منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

کشورهایی که کمترین مالیات خرید ملک خارجی دارند؟

کمترین مالیات خرید ملک خارجی
کمترین مالیات خرید ملک خارجی
برخی از کشورها نرخ مالیاتی بر خرید ملک ندارند و یا اگر هم داشته باشند بسیار کم و پایین است از جمله موناکا، مالتا و امارات. در مقابل هم کشورهایی هستند که به جای مالیات ملک هزینه های دیگری مانند تمبر مالیاتی یا مالیات بردرآمد حاصل از اجاره دارند که آنهم بسیار کم می باشد و اینگونه کشورها مقصدی بسیار ایده آل برای انواع سرمایه گذاری های ملکی بین المللی و تجارت های بین المللی می باشند مانند گرجستان، نیوزلند و کانادا. اما در هر حال بنا به زمان خرید ملک شما، نوع ملک و ارزش ملک ممکن است استثانائی در قوانین کشورها باشد که با مشاوره با وکیل ملکی بین المللی و مالیاتی می توانید از آن آگاه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در برخی از کشورها مالیات ملکی نرخ های بسیار پایینی داشته و یا اصلا اعمال نمی شود و در مقابل هم کشورهایی هستند که نرخ مالیات بر ملک در آنها بالا است. در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان نمودن اسامی کشورهایی با کمترین مالیات خرید ملک خارجی پرداخته و موضوع مالیات خرید ملک خارجی را به چالش می کشاند.

در کنار آن کشورهایی با مالیات کم برای خریداری ملک در خارج را معرفی و از کمترین نرخ مالیات ملکی در حد صفر از کشورهایی مانند امارات، گرجستان و موناکو می گوید که در نهایت به پایین ترین مالیات ملک به ترتیب نرخ مالیاتی در برخی کشورها نیز اشاره دارد.

 

 

کمترین مالیات خرید ملک خارجی

در ابتدا  عنوان می شود که کشور موناکو یکی از کشورهای اروپایی بوده که مالیاتی را برای صاحبان ملک اعمال نمی کند و به همین علت سرمایه گذاری ملکی بین الملل در این کشور رونق خوبی دارد. حتی اگر بخواهید ملک خریداری شده خود را در موناکو به اجاره دهید فقط یک درصد مالیات بر درآمد از اجاره خواهید داشت که آن هم توسط مستاجر باید پرداخت شود.

از دیگر کشورهایی که مالیات بر خرید ملک ندارند باید از کشورهای مهم خاورمیانه مانند بحرین، کویت، عمان و عربستان سعودی نام برد. لذا می توان گفت که پایین ترین درصد مالیات بر خریداری ملک متعلق به کشور موناکو و نیوزلند می باشد. بنابراین کشورهای موناکو، کویت و امارات در رده کشورهایی هستند که کمترین مالیات خرید ملک خارجی در حد صفر را دارند.

بیشتر بدانید!
اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا ( ویزای توان مالی )

 

 

مالیات خرید ملک خارجی

کشور مالتا در سواحل ایتالیا یکی از مقاصد ایده آل برای مهاجران از سراسر دنیا برای اقامت و خرید ملک اروپایی می باشد و همچنین شاخص کیفیت زندگی در مالتا بالا می باشد. این کشور نیز مالیات ملکی برای خریداران ملک در خارج در نظر نمیگیرد فقط بجای مالیات ملک، هزینه تمبر مالیاتی دارد.

در میان کشورهای خاورمیانه کشور امارات نیز مالیات ملکی برای خریداران ملک ندارد و به همین جهت می بینیم که آمار سرمایه گذاری ملکی بین المللی و ساخت و ساز انواع ساختمان های تجاری در این کشور از جمله شهر دبی بسیار بالا می باشد. با نداشتن مالیات خرید ملک خارجی راحت تر می توان سرمایه گذاری ملکی بین الملل برای اخذ اقامت و انجام امور تجاری انجام داد.

 

مالیات خرید ملک خارجی

کشورهایی با مالیات کم

کشور گرجستان با مالیات های بسیار کم برای خرید انواع ملک مقصدی مساعد برای تجارت و سرمایه گذاری ملکی بین المللی می باشد زیرا که الزامی برای پرداخت مالیات ملکی برای صاحبان ملک در این کشور وجود ندارد. این کشور در خریداری ملک حتی هزینه تمبر مالیاتی هم ندارد.

اما در مواردی اگر درآمد شما از  اجاره ملک تان بیش از 40 هزار لاری در سال باشد، مالیات ملکی شما 0.1 درصد خواهد بود و اگر درآمدی هم از ملک خود نداشته باشید که دیگر مشمول پرداخت هیچ نرخ مالیاتی نخواهید شد. کشورهایی با مالیات کم ملکی پایین گزینه های مناسبی برای خریداری انواع ملک در خارج و راه اندازی کسب و کار خارجی و اقامت هستند.

بیشتر بدانید!
هزینه و شرایط زندگی در اتریش

 

 

کمترین نرخ مالیات ملکی

به غیر از کشورهای اروپایی، کشورهای دیگری هم هستند که کمترین نرخ مالیات ملکی داشته و یا اصلا این نوع مالیات در خرید ملک خارجی اعمال نمی شود مانند کشور فیجی.  فیجی کشوری جزیره ای در اقیانوس آرام مالیات ملکی بر مالکیت مطلق زمین ندارد. به همین جهت بسیاری از مهاجران، کارآفرینان از جمله کشاورزان بریتانیایی برای سرمایه گذاری ملکی به این کشور مهاجرت می نمایند.

با تحقیق و بررسی در مورد کمترین نرخ های مالیات خرید ملک در کشورهای گوناگون می توانید بهترین کشور مناسب برای خرید ملک اروپایی یا آسیایی را انتخاب نمایید.

 

پایین ترین مالیات ملک

پایین ترین مالیات ملک

در تکمیل مطالب ارائه شده به طور خلاصه مروری دیگر بر پایین ترین مالیات ملک در برخی دیگر کشورهای دنیا طبق ذیل خواهیم داشت. که به ترتیب از پایین ترین و کمترین نرخ مالیات ملکی اسامی کشورهای مورد نظر به لیست در می آید:

  • کشور نیوزلند صفر درصد مالیات ملکی
  • کشور روسیه با 0.2 درصد نرخ مالیات بر ملک
  • کشور رومانی با 0.2 درصد
  • کشور آمریکا با 0.6 درصد
  • کشور ایرلند با 1.0 درصد
  • کشور ایتالیا با 1.7 درصد
  • کشور کانادا با 1.8 درصد

پایین ترین نرخ های مالیات در خریداری ملک خارجی انگیزه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری ملکی بین المللی و اقامت و مهاجرت می باشد.

 

 

کشورهایی با پایین ترین مالیات ملکی

برخی از کشورها نرخ مالیاتی بر خرید ملک ندارند و یا اگر هم داشته باشند بسیار کم و پایین است از جمله موناکو، مالتا و امارات. در مقابل هم کشورهایی هستند که به جای مالیات ملک هزینه های دیگری مانند تمبر مالیاتی یا مالیات بر درآمد حاصل از اجاره دارند که آن هم بسیار کم می باشد.

بیشتر بدانید!
ویزای دیجیتال نومد چیست؟

اینگونه کشورها مقصدی بسیار ایده آل برای انواع سرمایه گذاری های ملکی بین المللی و امور تجاری بین المللی می باشند مانند گرجستان، نیوزلند و کانادا. اما در هر حال بنا به زمان خرید ملک شما، نوع ملک و ارزش ملک ممکن است استثانائی در قوانین کشورها باشد که با مشاوره با وکیل ملکی بین المللی و مالیاتی می توانید از آن آگاه باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد آسان ترین کشورها برای مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟