منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نمایندگی مالیاتی در پرتغال و لزوم داشتن آن

نمایندگی مالیاتی در پرتغال، نماینده مالیاتی پرتغال، نمایندگی مالیات در پرتغال، نرخ های مالیاتی پرتغال، نماینده مالیاتی در پرتغال
نمایندگی مالیاتی در پرتغال، نماینده مالیاتی پرتغال، نمایندگی مالیات در پرتغال، نرخ های مالیاتی پرتغال، نماینده مالیاتی در پرتغال
نکته اصلی اینکه اهمیت داشتن نمایندگی مالیاتی در پرتغال به منظور انتخاب بهترین گزینه و روش برای پرداخت انواع مالیات در امور تجاری، بازرگانی و یا انواع سرمایه گذاری ها بسیار قابل توجه می باشد زیرا اگر یک نماینده مالیاتی خوب به درستی مسئولیت های خود را در رابطه با محاسبه و پرداخت انواع مالیات به خوبی انجام دهد بار مالی و هزینه های سرمایه گذار، صاحب شرکت و یا بازرگان تا حد قابل توجه ای کم خواهد شد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

با توجه به گسترش و توسعه انواع فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در پرتغال، داشتن نمایندگی مالیاتی در پرتغال جهت انجام امور مالیاتی از ضروریات می باشد که در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل اهمیت و نقش نماینده مالیاتی پرتغال را بسیار مهم می داند. علاوه بر آن چنانچه خود به عنوان یک حرفه مایل به انجام امور مالیاتی در این کشور باشید، باید از شرایط لازم برای تاسیس و ثبت نمایندگی مالیات در پرتغال برخوردار باشید مانند داشتن صلاحیت قانونی. همواره چگونگی و تعیین میزان نرخ های مالیاتی پرتغال برای همه تجار و صاحبان شرکت های بازرگانی بین المللی در این کشور مهم بوده است. که به دنبال اهمیت این مطلب، توجه به نقش و عملکرد نماینده مالیاتی در پرتغال قوت بیشتری به خود می گیرد.

نمایندگی مالیاتی در پرتغال و لزوم داشتن آن

چقدر با شرایط ثبت نمایندگی مالیاتی در پرتغال آشنا هستید، و آیا برای انجام امور گوناگون خود در این کشور نیاز به یک نماینده مالیاتی دارید؟ پیچیدگی در برخی مراحل تجاری، مالی یا انواع سرمایه گذاری، لزوم داشتن نمایندگی مالیاتی در پرتغال را حتمی می کند. زیرا محاسبه نرخ مالیاتی بر عهده نماینده مالیاتی بوده که با شناختی که وی از انواع مالیات دارد می تواند راهنمای مفیدی برای شناخت و محاسبه انواع آن باشد.

مالیات بر ارزش افزوده نوعی از انواع مالیات در این کشور پرطرفدار می باشد. موضوع محاسبه نرخ مالیاتی برای اتباع خارجی که در پرتغال فعالیت های تجاری یا سرمایه گذاری دارند، بسیار مهم است. لذا لزوم داشتن یک نماینده در پرتغال برای انجام امور مالیاتی کاملا ضروری بنظر میرسد. زیرا پرتغال یک نرخ مالیاتی متفاوتی برای افراد غیر مقیم و مهاجران و سرمایه گذاران از جمله سرمایه گذاران ملکی بین الملل وضع می کند.

بیشتر بدانید!
آموزش حقوقی آنلاین در آکادمی اریکه عدل

تعهدات نماینده مالیاتی پرتغال

 آیا میدانید یک نماینده مالیاتی در پرتغال چه تعهدات و وظایفی دارد؟ پیرامون موضوع نمایندگی مالیاتی در پرتغال، عنوان می شود که، کشور پرتغال سعی دارد در سال 2020 نرخ های مالیات بر درآمد را تغییر دهد که بدین جهت نسخه پیشنهادی را برای بودجه دولت به پارلمان ارائه داده و مالیات در خرید ملک در پرتغال نیز برای خریداران ملک خارجی وضع می شود. هر چه دانش بیشتری از نرخ های مالیاتی داشته باشیم در محاسبه هزینه ها مسلط تر خواهیم بود. همچنین  مشاوره با نماینده کاردان در مسایل مالیاتی منجر به کاهش پرداخت مالیات می شود. لذا داشتن نماینده مالیاتی پرتغال به تمامی تجار، سرمایه گذاران و صاحبان شرکت و کسب و کار توصیه میشود.

 

 

نماینده مالیاتی در پرتغال

ثبت نمایندگی مالیات در پرتغال چه الزاماتی دارد؟

در مهاجرت به پرتغال چنانچه قصد فعالیت در امور گوناگون مالیاتی دارید، می توانید یک دفتر نمایندگی مالیاتی در این کشور با داشتن صلاحیت های کافی تاسیس و راه اندازی نمایید. برای ثبت نمایندگی مالیات در پرتغال باید درخواست و اپلای بدهید، سپس اگر درخواست تان تایید شود، میتوانید تا 3 سال نماینده مالیاتی در این کشور خواهید بود. با تاسیس و ثبت نمایندگی در پرتغال می توانید حرفه و شغلی را برای خود در این کشور راه اندازی نمایید. البته باید دانش و مهارت های خاص این علم را داشته باشید. جهت ثبت نمایندگی مالیات ملزم به ارائه مدارک و برخورداری از صلاحیت های  لازم طبق ذیل هستید.

1-  داشتن حداقل 18 سال

2- عدم سو پیشینه

3- داشتن صلاحیت قانونی

4- ارائه تضمین جهت  اهداف نمایندگی

5- تکمیل درخواست آنلاین

نرخ های مالیاتی پرتغال چقدر است

تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران بین المللی اهمیت بسیاری به نرخ های مالیاتی اعمال شده به فعالیت هایشان می دهند. محاسبه نرخ های مالیاتی پرتغال، پرداخت و معافیت های مالیاتی، استثنائات در پرداخت مالیات، بخشودگی های مالیاتی موضوعات مهمی در امور تجاری، اقتصادی و بازرگانی هستند که رسیدگی به این امور تنها از عهده یک مشاور مالیاتی برمی آید.

بیشتر بدانید!
بیمه کالا در تجارت بین الملل چگونه است؟

1-نرخ های مالیاتی پرتغال  IRS سال 2019 در کشور پرتغال تغییری نداشته و فقط در 2018 تغییراتی در سطح مالیاتی ایجاد شد، همچنین در سال 2020 نیز تغییر چندانی نداشته است.

2- اطلاع از آخرین و تغییرات در قوانین مالیاتی و ارتباط آن با نرخ تورم و افزایش حقوق از عهده متخصصان مالیاتی بر می آید لذا مشاوره با نماینده مالیاتی را نباید نادیده بگیرید.

3-ضرورت داشتن نماینده مالیاتی در پرتغال امری بدیهی بوده چرا که با استفاده از مشاوره های نماینده مالیاتی می توان بهترین گزینه و روش را در محاسبه و پرداخت انواع مالیات در فعالیت های گوناگون را انتخاب نمود از جمله مالیات بر درآمد، مالیات بر ارزش افزوده، مالیات خرید ملک خارجی و یا مالیات ثبت شرکت.

نقش نماینده مالیاتی در پرتغال چیست؟

اگر ثبت شرکت در پرتغال انجام داده و یا صاحب شرکت هستید باید مالیات های مرتبط را پرداخت نمایید که نقش نماینده مالیاتی در پرتغال در ایفای مسئولیت های ذیل می باشد.

1- نماینده مالیاتی در پرتغال میزان و نرخ های مالیاتی مرتبط با فعالیت های تجاری یا سرمایه گذاری ملکی  بین الملل، فعالیت های مالی یا بازرگانی شما را محاسبه و برآورد می نماید.

2- داشتن نماینده مالیاتی یعنی کیفیت در پرداخت هزینه های مالیاتی.

3 نماینده مالیاتی در پرتغال برای ارتباط با مقامات محلی  کشور پرتغال و شما جهت دسترسی به بهترین راهکارها برای کم کردن مبالغ مالیاتی هماهنگی انجام می دهد.

4- نماینده مالیاتی از درصد نرخ مالیاتی نسبت به حقوق و طبقه بندی مالیاتی در هر فعالیتی مطلع می باشد.

بیشتر بدانید!
طریقه قانونی وصیت کردن

5- نماینده،  اسناد مالیاتی را به خوبی می شناسد

6- نماینده مالیات در پرتغال قوانین محلی و بومی این کشور را می شناسد.

6- نماینده مالیاتی قوانین و نرخ مالیات شهری و مالیات عمومی را می داند.

نرخ های مالیاتی پرتغال

درباره Tax Bracket

 به تقسیم سیستم مالیاتی پرتغال Tax Bracket گفته می شود، این جدول بر حسب شرایط افراد محاسبه می شود که افراد مجرد و متاهل مشمول پرداخت یک نرخ مالیاتی در درآمدها و حقوق شان هستند. همچنین افراد سرپرست خانوار نیز متعهد به پرداخت یک مبلغ مالیاتی هستند.همچنین به عنوان یک صاحب شرکت تجاری و بازرگانی یا تولیدی بهتر است که از امور پرداخت مالیات خود آگاه باشید که این امر فقط با مشاوره نماینده مالیات امکان پذیر است. برای داشتن و ثبت نمایندگی مالیاتی در پرتغال، ابتدا باید دانش کافی انجام این کار مهم را داشته تا بتوانید در تعیین مالیات برای انواع واحدهای تجاری و شرکت ها نقش مفیدی داشته باشید. نماینده مالیاتی در پرتغال باید پیرامون همه نکات مرتبط با امور مالیاتی در زمینه های مختلف اشراف داشته باشد.

 

اهمیت نمایندگی مالیاتی

نکته اصلی اینکه اهمیت داشتن نمایندگی مالیاتی در پرتغال به منظور انتخاب بهترین گزینه و روش برای پرداخت انواع مالیات در امور تجاری، بازرگانی و یا انواع سرمایه گذاری ها بسیار قابل توجه می باشد زیرا اگر یک نماینده مالیاتی خوب به درستی مسئولیت های خود را در رابطه با محاسبه و پرداخت انواع مالیات به خوبی انجام دهد بار مالی و هزینه های سرمایه گذار، صاحب شرکت و یا بازرگان تا حد قابل توجه ای کم خواهد شد.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟