منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ساختمان سازی پرتغال برای تازه کارها و دریافت اقامت

ساختمان سازی پرتغال برای تازه کارها، کسب درآمد پرتغال با ساختمان سازی، اقامت از طریق ساختمان سازی پرتغال، بهترین روش کسب درآمد در پرتغال، ساختمان سازی در پرتغال
ساختمان سازی پرتغال برای تازه کارها، کسب درآمد پرتغال با ساختمان سازی، اقامت از طریق ساختمان سازی پرتغال، بهترین روش کسب درآمد در پرتغال، ساختمان سازی در پرتغال
ساختمان سازی پرتغال برای تازه کارها با مشاوره متخصصان آسان می شود. کسب درآمد پرتغال با ساختمان سازی و ترمیم ساختمان ها حاصل می شود. ساختمان سازی در پرتغال بغیر از هزینه سود هم خواهد داشت. هزینه هایی مالیات، معمار  و نقشه کشی. با ساخت و بازسازی می توانیم ساختمان را اجاره یا بفروشیم. اقامت از طریق ساختمان سازی پرتغال فرصتی است که به سرمایه گذاران داده می شود. با ساخت و ساز و بازسازی انواع املاک اقامت پرتغال اخذ می شود. خانواده سرمایه گذار نیز می توانند در این کشور زندگی نمایند. بهترین روش کسب درآمد در پرتغال ساخت و ساز انواع املاک  است. علاوه بر آن از منابع طبیعی و محیط زیست پرتغال محافظت می شود. بدین جهت دولت پرتغال از سرمایه گذاران حمایت می کنند. تازه کارها در صنعت ساخت و ساز بدانند گزینه های خوبی برای کسب درآمد پرتغال دارند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ساختمان سازی پرتغال برای تازه کارها با رعایت قوانین آسان می شود. ساخت و ساز انواع ملک در پرتغال یکی از روش های دریافت اقامت پرتغال می باشد. هلدینگ حقوقی بین المللی آپادالا دو دپارتمان موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و املاک بین المللی اینوستایم دارد. که از کسب درآمد در پرتغال از طریق ساخت و ساز سخن می گوید. دریافت اقامت از طریق ساختمان سازی پرتغال میسر می باشد. از بهترین روش کسب درآمد در پرتغال به گزینه هایی اشاره داریم. تحت برنامه IER از سرمایه گذاران استقبال می شود. خرید زمین ارزان قیمت برای ساخت و ساز در پرتغال روش خوبی برای کسب سود است. در قرارداد خرید زمین ،ثبت ساختمان، تایید صحت مدارک مشاوره را فراموش نکنید. در توضیح این نکات با اریکه همراه بمانید.

 

ساختمان سازی پرتغال برای تازه کارها

ساختمان سازی پرتغال برای تازه کارها چگونه است؟ ساخت و ساز به آسانی خرید خانه نیست. ساختمان سازها یا زمین می خرند که بسازند. یا ساختمان ها را بازسازی نموده تا مجددا بفروشند. قیمت زمین در نواحی روستایی آلگاروه هر متر مربع کمتر از 200 یورو است. فکر کنید قرار است در مناطق روستایی ساختمان سازی کنید. که این نواحی اغلب امکانات شهری را ندارند. ساخت و ساز امکاناتی مانند اتصال آب، برق نیاز دارد. تازه کارها بدانند که مرکز و شمال پرتغال زمین های ارزانی دارد. که برای ساخت و ساز مناسب هستند. ساخت و ساز در پرتغال برای مبتدیان مزایایی چون اقامت پرتغال را دارد.

 

هزینه خرید زمین در پرتغال

  • هنگام خرید زمین برای ساخت دقت کنید.
  • برخی  زمین ها در مناطق جنگلی هستند که در تابستان های داغ پرتغال دچار آتش سوزی می شوند.
  • بغیر هزینه های خرید، مرحله بروکراسی را دارید. که بسیار وقت گیر است.
  • شما مهندس آرشیتکت  برای نقشه ساختمان نیاز دارید.
  • برای خرید قانونی و صحت مدارک نیاز به وکیل دارید.
  • اگر مهندسان ساخت و ساز از پرتغال بگیرید هزینه مترجم را هم دارید.
  • بعضی از زمین ها با مجوز ساخت فروخته می شوند.
  • خرید زمین اولین مرحله ساخت است.
  • اگر خرید درستی برای زمین داشته باشید بقیه مراحل بهتر انجام می شوند.
بیشتر بدانید!
شرایط پیش فروش آپارتمان در ترکیه

 

کسب درآمد پرتغال با ساختمان سازی

کسب درآمد پرتغال با ساختمان سازی میسر است. بعد از هزینه ها می توانید کسب درآمد در پرتغال داشته باشید. برای گرفتن مجوز ساخت چندین مرحله وجود دارد. باید طرح و نقشه ساختمان مشخص باشد. تمامی جزئیات ساختمان باید درج شود. ساخت و ساز شامل ساخت خانه، دفتر اداری، یا کارخانه است. مهندس معماری را که به همکاری می گیرید سوابق کاری وی را چک کنید. که این کار به عهده وکیل شما می باشد. کسب درآمد با ساخت و ساز در پرتغال گزینه های گوناگونی دارد.کسب درآمد پرتغال با ساختمان سازی

هزینه ها و شرایط خرید و ساخت

  • بالا بودن قیمت زمین در مراکز شهری 3 تا 10 برابر حومه
  • خرید زمین ارزان قیمت برای ساخت و ساز
  • کسب درآمد در پرتغال با ساخت زمین ارزان قیمت
  • وام بانکی برای خرید زمین
  • مالیات خرید زمین در پرتغال 2 تا 7 درصد
  • هزینه انتقال سند
  • تاثیر عوامل چون لوکیشن زمین در قیمت
  • تاثیر اتصالات و امکاناتی چون آب، برق، فاضلاب و تلفن
  •  بالا بودن قیمت ساختمان های تجاری
  • نزدیکی زمین به راههای اصلی و تاثیر آن در قیمت

 

ساختمان سازی در پرتغال

ساختمان سازی در پرتغال یکی از روش های کسب درآمد می باشد. طراحی و نقشه ساختمان باید طبق کاربری آن باشد. برای خرید زمین برای ساخت و ساز در پرتغال، باید قرارداد ببندید. هزینه قرارداد را با وکیل تان چک کنید. پرداخت هزینه معمار و نقشه بردار در مقایسه با سود ساخت و ساز ناچیز است. بعد از تکمیل ساختمان آن را باید ثبت کنید. ساختمان هایی را که ساخته اید بیمه کنید. تازه کارها در ساخت و ساز انواع املاک در پرتغال، لازم است که مراحل قانونی را بدانند.

 

اجاره یا فروش ساختمان فرنیش شده

در پرتغال شرکت هایی وجود دارند که می توانند ساختمان های شما را فرنیش کنند. با فرنیش کردن ساختمان هایتان می توانید آنها را اجاره و یا بفروشید. کسب درآمد در پرتغال با ساختمان سازی سود بسیار عالی می تواند داشته باشد. اما تازه کارها باید تمامی مراحل را با دقت و با مشاوره وکیل خود انجام دهند. در تهیه مدارک زمین صحت آن را چک کنند. ادارات مربوط به خرید زمین و نحوه گرفتن مجوز ساخت را بشناسید. تا روند کار شما قانونمند باشد. پرتغال از ساخت و ساز ملک توسط سرمایه گذاران خارجی استقبال می نماید.

بیشتر بدانید!
شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی

 

اقامت از طریق ساختمان سازی پرتغال

اقامت از طریق ساختمان سازی پرتغال دریافت می شود. تحت برنامه IER پرتغال می توانیم ساختمان سازی کنیم. تا بعد از مهاجرت به پرتغال کسب درآمد نماییم. از طریق برنامه IER می توانیم اقامت پرتغال را اخذ نمائیم. پروژه های ساختمانی در کشور پرتغال به عنوان اولین اولویت انتخاب می شوند. زیرا بازده سود بالایی دارند. هم دریافت اقامت و هم کسب سود فراوان نتیجه ساختمان سازی در پرتغال است.  اقامت پرتغال با سرمایه گذاری  از طریق ساختمان سازی با برنامه IER سود قابل توجه ای به دنبال دارد.

 

گلدن ویزا و اقامت پرتغال

روش دیگر کسب درآمد در پرتغال خرید خانه، آپارتمان و  ساختمان های قدیمی برای بازسازی  و فروش است. با خرید خانه و ساختمان در پرتغال می توانیم گلدن ویزای پرتغال دریافت نماییم. سرمایه گذاران  کشورهای غیر اتحادیه اروپا با خرید ملک در پرتغال گلدن ویزا می گیرند. با دریافت گلدن ویزا سرمایه گذار می تواند با خانواده خود در این کشور زندگی کند. علاوه بر آن می توانند به کشورهای منطقه شینگن سفر داشته باشند.

اخذ اقامت با ساخت و ساز و بازسازی املاک در پرتغال فرصت خوبی به سرمایه گذاران می دهد. با ساخت و ترمیم ساختمان های قدیمی می توان اهداف برنامه IER را پیاده کرد. به همین جهت پرتغال به این سرمایه گذاران اقامت می دهد. اقامت پرتغال با ساختمان سازی بدست می آید. با مطالعه مقاله دریافت و تمدید کارت اقامت پرتغال معلومات خود را افزایش دهید.

اقامت از طریق ساختمان سازی پرتغال

بهترین روش کسب درآمد در پرتغال

بهترین روش کسب درآمد در پرتغال سرمایه گذاری است. این سرمایه گذاری می تواند ملکی باشد. تحت برنامه گلدن ویزا انواع دیگر سرمایه گذاری ممکن شده است. مانند :

خرید ملک در پرتغال بیش از 500 هزار یورو

– خرید ملک 30 سال ساخت بیش از 350 هزار یورو در مناطق روستایی

بیشتر بدانید!
شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی

– بازسازی و ساختمان سازی

با ساختمان سازی می توانیم اقامت پرتغال را دریافت نماییم. گلدن ویزای پرتغال یک سال اعتبار دارد. که برای 2 سال متوالی قابل تمدید است. با گلدن ویزا می توانیم بیش از یک ملک خریداری نمود. می توان ملک خود را استفاده، اجاره یا به فروش رساند. بهترین روشهای کسب درآمد در پرتغال از نظر هر شخصی می تواند متفاوت باشد.

دیگر روش های سرمایه گذاری در پرتغال

روش های دیگری برای کسب درآمد در پرتغال وجود دارد. البته این شما هستید که بهترین روش کسب درآمد در پرتغال را انتخاب می کنید. در انتخاب بهترین روش کسب درآمد از کارشناسان مشاوره بگیرید. زیرا هر راهکاری برای همه نیست .

  • خرید یا ساخت مسکن برای اجاره
  • ساخت یا خرید مسکن دانشجویی برای اجاره
  • خرید ساختمان های کلنگی
  • خرید و ساخت املاک مسکونی
  • خرید و ساخت املاک تجاری مانند مغازه، فروشگاه
  • پیش خرید خانه های در حال ساخت

 

ساخت و ساز و اقامت پرتغال

ساختمان سازی پرتغال برای تازه کارها با مشاوره آسان می شود. کسب درآمد پرتغال با ساختمان سازی و ترمیم ساختمان ها حاصل می شود. ساختمان سازی در پرتغال بغیر از هزینه سود هم خواهد داشت. هزینه هایی مانند مالیات، معمار  و نقشه کشی. با ساخت و بازسازی می توانیم ساختمان را اجاره یا بفروشیم. اقامت از طریق ساختمان سازی پرتغال فرصتی است که به سرمایه گذاران داده می شود. با ساخت و ساز انواع املاک اقامت پرتغال اخذ می شود. خانواده سرمایه گذار نیز می توانند در این کشور اقامت داشته باشند. بهترین روش کسب درآمد در پرتغال ساخت و ساز انواع املاک  است. دولت پرتغال از سرمایه گذاران حمایت می کنند. تازه کارها در صنعت ساخت و ساز بدانند گزینه های خوبی برای کسب درآمد در کشور پرتغال دارند.

 

چنانچه اطلاعات بیشتری نیاز دارید با کارشناسان موسسه حقوقی اریکه عدل تماس بگیرید. هلدینگ حقوقی بین المللی آپادالا با دو زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و املاک بین المللی اینوستایم همواره مفیدترین راهکارها را ارائه می نماید.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟