منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

انواع حساب بانکی در سوئیس

انواع حساب بانکی در سوئیس، سیستم بانکی سوئیس، بانک های بین المللی سوئیس، انواع بانک های سوئیس، کارت اعتباری سوئیس
انواع حساب بانکی در سوئیس، سیستم بانکی سوئیس، بانک های بین المللی سوئیس، انواع بانک های سوئیس، کارت اعتباری سوئیس
از انواع حساب بانکی در سوئیس به حساب های بین المللی و حساب بانکی Numbered اشاره شد، ایمنی بالا در نگهداری پول و سرمایه و حفظ محرمانگی بالا در حساب های بانکی یکی از مهمترین مزیت های سیستم بانکی سوئیس است و به همین جهت بیشتر سرمایه گذاران بین المللی ترجیح می دهند در این کشور حساب بانکی داشته باشند. برخی بانک های بین المللی سوئیس خدمات بانکی روزانه به مشتریان ارائه نمی دهند و همچنین فعالیت تمامی شعبات بانکی خارجی که با بانک های سوئیس همکاری دارند تحت نظارت اتحادیه بانک های خارجی سوئیس (AFBS) می باشد، ایمنی، نظم و دقت در مبادلات بانکی سوئیس بسیار بالا است. از انواع بانک های سوئیس به بانک های کانتون و بانک های ملی این کشور اشاره داشتیم و از اهمیت کارت اعتباری سوئیس برای انجام خرید و پرداخت ها در این کشور به مواردی توجه شد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

انواع حساب بانکی در سوئیس برای افتتاح بستگی به میزان سرمایه شما برای نگهداری در بانک دارد، حساب های ملی و بین المللی از انواع حساب ها در این کشور هستند، در توضیح بیشتر این موضوع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل زیر مجموعه هلدینگ بین المللی آپادالا درباره مشخصات سیستم بانکی سوئیس نکاتی را ارائه و به بانک های بین المللی سوئیس نیز اشاره می نماید. بانک های کانتونی و ملی از انواع بانک های سوئیس هستند که علاوه بر آن مانند اکثر کشورهای اروپایی از کارت اعتباری سوئیس برای خرید و انواع پرداخت ها استفاده می شود. به دلیل ایمنی و دقت بالای بانک های سوئیس در نگهداری سرمایه و پول و حفظ محرمانگی اطلاعات صاحبان حساب، اکثر سرمایه گذاران، تجار، دانشجویان و کارآفرینان و متخصصان بین المللی ترجیح می دهند در این کشور افتتاح حساب بانکی داشته باشند.

 

انواع حساب بانکی در سوئیس

انواع حساب بانکی در سوئیس بستگی به مقدار سرمایه و پولی دارد که می خواهید در بانک نگهدارید، برخی بانک ها در سوئیس با ایمیل یا فکس برایتان حساب باز می کنند و خدمات بانکی آفشور به مشتریان خود ارائه می نمایند اما بهتر است که شخصا و حضورا برای افتتاح حساب بانکی خود اقدام نمایید. حساب بانکی بین المللی یکی از انواع حساب های بانکی در سوئیس می باشد که در پاراگراف های بعدی به انواع بانک در سوئیس نیز اشاره داریم، مهاجران و تبعه های خارجی می توانند در سوئیس حساب بانکی داشته باشند.

حساب های Numbered نوعی دیگر از حساب های بانکی در سوئیس هستند، اینگونه حساب ها با شماره و عدد مشخص می شوند و نامی از صاحب حساب برده نمی شود، افتتاح این نوع حساب در سوئیس آسان نیست و معمولا برای سپرده گذاری حداقل 100 هزار دلار آمریکا با هزینه نگهداری 300 دلار در سال لازم می باشد. با آشنایی با انواع حساب های بانکی سوئیس مناسب ترین گزینه را برای نگهداری سرمایه خود انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید!
نمونه ای از هزینه های بانکی آفشور

 

سیستم بانکی سوئیس

 

سیستم بانکی سوئیس

سیستم بانکی سوئیس بسیار امن و قابل اعتماد است، در سفر یا مهاجرت به این کشور افتتاح حساب بانکی در سوئیس از اولین ضروریات است، صدها بانک در کشور سوئیس وجود دارد از جمله بانک های چند ملیتی و بانک های کوچکتر که هر کدام خدماتی به مشتریان ارائه می نمایند. سیستم های بانکی سوئیس از امن ترین و با ثبات ترین سیستم های بانکی دنیا بوده و علاوه بر آن حفظ محرمانگی بالایی در محافظت از اطلاعات مشتریان دارد.

افراد و اتباع خارجی به شرط داشتن 18 سال می توانند در این کشور با هر ارزی افتتاح حساب بانکی در سوئیس داشته باشند، اما اگر به فرانک سوئیس حساب باز نمایند مبلغی به عنوان سود به ایشان تعلق می گیرد.

در مهاجرت به سوئیس چنانچه قصد خرید ملک در سوئیس را داشتید می توانید به وب سایت دیگر همکاران ما املاک بین المللی اینوستایم سری بزنید و با شرایط و نحوه خرید ملک در خارج آشنا شده و یا سفارش خرید ملک مورد نظر را بدهید. سیستم خدمات بانکی در سوئیس با ایمنی بالایی که در حفظ سرمایه و اطلاعات شخصی دارد همواره مورد استقبال اکثر سرمایه گذاران بین المللی می باشد.

 

انواع بانک های سوئیس

انواع بانک های سوئیس را باید با اشاره به این نکته بررسی نمود، دو نوع موسسات مالی در سوئیس وجود دارد که روزانه خدمات بانکی ارائه می دهند، بانک های cantonal و بانک های National (ملی) ، تعدادی هم بانک های خصوصی و بانک های سرمایه گذاری در سوئیس موجود است که معمولا خدمات روزانه ندارند.

  • بانک های ملی سوئیس: این نوع بانک ها در سراسر کشور سوئیس خدمات بانکی ارائه می نمایند، بانک های معروف سوئیس عبارتند از: UBS، Credit Suisse Raiffeisen، و دفتر پست سوئیس. دفاتر پست سوئیس خدمات بانکی استانداردی را با قیمت های رقابتی ارائه می دهند.
  • بانک های cantonal: بیست و چهار بانک کانتونی در سوئیس موجود است البته بهتر است بدانید کانتون همان مناطق شهرداری در سوئیس هستند، همه کانتون های سوئیس بانکی برای خود دارند.
بیشتر بدانید!
تفاوت سیستم بانکی اروپایی با آسیایی

انواع بانک ها در سوئیس بر خلاف بانک های خصوصی و سرمایه گذاری خدمات مالی و بانکی روزانه ارائه می نمایند.

انواع بانک های سوئیس

بانک های بین المللی سوئیس

بانک های بین المللی سوئیس خدمات روزانه ندارند، انتقال حساب شما از یک بانک خارجی غیر سوئیسی به یک شعبه بانکی در یکی از کانتون های سوئیس کار ساده ای نیست، و باید به این نکته اشاره داشت که تمامی بانک های خارجی تحت کنترل و شعبات بانک های خارجی در سوئیس عضو اتحادیه بانک های خارجی در سوئیس (AFBS) هستند. افتتاح حساب بانکی بین المللی در سوئیس بسیار ایمن می باشد.

افزون بر آن در مهاجرت به سوئیس چنانچه در باره هزینه زندگی در سوئیس  جزئیات بیشتری را نیاز دارید می توانید با مراجعه به وب سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL دانسته های خود را تکمیل نمایید. بانک های بین المللی در سوئیس تحت کنترل و نظارت اتحادیه بانک های خارجی سوئیس می باشند.

 

کارت اعتباری سوئیس

کارت اعتباری سوئیس برای انواع پرداخت ها در این کشور استفاده می شود و مانند اکثر کشورهای اروپایی کارت اعتباری در سوئیس معتبر و قابل قبول است گرچه فروشگاه ها و رستوران های محلی کوچک به طور نقدی فروش دارند، استفاده از مستر کارت و ویزا کارت در سوئیس باب نیست.

البته می توانید با کارت خارجی خودتان از بانک های سوئیس پول برداشت کنید، علاوه بر آن برخی از دفاتر ارزی در سوئیس خدمات بهتری از بانک ها ارائه می دهند که بایستی کمیسیون و هزینه های آن را نیز در نظر داشته باشید، در ضمن در بعضی اماکن شهرهای بزرگ سوئیس مانند ایستگاه قطار، فرودگاه، عوارضی اتوبان یا باجه های سکه ای تلفن یورو مبادله می شود.، کارت های اعتباری در سوئیس از اهمیت و جایگاه خوبی در انجام خرید و پرداخت دارد.

بیشتر بدانید!
پیشنهادهایی برای پیوستن ایران به نظام جهانی پرداخت

 

مزیت سیستم بانک های سوئیس

از انواع حساب بانکی در سوئیس به حساب های بین المللی و حساب بانکی Numbered اشاره شد، ایمنی بالا در نگهداری پول و سرمایه و حفظ محرمانگی بالا در حساب های بانکی یکی از مهمترین مزیت های سیستم بانکی سوئیس است و به همین جهت بیشتر سرمایه گذاران بین المللی ترجیح می دهند در این کشور حساب بانکی داشته باشند.

برخی بانک های بین المللی سوئیس خدمات بانکی روزانه به مشتریان ارائه نمی دهند و همچنین فعالیت تمامی شعبات بانکی خارجی که با بانک های سوئیس همکاری دارند تحت نظارت اتحادیه بانک های خارجی سوئیس (AFBS) می باشد، ایمنی، نظم و دقت در مبادلات بانکی سوئیس بسیار بالا است. از انواع بانک های سوئیس به بانک های کانتون و بانک های ملی این کشور اشاره داشتیم و از اهمیت کارت اعتباری سوئیس برای انجام خرید و پرداخت ها در این کشور به مواردی توجه شد.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟