منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

وکیل ملکی در ترکیه چه نقشی در پروسه خرید ملک دارد؟

وکیل ملکی در ترکیه، وکیل ملکی ترکیه، وکیل برای خریداری ملک در ترکیه، وکیل خریداری ملک ترکیه، وکیل خرید املاک ترکیه
وکیل ملکی در ترکیه، وکیل ملکی ترکیه، وکیل برای خریداری ملک در ترکیه، وکیل خریداری ملک ترکیه، وکیل خرید املاک ترکیه
نقش وکیل ملکی در ترکیه بسیار پر اهمیت است زیرا که خرید ملک شما در این کشور وجهه قانونی خواهد داشت و راهکارهایی را برای جلوگیری از بروز مشکلات در قبل و یا حتی بعد از خرید برایتان ارائه می نماید. وکیل ملکی ترکیه با آشنایی کامل به قوانین این کشور و حتی منطقه ای می تواند روش های مجاز خرید ملک را بکار گرفته تا شما پرسه خرید ملک آسانتری داشته باشید. وکیل خریداری ملک ترکیه باید در جریان تغییرات قوانین خرید ملک باشد تا از آن به نفع موکلین خود استفاده نماید، یک وکیل خرید املاک ترکیه می داند که چه املاکی در مناطق مجاز ساخته شده که با دریافت گواهینامه های لازم آن بعد از خرید دیگر مشکلی برای خریدار بوجود نخواهد آمد، باید گفت همکاری با یک وکیل برای خریداری ملک در ترکیه در واقع هم صرفه جویی در وقت و هزینه شما است و هم تاییدی بر صحت پروسه خرید ملک در ترکیه.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

وکیل ملکی در ترکیه با تمرکز بر قوانین خرید ملک پروسه خرید ملک را هموار تر می سازد که در این رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل زیر مجموعه هلدینگ بین المللی آپادالا از اهمیت داشتن وکیل خرید ملک در ترکیه می گوید. علاوه بر  آن عنوان می نماید وکیل ملکی ترکیه که به قوانین خرید ملک در ترکیه آشنا باشد می تواند کمک خوبی در خرید ملک باشد. وکیل برای خریداری ملک در ترکیه در بررسی صحت اسناد برای انتقال مالکیت و کنترل بدهی یا مالیات ملک موثر بوده و علاوه برآن باید قوانین مالکیت را بداند. وکیل خریداری ملک ترکیه با تمرکز بر قوانین خرید ملک می تواند راهکارهای مناسبی ارائه و افزون بر آن  وکیل خرید املاک ترکیه باید از توانایی حل مشکلات احتمالی در شرایط مختلف برخوردار باشد. با اریکه عدل همراه بمانید.

 

وکیل ملکی در ترکیه

وکیل ملکی در ترکیه با اشراف کامل به قوانین این کشور در شرایط گوناگون می تواند راهکارهای مناسبی برای خرید ملک در ترکیه ارائه نماید. املاک و مستغلات 4 نوع هستند املاک مسکونی، املاک تجاری، صنعتی و زمین که با توجه به تفاوت قوانین خرید و فروش املاک در هر کشوری هر یک از این انواع ملک قوانینی برای خریداران خارجی دارد که یک وکیل ملکی بایستی با توجه به قوانین کشور  بهترین روش خرید را برای موکل خود انتخاب نماید.

 

وکیل ملکی و قوانین خرید ملک ترکیه

قانون مالکیت در هر کشوری متفاوت و رعایت آن الزامی می باشد، علیرغم قوانین کلی خرید ملک در ترکیه عرف و فرهنگ های خاصی در هر منطقه و شهر وجود دارد که می توانند در انجام معاملات تاثیر گذار باشند. که فقط یک وکیل معتبر ملکی که اشراف کامل بر این موارد داشته باشد می تواند با ارتباط خوب و مناسب با مراجع و مراکز مرتبط  پروسه خرید ملک را تکمیل نماید. وکیل خرید ملکی در کشور ترکیه پشتیبان حقوقی برای خریداری انواع ملک شما خواهد بود.

 

وکیل ملکی ترکیه

وکیل ملکی ترکیه که بیطرف و مستقل باشد بر اساس قوانین و نکات حقوقی راهکارهایی را برای قبل و بعد از خرید ملک ارائه می نمایند، از جمله قوانین بانکی برای انتقال وجه خرید ملک، قوانین قرارداد، بیمه و مالیات ولی بهرحال عرف و فرهنگ هر کشوری هم متخص خودش می باشد که بی تاثیر بر قوانین نیستند.

بیشتر بدانید!
اصطلاحات حقوقی خرید ملک ، بیمه و مهاجرت

یکی از مشکلات پیش رو برقراری ارتباط می باشد به همین دلیل وکیل ملکی اگر به زبان بین المللی انگلیسی تسلط داشته باشد راحت تر می تواند از بندها و قوانین خرید ملک آگاهی داشته و طبق استانداردهای بین المللی بهترین روش را برای انعقاد قرارداد خرید اتخاد نماید. وکیل خریداری ملک در ترکیه راهکارهای قانونی در انجام امور بانکی، بیمه و مالیات را برای ملک شما ارائه می نماید.

 

وکیل ملکی ترکیه

وکیل برای خریداری ملک در ترکیه

وکیل برای خریداری ملک در ترکیه بدون آشنایی به قوانین خرید انواع ملک و قوانین روز مالیات ملک در ترکیه هرگز نمی تواند راهکار مناسبی برای خرید ملک شما در ترکیه ارائه دهد. علاوه بر آن آشنایی با عرف هر کشوری در خرید انواع املاک می تواند نتیجه بهتری به همراه داشته باشد. در زمینه خرید و فروش ملک ترکیه نیز اصطلاحاتی وجود دارد که می توان به عنوان زبان صنفی به آن اشاره نمود، مانند 2+3 که به معنی سه خوابه و دو اتاق نشیمن می باشد.

 

وکیل برای خرید ملک ترکیه

قوانین ارث یکی از نکاتی است که وکیل ملکی ترکیه باید به آن آشنا بوده و استثنائات آن را نیز بشناسد و بداند که با چه مراکزی باید در این خصوص در ارتباط باشد تا به جدیدترین قوانین، تبصره و ماده های جدید و تغییرات آن دسترسی داشته باشد . قطع به یقین وکیلی که تمرکز به وکالت در کشور ترکیه در زمینه خرید و فروش انواع ملک دارد راهکارهای مناسب تری برای توافق بر خرید ملک ترکیه ارائه خواهد داد. وکیل خریداری ملک ترکیه برای مشکلات گوناگون در شرایط خاص خرید ملک روش ها و تدابیر مناسبی اتخاد می نماید.

 

بیشتر بدانید!
دریافت اقامت ترکیه و مزایای شهروندی آن (قسمت دوم)

وکیل خریداری ملک ترکیه

وکیل خریداری ملک ترکیه با اشراف بر بازار مسکن که تابع قوانین دولتی اقتصادی و اجتماعی است می تواند بهترین راهکار را برای موکل خود انتخاب و بکار گیرد، البته قوانین هم در گذر زمان دستخوش تغییرات می شوند مانند تحولات اقتصادی، مالی، مهاجرتی، اجتماعی و بین المللی. گاهی اوقات رابطه دو کشور می تواند منجر به تغییر قوانین مهاجرتی و یا سرمایه گذاری شود که یک وکیل ملکی آگاه باید در جریان این تغییرات قرار گیرد.

 

وکیل ملکی و مالکیت بر ارث

یکی از قوانین ترکیه در رابطه با قانون مالکیت از طریق ارث را می توان عنوان نمود که خاص این کشور می باشد بعبارتی  یک وکیل ملکی ترکیه باید شرایط و استثنائات این قانون را دانسته تا بتواند از حقوق موکل خود دفاع نماید. بطور مثال اگر یک خارجی در ترکیه ملک خریداری نماید، در صورت مرگ وی  این ملک به چه کسانی به  ارث خواهد رسید و مراحل انتقال مالکیت آن چگونه خواهد بود.

یا اگر صاحب ملک وصیتنامه ای از خود بجا نگذاشته باشد تکلیف این ملک چه خواهد شد و به چه کسانی می رسد. یک وکیل برای خریداری انواع ملک در ترکیه می تواند بهترین گزینه ها و روش های خرید ملک را پیشنهاد نماید.

 

وکیل خریداری ملک ترکیه

وکیل خرید املاک ترکیه

وکیل خرید املاک ترکیه با راهنمایی و خدماتی که به موکلین خود ارائه می نماید در واقع باعث صرفه جویی در وقت و کاهش استرس و نگرانی شما در خرید ملک خواهد شد، که البته دستمزد یک وکیل خرید ملک در ترکیه در برابر ارزش میزان کاهش ریسک و ضرر مالی در خرید ملک قابل مقایسه نیست، بدین مفهوم که نتیجه کمک از یک وکیل خرید ملک در ترکیه بسیار با ارزش تر از هزینه ای است که شما برای همکاری با وی پرداخت می نمایید.

حل مشکلات خرید ملک توسط وکیل

در توضیح بیشتر  می توان به دریافت گواهینامه habitation certificate  در ترکیه اشاره داشت که به آن گواهینامه ISKAN نیز گفته میشود، این گواهینامه بعد از تکمیل مراحل ساخت صادر میشود و نشان می دهد که ملک مورد نظر مطابق با قوانین ساخت محلی و مقررات منطقه ای ساخته شده است.

بیشتر بدانید!
مهمترین نکات سرمایه گذاری ملکی در ترکیه

هر ملکی داخل مرز و یا بیرون از مرز های منطقه ای هر شهرداری یک قوانینی دارد، که اگر بعد از خرید ملک متوجه شوید که ساختمان و یا آپارتمان شما خارج از این محدوده ها بوده وکیل ملکی شما پیگیری این امر مهم را به عهده دارد. همکاری با وکیل خریداری  ملک ترکیه ریسک ضرر مالی و استرس خرید ملک در کشور بیگانه را برای شما به حداقل می رساند.

 

نقش وکیل ملکی در خرید ملک

نقش وکیل ملکی در ترکیه بسیار پر اهمیت است و راهکارهایی را برای جلوگیری از بروز مشکلات در قبل و یا حتی بعد از خرید ارائه می نماید. وکیل ملکی ترکیه با آشنایی کامل به قوانین این کشور و حتی منطقه ای می تواند روش های مجاز خرید ملک را بکار گرفته تا شما پروسه خرید آسانتری داشته باشید. وکیل خریداری ملک ترکیه باید در جریان تغییرات قوانین خرید ملک باشد تا از آن به نفع موکلین خود استفاده نماید. یک وکیل خرید املاک ترکیه می داند که چه املاکی در مناطق مجاز ساخته شده که با دریافت گواهینامه های لازم آن بعد از خرید دیگر مشکلی برای خریدار بوجود نخواهد آمد. باید گفت همکاری با یک وکیل برای خریداری ملک در ترکیه در واقع هم صرفه جویی در وقت و هزینه شما است و هم تاییدی بر صحت پروسه خرید ملک در ترکیه.

 

 هلدینگ بین المللی آپادالا که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل یکی از زیر مجموعه های آن میباشد و با همکاران کارآمد و مجرب خود املاک بین المللی اینوستایم و موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL کلیه امور حقوقی مهاجرت و خرید ملک خارجی را از ابتدا تا پایان پروسه تکمیل و ارائه می نمایند. اگر در خصوص همکاری با وکیل ملکی در ترکیه اطلاعات بیشتری نیاز داشتید با مشاوران اریکه عدل تماس بگیرید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟