منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مسئولیت های وکیل ثبت شرکت در انگلیس

وکیل ثبت شرکتها در انگلیس، تشکیل انواع شرکت انگلیسی، نکات حقوقی تشکیل شرکت در انگلیس، مالیات برای ثبت شرکت انگلیس، انواع شرکت در انگلیس
وکیل ثبت شرکتها در انگلیس، تشکیل انواع شرکت انگلیسی، نکات حقوقی تشکیل شرکت در انگلیس، مالیات برای ثبت شرکت انگلیس، انواع شرکت در انگلیس
نکته اصلی اینکه برای تشکیل و ثبت شرکت در انگلیس ابتدا باید نوع فعالیت مورد نظر از جمله تجاری یا تولیدی مشخص شده و طبق مقررات ثبت شرکت های انگلیس مدارک لازم ارائه و مراحل تشکیل شرکت با همکاری و مشاوره وکیل ثبت شرکت ها در انگلیس انجام شود زیرا هر نوع شرکت در انگلیس تمایزاتی در مسئولیت ها و تعهدات اعضای شرکت و سهم سرمایه دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

وکیل ثبت شرکتها در انگلیس با دانش و مسئولیت هایی که دارد می تواند شما را در تشکیل انواع شرکت انگلیسی راهنمایی نموده و نکات حقوقی تشکیل شرکت در انگلیس را به شما انتقال دهد که در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا بحث افتتاح حساب بانکی بین المللی و مالیات برای ثبت شرکت انگلیس را عنوان و انواع شرکت در انگلیس را برای آشنایی شما مطرح می نماید.

 

وکیل ثبت شرکتها در انگلیس

در شروع توضیحات باید گفت که با مشاوره و همکاری وکیل ثبت شرکتها در انگلیس می توانید بر اساس نوع فعالیت تجاری، مالی، خدماتی یا تولیدی خود شرکت مناسب با زمینه کاری تان را تشکیل و ثبت نمایید، وکیل ثبت شرکت در هر کشوری از جمله انگلیس با انواع فعالیتهای مجاز کشور آشنا بوده و بر اساس حیطه و طرح کاری یا بیزینس پلن شما می تواند بهترین نوع شرکت را بر اساس قوانین موجود برای ثبت پیشنهاد نمایید.

لذا مشاوره با وکیل ثبت شرکت ها کاملا ضروری بنظر می رسد همچنین یکی دیگر از مسئولیت های مهم و توانمندی های وکیل ثبت شرکتها این است که مدیران شرکت را در انعقاد قراردادهای شرکت مساعدت و راهنمایی می نماید.

 

تشکیل انواع شرکت انگلیسی

شرکت های خصوصی و شرکت های دولتی از انواع شرکت در انگلیس هستند که کار و مراحل ثبت آن تا 7 روز کاری طول می کشد که بدین منظور نیاز به مدارکی می باشد از جمله آدرس دفتر ثبت شده، گواهی تشکیل شرکت و اساسنامه شرکت که البته کار ثبت شرکت نیز هزینه هایی در بر دارد.

بیشتر بدانید!
مناسب ترین کشورها برای مهاجرت (قسمت دوم)

همچنین در تنظیم و تهیه مدارک لازم برای ثبت هر نوع شرکت در انگلیس باید اطلاعات کافی حقوقی در این مورد داشت که با مشاوره یک وکیل معتمد ثبت شرکت ها در انگلیس میسر می باشد. بنابراین برای تشکیل انواع شرکت انگلیسی مدارک مرتبطی بر حسب نوع شرکت باید آماده و ارائه گردد.

تشکیل انواع شرکت انگلیسی

نکات حقوقی تشکیل شرکت در انگلیس

برای توضیح بیشتر می توان گفت که هر نوع شرکتی برای تشکیل شدن تعهداتی را برای اعضای شرکت دارد از جمله مسئولیت مدیر، سهامداران، مدیران اجرایی و دیگر اعضا و سرمایه مورد نیازی که برای تشکیل شرکت لازم است تحت عناوین مختلف به میزان گوناگون می باشد که بر اساس قوانین ثبت شرکت ها در هر کشوری متفاوت می باشد، که کار بررسی و تحقیق درباره این جزئیات مهم به عهده وکیل ثبت شرکت ها می باشد، پس رعایت نکات حقوقی تشکیل شرکت در انگلیس در عملکرد صحیح شرکت ها و اعضای آن تاثیرگذار است.

 

مالیات برای ثبت شرکت انگلیس

خوب است بدانید که موضوع مالیات برای ثبت شرکت انگلیس جزو لاینفک هزینه های ثبت شرکت در انگلیس می باشد، ثبت شعبه ای از شرکت، ثبت دفتر نمایندگی، دفتر پخش کالا یا خدمات در انگلیس هر کدام ضوابط و مقرراتی دارد که بحث مالیات و افتتاح حساب بانکی بین المللی نیز به دنبال آن مطرح می گردد، همچنین اخذ مجوزهای لازم برای تشکیل و ثبت شرکت برای مهاجران و اتباع خارجی موضوع دیگری است که از مسئولیت های وکیل ثبت شرکت ها در انگلیس می باشد.

 

انواع شرکت در انگلیس

دوستان، چندین نوع شرکت در انگلیس متداول هستند که تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران بر حسب نوع فعالیت و توانایی خود آنها را انتخاب می نمایند که هر کدام از اعضای شرکت دارای مسئولیت ها و تعهدات مشخصی برای فعالیت خواهند شد، از انواع شرکت در انگلیس به این عناوین اشاره می شود:

  • شرکت محدود دولتی (PLC)
  • شرکت محدود خصوصی (LTD)
  • شرکت محدود تضامنی
  • شرکت نامحدود (UNLTD)
  • شرکت مسئولیت محدود مشارکتی (LLP)
  • شرکت بهره و سود مشترک
  • شرکت صنعتی و تامین کننده (IPS)
  • شرکت Royal Charter (RC)
بیشتر بدانید!
شرکت های تجاری و بازرگانی در دنیا

انواع شرکت در انگلیس

در تکمیل موضوع باید گفت هر کدام از این نوع شرکت ها یک ساختار قانونی و حقوقی برای تشکیل و ثبت دارند و مسئولیت و سهم هر عضوی از آن مشخص و تدوین شده می باشد که وکیل ثبت شرکت شما در انگلیس با اشراف بر تمامی این جزئیات می تواند بهترین گزینه را برای نوع فعالیت شما در انگلیس ارائه نماید.

تشکیل و ثبت انواع شرکت انگلیس

نکته اصلی اینکه برای تشکیل و ثبت شرکت در انگلیس ابتدا باید نوع فعالیت مورد نظر از جمله تجاری یا تولیدی مشخص شده و طبق مقررات ثبت شرکت های انگلیس مدارک لازم ارائه و مراحل تشکیل شرکت با همکاری و مشاوره وکیل تشکیل شرکت ها در انگلیس انجام شود زیرا هر نوع شرکت در انگلیس تمایزاتی در مسئولیت ها و تعهدات اعضای شرکت و سهم سرمایه دارد.

 

 

و شما علاقمند گرامی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع وکیل ثبت انواع شرکت در انگلیس و انواع شرکت در این کشور می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا گفتگوی تصویری داشته یا برای مشاوره حضوری با وکلا و متخصصین این امر وقت رزرو نمایید، زیرا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با همکاران کارآمد خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL و املاک بین المللی اینوستایم پرتلاش و پرتوان امور حقوقی سرمایه گذاری ملکی بین الملل و مهاجرت را برایتان ارائه و تکمیل می نماید. که در ضمن بابت مطالعه مقالات و مطالب گردآوری شده مان از شما بی نهایت تشکر داریم.

بیشتر بدانید!
شرایط ثبت شرکت در دبی

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟