منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اکانت آمازون و حساب بانکی آن

اریکه عدل ، اکانت آمازون و حساب بانکی آن ، آدرس آمازون ، فروش در آمازون
اریکه عدل ، اکانت آمازون و حساب بانکی آن ، آدرس آمازون ، فروش در آمازون
یکی از بازارهای رو به رشد در کشور ما این روزها وبسایت آمازون است. خیلی ها به دنبال اکانت آمازون و حساب بانکی آن هستند. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا اکانت آمازون اینقدر مهم است و مهم تر از همه چرا باید یک حساب بانکی بین المللی داشته باشید تا بتوانید بهترین خروجی را از این کسب و کار داشته باشید. با اریکه عدل در مقاله « اکانت آمازون و حساب بانکی آن » همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی از بازارهای رو به رشد در کشور ما این روزها وبسایت آمازون است. خیلی ها به دنبال اکانت آمازون و حساب بانکی آن هستند. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا اکانت آمازون اینقدر مهم است و مهم تر از همه چرا باید یک حساب بانکی بین المللی  و  آدرس آمازون داشته باشید تا بتوانید بهترین خروجی را از این کسب و کار داشته باشید. با اریکه عدل در مقاله « اکانت آمازون و حساب بانکی آن » همراه باشید.

چرا اکانت آمازون مهم است

وبسایت آمازون بستری برای خرید و فروشهای بین المللی است. افراد می توانند در این وبسایت کالاهای خود را در معرض فروش بگذارند و اقدام به کسب سود نمایند. اکانت آمازون از این نظر اهمیت دارد که به مثابه هویت فروشنده در این سایت معروف و بزرگ است. همه فروشندگان این مجموعه باید هویت مشخص داشته باشند.

علت اینکه فروشندگان باید اکانت آمازون با آدرس مشخص داشته باشند این است که امکان ردگیری آنها در آینده مقدور باشد تا آمازون بتواند کالاهای معیوب یا عملیات متقلبانه در پیگیری و متوقف کند. حال که علت اجباری بودن اکانت آمازون را متوجه شدید ، ممکن است این سوال برایتان پیش آید که آیا من می توانم برای آدرس آمازون در اکانت خودم آدرس ایرانی معرفی کنم. متاسفانه پاسخ منفی است. علت هم در محدودیت های جغرافیایی است که آمازون در سیاست خود گنجانده است.

آدرس آمازون و راه حل های موجود

همانطور که پیشتر اشاره شد نمی توان برای آدرس آمازون نشانی ایرانی معرفی کرد. متاسفانه وبسایت آمازون محدودیت های شدید جغرافیایی را برای برخی کشورها اعمال می کند. اما آیا این پایان ماجراست ؟ مسلما خیر فروش در آمازون همچنان سود آور و برای خیلی از هموطنان ایرانی جذاب است. دقت داشته باشید زمانی که ما در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به راه کار اشاره می کنیم منظور تنها و صرفا راهکارهای قانونی است. بنا کردن کسب و کار روی فندانسیون غیر قانونی و صوری جز پشیمانی های آینده هیچ فایده ای نخواهد داشت.

بنا کردن کسب و کار آمازون روی فندانسیون غیر قانونی و صوری جز پشیمانی ها و ضررهای بزرگ آینده هیچ فایده ای نخواهد داشت.

نکته اینجاست اگر آمازون اجازه نمی دهد اشخاص ایرانی با هویت خودشان در این مارکت مشارکت داشته باشند ، مشکلی نیست ! ما یک هویت خارجی برای این دسته از موکلین ایجاد می کنیم و شرایط را مهیا می نماییم تا علاقه مندان مشارکت در آمازون با هویت جدیدشان با وبسایت آمازون وارد قرارداد شوند. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص این راهکار قانونی برای آمازون به مقاله « راهکارهای فروش در آمازون برای ایرانیان » مراجعه فرمایید.

بیشتر بدانید!
نظریه شرکت و ساختار قرارداد فرانشیز

اریکه عدل ، اکانت آمازون و حساب بانکی آن ، آدرس آمازون ، فروش در آمازون

حساب بانکی آمازون

کسانی که در وبسایت آمازون سابقه کار دارند می دانند که بعد از اینکه مانع آدرس آمازون را رفع کنند ، نوبت به حساب بانکی آمازون می رسد. شما باید به سایت آمازون یک حساب بانکی معرفی کنید تا بتوانید درآمدهای حاصل از فروش در آمازون را در این حساب دریافت کنید. اما آیا می توان یک حساب بانکی ایرانی به آمازون معرفی کرد ؟ مسلما باز هم پاسخ منفی است. علت هم این است که ما به شبکه جامعه جهانی بانکی متصل نیستیم و حالا حالا ها هم وضع به همین منوال باقی خواهد ماند!

اما با این وجود که به ظاهر تمام درهای آمازون این غول مارکتهای دنیا به روی ایرانیان بسته است ، آیا باید نا امید شد؟ مسلما خیر. نباید اجازه بدهید سختی های مسیر موفقیت شما را از پای در آورند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با حضور جهانی  و پارتنر های متخصص در کشورهای مهم دنیا برای این موانع نیز راهکارهای 100% قانونی دارد. ما می توانیم برای هموطنان ایرانی حساب بانکی بین المللی افتتاح کنیم. اریکه عدل این فعالیت را از سال 2014 در دپارتمان بانکی خود اغاز کرده است.  برای آگاهی از نحوه انجام کار توصیه می کنیم به مقاله « حساب بانکی برای سایت آمازون » مراجعه بفرمایید.

نتیجه گیری و توصیه وکلاء

دوستان درآمدهای ارزی همیشه وسوسه برانگیز است اما نباید خام این دورنمای زیبا شد و بی مهابا دل به دریا زد. هر کسب و کاری برنامه ریزی و چارچوب نیاز دارد. اگر می خواهید در وبسایت امازون درست به فروش بزنید و درآمدهای خوبی کسب کنید به متخصصین موسسه حقوقی اریکه عدل اجازه بدهید تا مسیر را برای شما عزیزان هموار کنند. مساله اکانت آمازون و حساب بانکی آن بسیار اهمیت دارد و باید با حساب و کتاب مدیریت شود. اریکه عدل سالهاست که در تجارت بین الملل همراه و همیار ایرانیان بوده است و اندوخته سالیان دراز ما اعتماد هموطنانی است که بسان ماهیگیری در دریای طوفانی همچنان امید خود را قطع نمی کنند. اینک نیز باید اعتماد کرد و ستونهای سرزمین رویایی خود را بنا نهاد.

بیشتر بدانید!
نقد دادنامه در خصوص حدود زمانی اختیارات مدیران و مدیر عامل

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

12 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید
    بنده 2 ماه هست تحقیق میکنم روی این پروژه
    1.حساب بانکی معتبر که قابل واریز و برداشت باشد
    2.آدرس دقیقی باید داشته باشیم
    کاملا قانونی و با اسناد معتبر انجام میشه؟
    چقدر هزینه دارد؟
    باتشکر

    1. با سلام
      حساب بانکی پرتغال این امکانات را به شما می دهد شما گزینه های زیادی دارید می توانید شرکت شرکت کنید شعبه ثبت کنید یا اینکه به صورت شخصی حساب افتتاح کنید.
      برای آمازون توصیه ما این است که شرکتی با نشانی معتبر ثبت شود و حساب بانکی شرکتی ارائه گردد.
      برای آگاهی از قیمت ها با دفتر تماس بگیرید.
      با تشکر

  2. با سلام
    بنده بسیار علاقمند کار در این سیستم هستم و بدنبال همین حساب و اکانت قانونی هستم تا بتوانم شروع نمایم.
    راهکار شما و هزینه های آن چگونه است؟
    ممنون

    1. با سلام و احترام
      برای شروع پروسه می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید ، اطلاعات دقیق تر هم در دپارتمان بانکی برای مطالعه بیشتر وجود دارد .

    2. دوست عزیز راهکاری که دوستان معرفی می‌کنند و در مقاله بهش اشاره کردند مهاجرت کلی برای کار در آمازون است ‌واین تا چه حد به نظر شما منطقی است

      1. البته لزوما این طور نیست بهنام جان ، تعدادی از موکلین ما هستند کهآمازون شغل و زندگی دوم آنهاست.
        شرکت آنها در خارج از کشور ثبت شده و خدمات را هم از همان کشور ارائه می دهند.
        اینها همان Digital Nomad ها یا همان عشایر دیجیتالی هستند. نیازی نیست برای فعالیت در آمازون به صورت کلی جابجا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟