کرده اند و نه زحمتی برای بدست آوردن تخصص کشیده اند. آنها به هیچ عنوان  نگران حل مشکلات مردم نیستند .

مشاوره حقوقی رایگان در دفتر وکلای بیکار

دسته دوم کسانی هستند که وکیل هستند اما از زور بیکاری حاضر شده اند که با هزار امید و آرزو مجانی کار کنند ! آنها به این امید مشاوره حقوقی مجانی می دهند که شاید یکی از این مشاوره ها به حق الوکاله ختم شود .

بیشتر بدانید!
مراقب سفارش های خارجی اغوا کننده باشید

ممکن است این دسته از افراد هم مشکلات کوجک مردم را تبدیل به بزرگترین مشکل قضایی بشریت کنند !!‌ آنها در این جلسه مشاوره حقوقی مجانی تمام تلاش خود را می کنند که مساله ناچیز مراجع را که شاید با ذکر چند نکته و هشدار علمی و فنی حل و فصل می شود ٬ تبدیل به یک پرونده پیچیده ٬ طاقت فرسا و طولانی کنند .

این دسته از افراد هم برای حل مشکل مردم و راهنمایی آنها مشاوره حقوقی نمی دهند بلکه به دنبال بهبود وضع خراب اقتصادی خود هستند. حتما شنیده اید که نباید در حالت گرسنگی به خرید بروید چون ناخواسته بسیار بیشتر از آنچه که نیاز دارید خرید خواهید کرد !‌ این دسته از وکلا نیز گرسنه اند اما فقط جیب هایشان !‌ آنها هم دوست دارند مشکل را پیچیده تر تفسیر کنند ٬ چون این موضوع باید به پرونده بدل شود وگرنه اوضاع برایشان قمر در عقرب خواهد شد !‌

ممکن است این سوال را بپرسید که چرا این وکلا از زور بیکاری به این وضع دچار هستند !‌پاسخ قدری روشن و واضح است . وکلا مشتریان و مراجعین خود را بوسیله علم و دانش و تجربه و حسن عملکرد خود جذب می کنند . وکیلی که توانمند باشد هرگز بیکار نیست .

وکیلی که در گذشته پرونده های خود را به سرانجام رسانیده باشد ٬ موفق بوده باشد ٬ اصلا وقت ندارد سر خود را بخاراند چه برسد به اینکه بخواهد مشاوره حقوقی رایگان بدهد !

پاسخ دادن به این سوال که چرا این دسته از این وکلا به این وضع بیکاری دچار هستند ٬ به خود شما واگذار می کنیم.

بیشتر بدانید!
تاسیس دپارتمان مالکیت فکری اریکه عدل

نتیجه گیری عقلانی

شما چرا به مشاور حقوقی مراجعه می کنید ؟ هدف مشاوره حقوقی چیست ؟ چه انتظاراتی دارید که مشاوره حقوقی بتواند آنها را برآورده کند ؟

مشاوره حقوقی باید راهگشا باشد ٬‌باید جلوی هزینه های اضافی را بگیرد ٬‌باید چشمان شما را باز کند تا بهتر ببینید . مشاور حقوقی باید اوضاع را همانطور که هست صادقانه و حرفه ای برای شما تشریح کند . نباید بی جهت مته به خشاش بگذارد و گرهی که با دست باز می شود را به دندان بگیرد !‌

وقت شما بسیار ارزشمند است مخصوصا در خصوص مسائل حقوقی و قضایی . اگر مطالب بالا را به دقت خوانده باشید متوجه هستید که مراجعه به کسانی که مشاوره حقوقی رایگان می دهند چیزی نیست جز اتلاف وقت و زمان ! باور کنید که در این جلسات مشاوره حقوقی رایگان چیزی دستگیرتان نخواهد شد . چه تلفنی باشد چه حضوری فرقی نمی کند . لطفا وقت خود را بی جهت صرف سودجویی دیگران نکنید و همان ابتدا به مشاوره حقوقی رایگان قاطعانه نه بگویید !‌

کسی که برای وقت خودش ارزش قائل نیست ( مشاور رایگان) چگونه می توان انتظار داشت که برای منافع شما و خیر و صلاح شما ارزش قائل باشد ؟

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟