منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

هزینه های ثبت شرکت در ترکیه

هزینه های ثبت شرکت در ترکیه، هزینه جانبی ثبت شرکت در ترکیه، مدارک لازم تاسیس شرکت ترکیه، تاسیس شرکت در کشور ترکیه، هزینه ثبت دفتر مجازی در ترکیه
هزینه های ثبت شرکت در ترکیه، هزینه جانبی ثبت شرکت در ترکیه، مدارک لازم تاسیس شرکت ترکیه، تاسیس شرکت در کشور ترکیه، هزینه ثبت دفتر مجازی در ترکیه
در جمع بندی میتوان بدین نکته رسید که هزینه های ثبت شرکت در ترکیه بر اساس نوع شرکت، نوع فعالیت شرکت، تعداد مدیران و شرکاء و سرمایه اختصاص داده شده تعیین می شود همچنین این هزینه ها برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است زیرا اشخاص حقیقی برای ثبت انواع شرکت در این کشور باید مدارک متفاوتی با اشخاص حقوقی ارائه دهند اما کلیه اتباع خارجی به شرط دریافت مجوز کاری می توانند در این کشور انواع شرکت را ثبت و تاسیس نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

هزینه های ثبت شرکت در ترکیه بنا به نوع شرکت، سرمایه و تعداد شرکاء و مدیران شرکت متفاوت می باشد که البته باید به هزینه جانبی ثبت شرکت در ترکیه نیز توجه داشته باشید که در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا همچنین از مدارک لازم تاسیس شرکت ترکیه برای اشخاص حقیقی و حقوقی مواردی را ذکر و به شرایط ثبت و تاسیس شرکت در کشور ترکیه نیز می پردازد که علاوه بر آن به مبلغ و هزینه ثبت دفتر مجازی در ترکیه نیز اشاره دارد. در بررسی این مطالب با اریکه عدل همراه بمانید.

 

هزینه های ثبت شرکت در ترکیه

بطور مثال هزینه های ثبت شرکت در ترکیه برای تاسیس شرکت از نوع مسئولیت محدود بستگی به تعداد شرکاء، سهم سرمایه، تعداد مدیران و بخش فعالیت های تجاری دارد، که هزینه ترجمه و محضری شدن اسناد ثبت شرکت مسئولیت محدود در دفتر اسناد رسمی برای اشخاص حقیقی حدود 250 دلار ولی همین هزینه برای اشخاص حقوقی 750 دلار می باشد، علاوه بر آن هزینه استخدام یا مشاوره با وکیل ثبت شرکت های بین المللی را نیز به هزینه های تاسیس شرکت در این کشور اضافه نمایید.

 

مدارک لازم تاسیس شرکت ترکیه

هزینه جانبی ثبت شرکت در ترکیه

از هزینه جانبی ثبت شرکت در ترکیه میتوان بدین موارد اشاره داشت:

بیشتر بدانید!
دریافت اقامت با ثبت شرکت خارجی چگونه است؟

 

مدارک لازم تاسیس شرکت ترکیه

اگر تبعه خارجی که علاقمند به تاسیس و ثبت شرکت در کشور ترکیه است شخص حقیقی باشد مدارک لازم تاسیس شرکت ترکیه برای وی بدین ترتیب می باشد:

  • وکالتنامه برای ثبت شرکت
  • قرارداد اجاره محل کار و شرکت
  • مجوز کار
  • شماره مالیاتی
  • محضری و رسمی شده کپی پاسپورت و ترجمه شده به زبان ترکی
  • عکس کارت شناسایی

اما اگر متقاضی تاسیس شرکت در این کشور شخص حقوقی باشد باید این مدارک را ارائه نماید:

  • گواهینامه ثبت تجاری شرکت
  • قرارداد اجاره مکان شرکت
  • مجوز تاسیس شرکت
  • سمت متقاضی در شرکت

 

تاسیس شرکت در کشور ترکیه

هیچ محدودیت رسمی برای ثبت و تاسیس شرکت در کشور ترکیه برای اتباع خارجی وجود ندارد و همان حقوقی که شهروندان ترکیه برای تاسیس و ثبت شرکت در کشور خود دارند شامل حال متقاضیان بین المللی ثبت انواع شرکت در ترکیه نیز می شود، فقط مهمترین نکته این است که شرکای خارجی باید مجوز کار در ترکیه را بدین منظور دریافت نمایند.

برای مثال دیگر میتوان به هزینه ثبت شرکت از نوع سهامی مشترک اشاره داشت که حداقل سرمایه برای تاسیس این شرکت 50 هزار لیر ترکیه است که یک چهارم سرمایه شرکت می بایست در حساب بانکی شرکت در هر بانک ترکیه بلوکه شود، علاوه بر آن بدانید که امکان ثبت انواع شرکت آنشور و آفشور در این کشور را نیز دارید.

 

هزینه ثبت دفتر مجازی در ترکیه

هزینه ثبت دفتر مجازی در ترکیه

برای فعالیت اقتصادی، تجاری و بازرگانی در این کشور نیاز به دفتر کار واقعی، مجازی و یا دفتر کار مشترک دارید، که هزینه ثبت دفتر مجازی در ترکیه معمولا حدود 35 دلار به اضافه 18 درصد مالیات بر ارزش افزوده است که البته مرحله ثبت دفتر کار مجازی در ترکیه می بایست قبل از تاسیس شرکت انجام شود، علاوه بر آن باید توجه داشت که هزینه تغییر آدرس دفتر کار در ترکیه بعد از تاسیس شرکت بیش از این مبلغ بوده و به حدود 200 دلار می رسد.

بیشتر بدانید!
شرایط راه اندازی بیزینس در ترکیه برای ایرانیان

دوستان عزیز چنانچه قصد خرید واحد تجاری در ترکیه برای دفتر کارتان دارید می توانید سری به وب سایت املاک بین المللی اینوستایم زده و بهترین گزینه و روش را برای خرید ملک در ترکیه بالاخص ملک تجاری جهت تاسیس و ثبت شرکت تان انتخاب نمایید.

 

 

هزینه های تاسیس و ثبت انواع شرکت در ترکیه

در جمع بندی میتوان بدین نکته رسید که هزینه های ثبت شرکت در ترکیه بر اساس نوع شرکت، نوع فعالیت شرکت، تعداد مدیران و شرکاء و سرمایه اختصاص داده شده تعیین می شود همچنین این هزینه ها برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است زیرا اشخاص حقیقی برای ثبت انواع شرکت در ترکیه باید مدارک متفاوتی با اشخاص حقوقی ارائه دهند اما کلیه اتباع خارجی به شرط دریافت مجوز کاری می توانند در این کشور انواع شرکت را ثبت و تاسیس نمایید.

 

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با همکاران کارآمد خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم امور حقوقی سرمایه گذاری ملکی بین الملل و مهاجرت را ارائه و به مرحله نهایی می رسانند.

که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پیرامون هزینه ثبت و تاسیس انواع شرکت در ترکیه می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا ارتباط زنده ویدیو کال داشته و یا برای مشاوره حضوری با متخصصان و وکلای این امر وقت رزرو نمایید، در نهایت بابت مطالعه مقالات مان از شما سپاسگزاریم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟