منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

پروسه خرید ملک فرانسه توسط وکیل بین المللی

پروسه خرید ملک فرانسه، خریداری ملک در فرانسه، وکیل ملکی در فرانسه، نکات حقوقی ملک فرانسه
پروسه خرید ملک فرانسه، خریداری ملک در فرانسه، وکیل ملکی در فرانسه، نکات حقوقی ملک فرانسه
نکته اصلی اینکه چنانچه نکات حقوقی در پروسه خرید ملک فرانسه توسط وکیل ملکی بین المللی تان بررسی و رعایت شود  بروز مشکلات احتمالی در خرید و امضای قرارداد ملک خارجی کمتر خواهد بود. که تحقیق در مورد صحت مالکیت، ماهیت فروشنده، بررسی هزینه های مرتبط با خرید ملک خارجی در فرانسه و تنظیم مفاد قرارداد خرید ملک در این کشور همگی از مسئولیت های یک وکیل معتبر ملکی بین المللی می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

به دنبال اهمیت نکات حقوقی در پروسه خرید ملک فرانسه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به موارد قانونی در خریداری ملک در فرانسه اشاره نموده و علاوه بر آن به اهمیت مشاوره با وکیل ملک در فرانسه در بررسی نکات حقوقی ملک فرانسه مانند بررسی اطلاعات ثبتی ملک و مالیات به منظور سرمایه گذاری ملکی بین الملل می پردازد. که البته چنانچه وکیل شما به زبان فرانسوی آشنا باشد دیگر نکته مبهمی در پروسه خرید ملک خارجی و امضای قرارداد ملکی در این کشور نخواهید داشت.

 

پروسه خرید ملک فرانسه

اولین نکته اینکه در پروسه خرید ملک فرانسه از بازدید ملک تا انعقاد قرارداد خرید ملک خارجی نیاز به مشاوره های تخصصی با یک وکیل معتبر ملکی بین المللی خواهید داشت، زیرا تحقیق و بررسی درباره مراحلی مانند ثبت زمین در اداره ثبت اراضی فرانسه و انواع مالیات های خریداری ملک در کشور فرانسه را می بایست با درنظر گرفتن قوانین موجود انجام داد. که البته اگر وکیل محترم شما کمی هم با زبان فرانسه آشنا باشد پروسه خرید ملکی شما در این کشور بهتر تکمیل می شود.

 

خریداری ملک در فرانسه

در مهاجرت به فرانسه با هدف خریداری ملک در فرانسه بهتر است بدانید که  هزینه هایی به غیر از قیمت خرید ملک خارجی خواهید داشت از جمله مالیات، کمیسیون املاک، تنظیم قرارداد، ثبت در دفتر اسناد رسمی، بررسی صحت و سوابق مالکیت ملک و دیگر موارد. که اگر تمامی این مرحله ها با نظارت دقیق وکیل ملکی بین المللی شما در فرانسه انجام شود می تواند منجر به کاهش هزینه ها شود. زیرا وی تمامی نکات حقوقی لازم در رابطه با هزینه های لازم قابل پرداخت برای سرمایه گذاری ملکی بین المللی تان در فرانسه را می داند.

بیشتر بدانید!
تایید مدرک کاستودین کانادا و مدیکال کانادا

 

خریداری ملک در فرانسه

وکیل ملک در فرانسه

در ادامه توضیحات اشاره می شود که خریداری ملک در کشور فرانسه گزینه های گوناگونی می تواند داشته باشد از جمله خرید ملک آماده، ملک در حال ساخت، یا خرید زمین. نکته مهم اینکه قرار است شما به عنوان یک تبعه خارجی در فرانسه انواع ملک مورد نیاز را برای سرمایه گذاری ملکی اروپایی خریداری نمایید. لذا باید مقررات مربوط به واگذاری و فروش ملک به اتباع خارجی بخصوص کشورهای غیر اتحادیه را بخوبی بدانید که این امر بر عهده وکیل ملک در فرانسه می باشد.

 

نکات حقوقی ملک فرانسه

از نکات حقوقی ملک فرانسه برای خرید و سرمایه گذاری ملکی بین المللی که توسط وکیل ملکی بین المللی اعمال و بررسی می شود باید به این موارد اشاره داشت:

  • بررسی اطلاعات ثبتی ملک
  • تحقیق درباره هویت و ماهیت فروشنده که آیا مالک واقعی ملک می باشد یا نه
  • مشاهده و دریافت تمامی رسیدها و قبض های پرداختی ملک
  • تاییدیه و گواهی بیمه ملک
  • بررسی وام های رهنی یا بدهی های احتمالی ملک

 

نکات حقوقی ملک فرانسه

موارد حقوقی سرمایه گذاری ملکی در فرانسه

نکته اصلی اینکه چنانچه نکات حقوقی در پروسه خرید ملک فرانسه توسط وکیل ملک بین المللی تان بررسی و رعایت شود  بروز مشکلات احتمالی در خرید و امضای قرارداد ملک خارجی کمتر خواهد بود. که تحقیق در مورد صحت مالکیت، ماهیت فروشنده، بررسی هزینه های مرتبط با خرید ملک خارجی در فرانسه و تنظیم مفاد قرارداد خرید ملک در این کشور همگی از مسئولیت های یک وکیل معتبر ملکی بین المللی می باشد.

بیشتر بدانید!
بهترین اپلیکیشن خرید ملک در ترکیه در 2021

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد پروسه خرید ملک فرانسه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به فرانسه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در فرانسه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟