منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی

شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی، خریداری زمین در خارج، مزایای خرید زمین در خارج، نکات مهم خریداری زمین در خارج، سرمایه گذاری با خرید زمین خارجی
شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی، خریداری زمین در خارج، مزایای خرید زمین در خارج، نکات مهم خریداری زمین در خارج، سرمایه گذاری با خرید زمین خارجی
بدین نکته رسیدیم که شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی  قوانینی متفاوت داشته از جمله گرفتن مجوز خرید زمین در دانمارک و هلند، از مزایای خریداری زمین در کشورهای خارجی به امکان دریافت اقامت و ساخت زمین به سلیقه و دلخواه خود اشاره داشتیم همچنین نکات مهمی که باید در خرید زمین بدان توجه شود را عنوان نمودیم از جمله کیفیت زمین برای ساخت و ساز و بررسی موقعیت جغرافیایی زمین از لحاظ در معرض آسیب بودن حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا به بررسی شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی و خریداری زمین در خارج پرداخته و علاوه بر آن به مزایای خرید زمین در خارج نیز اشاره می نماید و در ادامه این مطالب نکات مهم خریداری زمین در خارج را به لیست درآورده و همچنین عنوان می نماید که سرمایه گذاری با خرید زمین خارجی در هر کشوری یک قوانین و الزاماتی دارد از جمله دریافت مجوز خرید زمین. در توضیح این نکات با ما همراه بمانید.

 

شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی

شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی متفاوت است ولی در کل محدودیت های خاصی برای اتباع خارجی در رابطه با خرید زمین در کشورهای اروپایی وجود ندارد اما در برخی کشورها سرمایه گذاران ملکی بین المللی برای خرید زمین باید از مقامات محلی مجوز دریافت نمایند مانند کشورهای دانمارک، هلند و مالتا، همچنین در برخی از کشورها سرمایه گذاران ملکی خارجی به شرط اقامت داشتن در آن کشور مجاز به خرید زمین هستند.

ولی در کشورهایی مانند اسپانیا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و آلمان تمامی سرمایه گذاران ملکی بین المللی همانند شهروندان این کشورها مجاز به خرید زمین هستند.

خریداری زمین در خارج

خریداری زمین در خارج برای ساخت خانه، آپارتمان، ویلا، دفتر کار و یا کارگاه سرمایه گذاری ملکی بین المللی سودآوری است و علاوه بر آن برخی از هزینه های خرید ملک آماده را ندارد، خریداری زمین برای انواع ساخت و ساز نیاز به تحقیق درباره محل زمین، قیمت و هزینه های مالیاتی آن دارد، باید گفت یکی از هزینه هایی که در خرید زمین نخواهید داشت هزینه بازرسی فنی ساختمان است که قبل از خرید ملک خارجی آماده باید انجام شود.

بیشتر بدانید!
مالیات های ملکی در پرتغال چقدر است؟

خریداری زمین در خارج

مزایای خرید زمین در خارج

از مزایای خرید زمین در خارج میتوان بدین نکته اشاره نمود که اگر در شرایطی بودجه کافی برای خرید ملک آماده نداشته باشید می توانید با خرید زمین و صرف هزینه در چندین مرحله کار ساخت زمین را به دلخواه و سلیقه خود انجام دهید و یا تعداد اتاق های بیشتری را ساخته و یا محل انباری و گاراژ را به سلیقه خود مشخص نمایید. یکی دیگر از مزایای مهم خریداری زمین در برخی کشورهای خارجی این است که با خرید زمین می توانید اقامت آن کشور را نیز بدست آورید.

نکات مهم خریداری زمین در خارج

از نکات مهم خریداری زمین در خارج به برخی موارد اشاره می شود که بهتر است قبل از خرید زمین بدان توجه شود:

  • اخذ مجوزهای لازم برای ساخت زمین و پرداخت هزینه های مربوط به شهرداری
  • در نظر گرفتن انواع مالیات برای ساخت و ساز زمین
  • محدودیت های احتمالی در خرید ملک خارجی
  • مرز و حدود زمین
  • حقوق استفاده از آب و زمین
  • طرح و نقشه آینده پیشرفت زمین
  • بررسی میزان مصالح مورد نیاز برای ساخت زمین
  • کیفیت زمین برای ساخت و ساز
  • بررسی محل زمین از لحاظ زلزله خیز بودن یا در معرض سیل و دیگر حوادث طبیعی
  • دسترسی به راه و جاده های مواصلاتی

نکات مهم خریداری زمین در خارج

 

سرمایه گذاری با خرید زمین خارجی

سرمایه گذاری با خرید زمین خارجی در هر کشوری قوانینی بر اساس منطقه و ملیت دارد بطور مثال سرمایه گذاران ملکی ارمنستان نمی توانند در ترکیه به عنوان یک شخص حقیقی زمین خریداری کنند بلکه باید در قالب یک شرکت ملک یا زمین خریداری نمایند. اما سرمایه گذاری روی خرید زمین بهتر است که با مشاوره وکیل ملکی معتبر بین المللی انجام شود تا تمامی نکات از جمله محدودیت های احتمالی، هزینه ها، دریافت مجوز برای ساخت ملک خارجی و دیگر نکات مهم مرتبط بررسی و نظارت شود.

بیشتر بدانید!
پایان کار چیست - تعریف پایان کار ساختمان

 

خریداری زمین خارجی

بدین نکته رسیدیم که شرایط خرید زمین در کشورهای خارجی قوانینی متفاوت داشته از جمله گرفتن مجوز خرید زمین در دانمارک و هلند، از مزایای خریداری زمین در کشورهای خارجی به امکان دریافت اقامت و ساخت زمین به سلیقه و دلخواه خود اشاره داشتیم همچنین نکات مهمی که باید در خرید زمین بدان توجه شود را عنوان نمودیم از جمله کیفیت زمین برای ساخت و ساز و بررسی موقعیت جغرافیایی زمین از لحاظ در معرض آسیب بودن حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله.

 

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با همکاران مجرب خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم امور حقوقی سرمایه گذاری ملکی بین الملل و امور مهاجرت را ارائه و تکمیل می نمایند که در صورت نیاز به اطلاعات قوانین و محدودیت های خرید زمین در کشورهای خارجی می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا ارتباط تصویری داشته یا برای مشاوره حضوری با وکلا و متخصصین این امر وقت رزرو نمایید. در ضمن بابت مطالعه مقالات مان از شما تشکر می نماییم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟