منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مراحل خرید ملک در پرتغال

مراحل خرید ملک در پرتغال ، وکیل مهاجرت به پرتغال در ایران
مراحل خرید ملک در پرتغال ، وکیل مهاجرت به پرتغال در ایران
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ( IIL) به عنوان عضوی از خانواده بزرگ هولدینگ بین المللی اریکه عدل در کشور پرتغال  قدم به قدم تا خانه دار شدن در کنار شما هستند ، در ادامه وکیل مهاجرت به پرتغال در ایران به بررسی مراحل خرید ملک در پرتغال می پردازد. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ( IIL) به عنوان عضوی از خانواده بزرگ هولدینگ بین المللی اریکه عدل در کشور پرتغال  قدم به قدم تا خانه دار شدن در کنار شما هستند ، در ادامه وکیل مهاجرت به پرتغال در ایران به بررسی مراحل خرید ملک در پرتغال می پردازد.

خرید ملک در پرتغال و گلدن ویزای پرتغال

یکی از مزیت های سرمایه گذاری در امور املاک و خرید ملک در پرتغال برخورداری از ویزای طلایی پرتغال است شهروندان غیر اتحادیه اروپا می توانند اجازه اقامت 5 ساله  که به نام ویزای طلایی نامیده می شود را داشته باشند البته در صورتیکه سرمایه گذاری برای خرید ملک در پرتغال حداقل 500000 یورو باشد. که تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ( ILL) به تفصیل به آن پرداخته است .

 

اولین مرحله خرید ملک در پرتغال

برای خرید ملک در پرتغال در قدم اول شما نیاز به یک حساب بانکی در کشور پرتغال دارید ، همانطور که مطلع هستید افتتاح حساب بانکی در کشور پرتغال بوسیله وکیل مهاجرت به پرتغال و در بستر کاملا قانونی انجام میشود ، به موجب قوانین کشور پرتغال افتتاح حساب برای اتباع کشور های دیگر نیازمند اخذ کد مالیاتی NIF برای این فرد است .این کد در حقیقت نقش کد فراگیر اتباع بیگانه در کشور ما را دارد که نشان میدهد هویت شخص به صورت رسمی احراز شده است .

 

مرحله دوم : پیدا کردن ملک مورد نظر برای خرید در پرتغال

ساده ترین راه برای پیدا کردن ملک  مورد  نظر شما مراجعه و تماس  با کارشناسان و متخصصین  وکلای  مهاجرت ایران (IIL) می باشد. ما با همکاران خود و مشاورین خود در پرتغال همواره در تماس هستیم و امکانات و فرصت های جدید برای املاک را به روز رسانی می کنیم.

بیشتر بدانید!
گلدن ویزای اسپانیا چیست و چه مزایایی دارد؟

راه دیگر تیم تخصصی اینوستایم که یکی از زیر مجموعه های  خانواده بزرگ هولدینگ بین المللی اریکه عدل در زمینه خرید ملک در پرتغال می باشد. خوبی استفاده از پرتال اینوستایم  این است که شما شرایط ملک و محل ملک را می توانید بصورت انلاین تماشا کنید.

 

تهیه پیش نویس و قرارداد برای خرید ملک در پرتغال

پس از انتخاب ملک مورد نظر بررسی شرایط اولیه خانه می باشد. باید اطمینان یابید که خانه مشکل قانونی و حقوقی نداشته باشد. برای این منظور باید از ادارات و مراجع معتبر اقدام نمایید. وکیل مهاجرت به پرتغال  تیم ILL این موضوع را می توانند برای شما انجام دهند.

پس از ارائه پیشنهاد قیمت و توافق بر اصل قیمت و شرایط زمین،  دفاتر اسناد رسمی ریز جزئیات معامله را بررسی خواهد کرد  و از جزئیات این زمین سازمان ثبت اسناد و املاک پرتغال ((Conservatoria de Registo Predia) و سازمان درامد داخلی پرتغال ((Repartição de Finanças) را اگاه خواهد کرد تا در صورت وجود مغایرت و یا شرایط خاص اطلاعات تکمیلی ارائه شود و ضمنا اطلاعات خریدار جدید زمین و مالکیت جدید زمین در این مراکز هم وارد شود.

اگر همه موارد راضی کننده بود شما و فروشنده قرارداد پیش نویس را امضا و پس از ان ملزم خواهید بود تا شرایط قانونی انجام معامله را تا اخر ادامه داده و قرارداد را نهایی کنید.

در این مرحله از شما خواسته می شود تا قبل از پرداخت هزینه های نهایی IMT یا همان مالیات انتقال زمین را که در ادامه توضیح داده خواهد شد را پرداخت نمایید و فیش وارزی را دریافت کرده و ارائه نمایید که تمامی این مراحل را وکیل مهاجرت به پرتغال تیم  ILL برای شما انجام خواهد داد  پس از این مرحله شرایط قانونی انتقال زمین یا خانه به اتمام رسیده و باید امضا های نهایی انجام شود  و ملک بدون محدودیت به نام شما خواهد شد.

بیشتر بدانید!
مزایای ویزای طلایی پرتغال

 

هزینه های مرسوم خرید ملک در پرتغال

به غیر از هزینه های خود خانه هزینه های مرسوم دیگر هم در پرتغال برای انتقال ملک وجود دارد. مهمترین این هزینه های هزینه مالیات انتقال ملک است که به IMT شهرت دارد.

هزینه های IMT برای ساکنین پرتغال عبارتند از:

  • تا سقف 92.407 یورو خرید 0 درصد مالیات
  • از 92407 یورو تا 126403 یورو 2 درصد مالیات
  • از 126403 یورو تا 172348 یورو 5 درصد مالیات
  • از172348 یورو تا 287213 یورو 7 درصد مالیات
  • از 287213 یورو تا 574323 یورو 8 درصد مالیات
  • بیش از 574323 یورو 6 درصد مالیات

به غیر از هزینه مالیات برای خرید ملک در پرتغال هزینه های دیگر عبارتند از:

  • هزینه تمبر 0.8 درصد از قیمت کل خرید خانه
  • هزینه های دفاتر اسناد رسمی و ثبت زمین
  • حق الوکاله وکلای هلدینگ بین المللی اریکه عدل

نکاتی برای سرمایه گذاران بین المللی

طبق نظر وکیل مهاجرت به پرتغال در ایران املاک همانند سایر دارایی ها دارای چرخه سود و زیان هستند به همین دلیل باید اطمینان داشته باشید که بازار املاک و نرخ های محلی برای وام های بین المللی که در پرتغال مورد استفاده قرار می گیرند به سود شما منتهی خواهند شد و سرمایه گذاری درستی انجام داده اید.

برای اطمینان از سرمایه گذاری و نحوه سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال  می توانید از راهنمایی وکیل مهاجرت به پرتغال در ایران در تیم تخصصی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ILL که زیر مجموعه های  خانواده بزرگ هولدینگ بین المللی اریکه عدل  میباشند برای راهنمایی مهاجران تعبیه شده و شکل کاملا قانونی دارند موضوع سرمایه گذاری خود را استعلام نموده و در خصوص اشتباهات رایج سرمایه گذاری در پرتغال قبلا مطالعه کافی داشته باشید.

بیشتر بدانید!
مراحل اقامت پرتغال از طریق ثبت شرکت

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟