منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

9 ویژگی یک استارت آپ موفق

این روز ها واژه استارت آپ یا کسب و کارهای نوپا را بسیار شنیده اید . در این مقاله به بررسی 9 ویژگی یک استارت آپ موفق میپردازیم . در سال های اخیر استارتاپ ها در کشور ما با ورود بیشتر جوانان به این عرصه بسیار بیشتر از قبل مطرح شده اند ، با بزرگ تر شدن شهر ها و شلوغ تر شدن آنها نیاز به ایجاد استارت آپ ها بیشتر از قبل احساس میشود و میتوانند بسیار مفید تر واقع شوند . خلق یک استارت آپ نیاز به یک ذهن خلاق و نو آور و یک مدیر به عنوان رهبر یک گروه دارد و یک تیم پشتیبانی حقوقی شرکت ها و استارت آپ .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

این روز ها واژه استارت آپ یا کسب و کارهای نوپا را بسیار شنیده اید . در این مقاله به بررسی 9 ویژگی یک استارت آپ موفق میپردازیم . در سال های اخیر استارتاپ ها در کشور ما با ورود بیشتر جوانان به این عرصه بسیار بیشتر از قبل مطرح شده اند ، با بزرگ تر شدن شهر ها و شلوغ تر شدن آنها نیاز به ایجاد استارت آپ ها بیشتر از قبل احساس میشود و میتوانند بسیار مفید تر واقع شوند . خلق یک استارت آپ نیاز به یک ذهن خلاق و نو آور و یک مدیر به عنوان رهبر یک گروه دارد و یک تیم پشتیبانی حقوقی شرکت ها و استارت آپ ها .

مساله ای که شاید کمتر این روز ها به آن توجه شده است پشتیبانی حقوقی استارت آپ ها است یک مجموعه موفق استارت آپی از زمان ثبت و یا در هنگام  بستن قرار دادهای خود نیاز به یک گروه از وکلای کار آزموده دارد تا در چالش های حقوقی که شرکت استارت اپی پیش روی دارد در کنار گروه باشد وظیفه تیم حقوقی شرکت ها ، حمایت حقوقی از استارت اپ ها است .

ویژگی های یک استارت آپ موفق چیست ؟

قبل از اینکه زیاد هیجان زده شوید ! کمی صبر کنید و شخصیت خود را برای مدیر یک استارت آپ شدن بررسی کنید . چرا ؟ به این دلیل که چند ویژگی وجود دارد برای موفقیت در ایجاد استارت آپ ، یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین ویژگی شخصیت شما است ، بسیاری از استارتاپ ها بوده اند که به دلیل نداشتن یک مدیر و رهبر خلاق در اوایل کار شکست خورده اند .

استارت آپ ها برای موفقیت به 9 ویژگی که در زیر با هم آنها را مرور میکنیم نیاز دارند تا به موفقیت برسند .

9 ویژگی یک استارت آپ موفق

  • چشم انداز و قدرت الهام بخشیدن به تیم استارت اپی
  •  انتخاب نفرات
  • قدرت پیش بینی و آینده نگری
  • نوآوری و خلق ایده جدید
  • دادن روحیه مثبت و اهمیت به کارمندان
  • قدرت رویارویی با چالش ها
  • شناخت افراد
  • داشتن پشتکار و تسلیم نشدن
  •  تعادل میان کار و زندگی

چشم انداز و قدرت الهام بخشیدن به تیم استارت اپی

 شما باید برای مدیریت موفق یک استارت آپ و رهبری گروه استارتاپی ، یک چشم انداز یا قدرت الهام بخشیدن به تیم  و ارائه ایده های جدید را داشته باشید . یکی از ویژگی های داشتن چشم انداز قوی فکر کردن و داشتن ایده هایی خارج از چهار چوب های کسب و کار های امروزی و ایده هایی که تا به امروز به اجرا در آمده اند است .

بیشتر بدانید!
آشنایی با سرویس پشتیبانی حقوقی شرکتها

بیشتر بنیان گذاران و مدیران کسب و کار باید از این ویژگی برخوردار باشند ولی نباید به تنهایی و فقط به توانایی های خود اتکا کنند . یک استارتاپ موفق نیاز به کارکنانی دارد که همگی دارای این قدرت باشند و نقش مدیر استارت آپ اینجا تقویت این قابلیت در کارمندان خود است .

یکی از 9 ویژگی یک استارت آپ موفق، انتخاب نفرات

یک از 9 ویژگی یک استارت آپ موفق در این است که وقتی شما به عنوان یک مدیر ایده خود را به اشتراک میگذارید نیاز به کارمندان و تیم استارت آپی دارین که دنبال کننده ایده شما باشند و برای رساندن آن ایده به مرحله اجرا در کنار شما قرار بگیرند . داشتن یک تیم پیگیر و مستعد از شما مدیران بزرگی میسازند ، آنها ایده های شما را قبل از رقبا عملی خواهند کرد و اجازه نمیدهند از بین برود ، نقش یک رهبر خوب در اینجا انتخاب همین نفرات است .

قدرت پیش بینی و آینده نگری

آینده نگری یک مدیر استارتاپ یکی از 9 ویژگی یک استارت آپ موفق است . یک مدیر موفق باید دید کلی نسبت به شرکت داشته باشد و بتواند حرکت بعدی را پیش بینی کند . یک مدیر برای موفقیت استارت آپ خود نیاز به نو آوری دارد . در بعضی مواقع باید مرز ها را زیر پا بگذارید تا موقعیت های جدیدی را خلق کنید .

نوآوری و خلق ایده جدید ، وجود دارد ! پس انجام شده ؟!

تقریبا نیمی از استارتاپ ها که به موفقیت نرسیده اند و شکست خوردن بعد از بررسی به این نتیجه رسیده اند که نیاز بازار را در نظر نداشتند و ایده ای را به مرحله انجام رسانیده اند که قبل از آنها به شکل های دیگری اجرا شده یا وجود داشته است . یک از مهمترین 9 ویژگی یک استارت آپ موفق داشتن نو آوری و خلق ایده های جدید با توجه به شناخت بازار و نیاز روز جامعه است .

 

استارت آپ

دادن روحیه مثبت و اهمیت به کارمندان

یکی از 9 ویژگی یک استارت آپ موفق قدرت انگیزه دادن و ایجاد روحیه مثبت در تیم استارتاپی است . در زمانی که کار ها به اوج خود میرسد فشار کاری بیشتری روی کارمندان است و استرس در محیط کاری زیاد میشود . شما با ایجاد انگیزه و دادن روحیه مثبت به کارمندان میتوانید آرامش را به کارکنان برگردانید تا با تمرکز بیشتری بتوانند وظایف خود را انجام دهند .

بیشتر بدانید!
مزایای ثبت شرکت آفشور در 2022

نقش یک مدیر موفق استار آپ در اینگونه مواقع بحرانی به خوبی حس میشود که با تقویت روحیه گروه و مدیریت بحران های پیش آمده شرایط را کنترل میکند .

قدرت رویارویی با چالش ها

از 9 ویژگی یک استارت اپ موفق آمادگی روبرو شدن با چالش ها است . نمایش های ویژه ، سرمایه گذاران ، جلسات هیئت مدیره ، تماس های فروش ،قطعی وبسایت و… فقط چند نمونه از عوامل استرس زا رایج است که استارتاپ ها بطور روزمره با آن روبرو می شوند. شما باید کارمندان خود را برا رویارویی با این موارد آماده کنید و در هنگام مشکلات در کنار آنها باشید و در کنار هم از این بحران های روزمره عبور کنید .

شناخت افراد تیم استارت آپی

یکی از 9 ویژگی یک استارت اپ موفق داشتن کارمندانی است که میدانند در چه شرایطی خوب هستند و بهترین عملکرد خود را میتوانند در آن قسمت ها بکار بگیرند . وظیفه شما به عنوان یک مدیر چیدمان افراد در قسمت هایی است که بیشترین کارایی را داشته باشند و از دانش و تخصص آنها به بهترین نحو استفاده شود .

با چند سوال میتوانید نقاط قوت و ضعف کارمندان استارتاپی خود را برررسی کنید :

  • در زمانی که بیشترین بازخورد منفی را دریافت کردید ،چه برخوردی داشتید ؟!
  • به هنگام ایجاد چالش ها عصبانی شدید یا به دنبال راه حل گشتید ؟!

داشتن پشتکار و تسلیم نشدن

شما باید بدانید که برای راه اندازی یک استارت آپ و یک کسب و کار جدید و نوپا در هر مقطعی با مشکلات زیادی روبرو هستید  :

  • نسخه آزمایشی با شکست مواجه می شود
  • مشتری آینده نگر قراردادی را امضا نمی کند

در اینگونه مواقع شما نباید زود تصمیم بگیرید و تسلیم شوید ، بدون توجه به موانعی که در سر راه شما وجود دارد و با تجربه ای که از شکست ها به دست آوردید میتوانید مسیر جدیدی را شروع کنید و از خطاهای قبلی استفاده کرده و مسیر خود را دنبال کنید . استقامت یک کلید اصلی برای ایجاد یک استارتاپ موفق است. از ابتدا به دنبال افرادی با این روحیه باشید که در مواقع مشکلات بتوانید روی آنها حساب کنید .

از 9 ویژگی یک استارت آپ موفق،تعادل میان کار و زندگی

یکی از 9 ویژگی یک استارت آپ موفق ایجاد تعادل بین کار و زندگی روزمره میباشد . زندگی استارت اپی میتواند تمام زمان شما را فرا بگیرد ، باید به این نکته توجه کنید که تمام افراد سازمان به تعادل میان کار و زندگی احتیاج دارند .

بیشتر بدانید!
وظایف بازرس در شرکت سهامی 

کار کردن بیشتر از زمان اداری ممکن است در روزهایی پایانی تحویل یک پروژه یا یک سفارش منطقی و مورد نیاز باشد ، اما انجام این کار هر روزه در درازمدت مخرب خواهد بود و برای هیچ کس سودی نخواهد داشت. با اطمینان از اینکه همه افراد در سازمان اهمیت تعادل کار و زندگی را درک می کنند ، می توانید یک نیروی کار شادتر ، سالم تر و پربارتر داشته باشید.

بهره گیری از یک تیم مشاوره حقوقی استارت آپ ها

یکی از مهمترین تصمیمات مدیر یک استارت اپ استفاده از پشتیبانی یک تیم حقوقی استارت آپ ها در جهت منافع شرکت استارت آپی خود است . استفاده از پشتیبانی یک تیم از وکلای کار آزموده در مسائل حقوقی استارت آپ ها می تواند از بسیاری از ضرر های پیش بینی نشده جلوگیری کند و تنش های ناشی از این مسائل را به حداقل برساند .

در 9 ویژگی یک استارت آپ موفق

به اجرا در آوردن یک ایده هر چقدر هم خلاقانه باشد نیاز یه یک تیم منسجم و یک مدیریت پویا دارد که در همه زمینه ها به دنبال به روز رسانی اطلاعات خود و ارتقاء کارمندان خود باشد . ما در مقاله 9 ویژگی یک استارت آپ موفق به سر تیتر هایی اشاره کردیم که در صورت توجه به آنها شما در مسیر هموار تری میتوانید قدم به عرصه ایجاد کسب و کار های نوپا ، استارت آپ ها بگذارید .

حتی افراد کار آفرین و اشخاصی که ایده های نو آورانه دارند میتوانند از طریق ویزای های استارت آپ ایده خود را جهانی کنند برای مثال میتوان به ویزای استارت آپ کانادا یا ویزای کار آفرینی بریتانیا اشاره کرد.

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل متشکل از دپارتمانهای حقوقی و بین المللی ، تیم متخصص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل (IIL) ، گروه املاک بین المللی اینوستایم و… با بهره مندی از وکلای کار آزموده بین المللی در زمینه مشاوره حقوقی شرکت ها ، ثبت شرکت های بین المللی و پشتیبانی حقوقی شرکت ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

2 پاسخ

  1. یکی از راه های داشتن استارت آپ موفق توجه به سرمایه گذاری ها و… هست که شتابدهنده هایی مثل پیدایش واقعا میتونن کمک کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟