منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

هزینه های مسکن در سیشل شامل چه مواردی می باشد؟

هزینه های مسکن در سیشل، سیشل و هزینه خرید خانه، خرید زمین در سیشل، قیمت اجاره ملک سیشل، هزینه خریداری مسکن در سیشل
هزینه های مسکن در سیشل، سیشل و هزینه خرید خانه، خرید زمین در سیشل، قیمت اجاره ملک سیشل، هزینه خریداری مسکن در سیشل
سیشل از پرطرفدارترین کشورها در اقیانوس هند است که دیگر شهروندان خارجی با خرید ملک آن می توانند اقامت سیشل را دریافت نمایند، هزینه های مسکن در سیشل در مرکز و خارج از مرکز شهر ویکتوریا بنا به امکانات آن هم برای خرید و هم اجاره متفاوت است. سیشل و هزینه خرید خانه آن شامل مالیات تمبر، هزینه ثبت و انتقال مالکیت می باشد که هزینه مالیات تمبر برای خارجیان بیشتر می باشد. خارجیان برای خرید زمین در سیشل نیاز به تایید دولت این کشور دارند، قیمت اجاره ملک سیشل تا حدودی به موقعیت ملک نیز بستگی دارد و همانطور که گفته شد در خرید انواع ملک باید به هزینه خریداری مسکن در سیشل توجه داشت زیرا خارجیان برای خرید ملک باید مالیات بیشتری پرداخت کنند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

هزینه های مسکن در سیشل برای خرید در مناطق شهری و حومه شهر متفاوت است که البته این هزینه ها به متراژ و امکانات ملک نیز بستگی دارد، قیمت خرید مسکن یکی از هزینه های خریداری ملک در سیشل است که هزینه های مالیات تمبر و انتقال ملک به عنوان هزینه های خرید ملک محسوب می شوند، در بررسی این موضوع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا  از سیشل و هزینه خرید خانه در پایتخت این کشور گفته و علاوه بر آن به شرایط خرید زمین در سیشل برای خارجیان نیز اشاره می نماید و در توضیح قیمت اجاره ملک سیشل برای آپارتمان های یک و سه خوابه در شهر ویکتوریا و از هزینه خریداری مسکن در سیشل مواردی ذکر می شود، در ارائه این مطالب با ما همراه بمانید.

 

 

هزینه های مسکن در سیشل

هزینه های مسکن در سیشل برای خرید هر متر مربع در مرکز یا اطراف شهر متفاوت است، ویکتوریا پایتخت این کشور بوده که قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز ویکتوریا 978.59 یورو  است همچنین سیشل کشوری جزیره ای است که فقط یک سوم از مساحت و نقاط این کشور قابلیت سکونت دارد و هزینه های خرید مسکن سیشل علاوه بر قیمت خرید شامل هزینه مالیات تمیر نیز می باشد، مخاطبین گرامی جدای از خرید مسکن چنانچه قصد ثبت شرکت در سیشل را داشتید میتوانید با وکلای ثبت شرکت های خارجی مشاوره داشته باشید.

 

سیشل و هزینه خرید خانه

سیشل و هزینه خرید خانه با توجه به اینکه اتباع خارجی میتوانند در این کشور ملک برای خود و یا خانواده خریداری نمایند قابل بررسی است، خرید خانه یک قیمتی دارد که معمولا بر حسب هر متر مربع حساب می شد و علاوه بر آن هزینه های خرید نیز به قیمت خرید ملک اضافه میشود، هزینه های خرید خانه شامل هزینه دفتر اسناد رسمی برای انتقال مالکیت و هزینه ثبت مالکیت می باشد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به آمریکا با پاسپورت ترکیه

 

سیشل و هزینه خرید خانه

 قابل ذکر است که هزینه های خریداری خانه برای اتباع خارجی بیشتر از هزینه خرید ملک توسط شهروندان خود سیشل می باشد زیرا خارجیان باید درصد بیشتری برای مالیات تمبر پرداخت نمایند همچنین در مهاجرت به سیشل بدانید که با خرید ملک خارجی در این جزیره می توانید اقامت سیشل را دریافت نمایید.

 

خرید زمین در سیشل

 خرید زمین در سیشل و برخی از مناطق این جزیره با  محدودیت هایی مواجه است ولی در اجاره های بلند مدت ملک محدودیتی وجود ندارد، خرید ملک و زمین در سیشل توسط اتباع خارجی باید تحت برنامه توسعه دولتی این کشور تایید شود همچنین خرید ملک خارجی در سیشل توسط خارجیان مشمول هزینه مالیات تمبر است که بنا به نوع ملک و زمین انواع گوناگونی دارد، لذا خریداری زمین سیشل توسط خارجیان منوط به تایید دولت این کشور است.

علاوه بر آن توصیه میشود که مشکلات احتمالی بعد از مهاجرت را مد نظر داشته باشید که در این خصوص پیشنهاد مطالعه مقاله مشکلات بعد از مهاجرت و راه حل های آن را برایتان داریم تا بلکه نگرانی و استرس ناشی از مهاجرت تان کمتر شود افزون بر این میتوانید با مشاوره یک وکیل ملکی جهت خرید سرمایه گذاری ملکی خارجی با اطمینان بیشتری مبادرت به خرید ملک در کشور مورد علاقه تان نمایید.

 

قیمت اجاره ملک سیشل

قیمت اجاره ملک سیشل در مرکز شهر ویکتوریا برای یک آپارتمان یک خوابه حدود 873.37 یورو  و برای اجاره همین آپارتمان در حومه ویکتوریا حدود 616.14 یورو باید هزینه در نظر گرفت، همچنین برای اجاره کردن آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر ویکتوریا که پایتخت این کشور است باید حدود 1.713 یورو پرداخت نمود ولی در خارج از مرکز شهر اجاره آپارتمان سه خوابه حدود 1.176.85 یورو می باشد، قیمت اجاره های ملک در سیشل گزارشات و آمار جهانی دارد که می توان به عنوان یک شاخص بدان نگاه کرد.

بیشتر بدانید!
وظایف وکیل ملکی بین المللی در حل اختلافات

 

هزینه خریداری مسکن در سیشل

هزینه خریداری مسکن در سیشل

هزینه خریداری مسکن در سیشل شامل هزینه انتقال و مالیات تمبر است، هزینه خرید ملک خارجی به غیر از قیمت خرید ملک در خارج می باشد، بدین ترتیب که وقتی خارجیان در سیشل ملک بابت سکونت و یا گذران تعطیلات خریداری می نماید باید 11 درصد ارزش ملک را مالیات تمبر پرداخت نمایند، همچنین خارجیان باید 1.5 درصد دیگر بابت مراحل درخواست برای تایید خرید ملک خارجی به دفتر وزارت زمین و اراضی پرداخت کنند، هزینه های خرید مسکن سیشل شامل خرید املاک مسکونی و هم تجاری نیز می شود.

در سرمایه گذاری ملکی خارجی خود به موضوع مالیات توجه کافی داشته باشید که در همین رابطه مقاله ای تنظیم شده که مطالعه آن خالی از لطف نیست این مقاله تحت عنوان کمترین مالیات در املاک خارجی متعلق به کدام کشورهاست؟ طی مطالعاتی گردآوری شده که امید داریم برایتان مفید واقع شود.

 

دلایل خرید مسکن در سیشل

 سیشل از پرطرفدارترین کشورها در اقیانوس هند است که دیگر شهروندان خارجی با خرید ملک آن می توانند اقامت سیشل را دریافت نمایند، هزینه های مسکن در سیشل در مرکز و خارج از مرکز شهر ویکتوریا بنا به امکانات آن هم برای خرید و هم اجاره متفاوت است همچنین سیشل و هزینه خرید خانه آن شامل مالیات تمبر، هزینه ثبت و انتقال مالکیت می باشد که هزینه مالیات تمبر برای خارجیان بیشتر است علاوه بر آن خارجیان برای خرید زمین در سیشل نیاز به تایید دولت این کشور دارند، لازم به اشاره است که قیمت اجاره ملک سیشل تا حدودی به موقعیت ملک نیز بستگی دارد و همانطور که گفته شد در خرید انواع ملک باید به هزینه خریداری مسکن در سیشل توجه شود زیرا خارجیان برای خرید ملک خارجی در سیشل باید مالیات بیشتری پرداخت کنند.

بیشتر بدانید!
خرید ملک در خارج آسان شد

 

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با دیگر همکاران خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم تمامی امور خرید ملک خارجی و مهاجرتی را با رعایت نکات حقوقی آن تکمیل و ارائه می نمایند و شما خواننده گرامی چنانچه در خصوص موضوع مقاله اطلاعات بیشتری نیاز داشتید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا ارتباط ویدئو کال داشته و یا برای مشاوره حضوری با وکیل کار خود وقت رزرو نمایید.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟