منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

گواهی و تایید فرمهای مهاجرت به کانادا

تایید فرمهای مهاجرت به کانادا,گواهی مدارک مهاجرت به کانادا
تایید فرمهای مهاجرت به کانادا,گواهی مدارک مهاجرت به کانادا
در این فرصت در خصوص خدمات موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در زمینه تایید و گواهی فرمها و مدارک مهاجرت به کانادا صحبت می کنیم. با توجه به اینکه کانادا در ایران سفارت ندارد سالهاست که وکلای مجموعه ما اسناد مورد نیاز مهاجرت به کانادا را رسما گواهی می کنند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به صورت مستقل یا به کمک سایر موسسات و شرکتها اقدام به مهاجرت به کانادا نموده اید ، در مراحل انتهایی مهاجرت نیاز به گواهی مدارک مهاجرت به کانادا یا تایید فرمهای مهاجرت به کانادا توسط یک وکیل معتبر بین المللی دارید . موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل افتخار دارد به عنوان وکیل بین المللی و همچنین نماینده و همکار رسمی Canada.ca در کشور کانادا تاییدیه مدارک کانادا صادر نماید و تایید فرمهای مهاجرت به کانادا را به مرحله انجام برساند . با اریکه عدل همراه باشید .

 

تایید فرم هویت متقاضی مهاجرت به کانادا

یکی از فرم های ضروری جهت امور اداری مهاجرت به کانادا که توسط MCC ( شورای پزشکی کانادا ) ارائه می گردد و باید توسط وکیل معتبر گواهی شود ، فرم هویت متقاضی مهاجرت است. اریکه عدل که در حقیقت جامعه وکلای پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی است می تواند فرم هویت متقاضی مهاجرت به کانادا را تایید و گواهی نماید . در این فرم آمده است :

من ، صاحب امضای زیر با اتیان سوگند گواهی می کنم که من همان شخص متقاضی این فرم هستم و همچنین گواهی می کنم که عکس ضمیمه شده به این سند عکس اینجانب است که در بازه زمانی ۶ ماهه از تاریخ تقدیم این سند گرفته شده است . من می دانم که سند گواهی هویت من ، ظرف مدت ۵ سال از تاریخ صدور آن در شورای پزشکی کانادا منقضی خواهد شد .

عنایت داشته باشید که تایید فرمهای مهاجرت به کانادا ( گواهی مدارک مهاجرت به کانادا ) یک امر کاملا تخصصی است که اگر توسط افراد غیر صالح تکمیل و گواهی شود می تواند پروسه مهاجرت شما را به خطر بیاندازد. به همین خاطر است که شما باید تایید فرمهای مهاجرت به کانادا به دفاتر اریکه عدل مراجعه کنید .

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی دانشجویی در آلمان

 

نکات ضروری در خصوص تایید فرمهای مهاجرت به کانادا

در خصوص تایید فرمهای مهاجرت به کانادا ذکر نکات زیر ضروری است :

  • تنها اصل سند گواهی شده توسط وکیل دادگستری باید به شورای پزشکی کانادا یا نهاد های مهاجرتی کانادا تقدیم شود . کپی فرم ها یا فتوکپی برابر اصل انها به هیچ عنوان پذیرفته نیست .
  • وکیل دادگستری که تایید فرمهای مهاجرت به کانادا را انجام می دهد باید از پاسپورت و سایر مدارک هویتی فرد متقاضی مهاجرت به کانادا کپی تهیه کند و انها را رسما گواهی کند .
  • وکیل دادگستری که گواهی فرمهای مهاجرتی را انجام می دهد باید این کار را به زبان انگلیسی ویا فرانسوی انجام دهد .
  • وکیل دادگستری به منظور گواهی فرمهای مهاجرتی کانادا باید از مهر انگلیسی یا فرانسوی استفاده کند .
  • گواهی نادرست فرمهای مهاجرت موجب تاخیر در پروسه مهاجرت خواهد بود .
  • اگر تایید فرمهای مهاجرت به کانادا توسط خود شخص متقاضی انجام شود ، این کار به منزله یک تخلف بزرگ است که می تواند کیس مهاجرتی شخص را به خطر بیاندازد .

 

افراد واجد صلاحیت برای گواهی فرمهای مهاجرتی

اگر در صدد گواهی مدارک مهاجرت به کانادا هستید ، باید مراجع ذیصلاح این کار را بشناسید. در کشورهایی غیر از کانادا و آمریکا تایید فرمهای مهاجرت به کانادا ( گواهی فرمهای مهاجرتی ) فقط باید توسط نهادهای زیر انجام شود :

  • دفاتر اسناد رسمی Notary Public
  • وکلای دادگستری ( که عضو رسمی کانون وکلای دادگستری باشند )
  • قضات عالی دادگاه ها و یا مراجع قضایی صالح
  • کنسولگری و سفارت کانادا در آن کشور ( اگر این سرویس جزئ خدمات ایشان باشد )

 

نکات مهم در خصوص مراجع صدور تاییدیه مدارک کانادا

البته ذکر چند نکته در خصوص نهاد های فوق که صلاحیت صدور تاییدیه مدارک کانادا را دارند ، ضروری است :

  • زبان رسمی کشور ما ، پارسی است لذا کلیه نهاد ها وسازمانهای دولتی کشور ما  اجازه ندارند سند انگلیسی یا فرانسوی صادر کنند یا آنها را تایید کنند.
  • دفاتر اسناد رسمی در ایران به موجب قانون اجازه گواهی کردن اسناد انگلیسی که در دولتهای دیگر صادر شده باشد را ندارند ، فقط میتوانند ترجمه فارسی را گواهی کنند و همانطور که گفتیم باید اصل فرم ها گواهی شود نه کپی انها یا ترجمه آنها .
  • قضات دادگستری هم به هیچ عنوان این مساله را به عهده نخواهند گرفت ، چرا که هم از حوزه وظایف آنها خارج است و هم اینکه در امور صدور تاییدیه مدارک کانادا مداخله نمی کنند .
  • و آخرین نکته اینکه متاسفانه ما در این کنسولگری یا سفارت کانادا نداریم و اگر هم داشتیم اصولا تایید فرمهای مهاجرت به کانادا را این مقامات به عهده نمی گیرند .
بیشتر بدانید!
ویزای کارآفرینی بریتانیا و استارت آپ کانادا

 

گواهی مدارک مهاجرت به کانادا

با در ذهن داشتن نکات فوق تنها گزینه ای که می تواند گواهی فرمهای مهاجرتی را انجام بدهد و شما از تایید فرمهای مهاجرت به کانادا خیالتان راحت باشد ، وکلای دادگستری هستند که به زبان انگلیسی یا فرانسوی آشنا باشند و همچنین مهر انگلیسی یا فرانسوی داشته باشند . به این خاطر که پس از گواهی مدارک مهاجرت به کانادا توسط وکیل ، ممکن است از سازمانهای ذیربط با کسی که تاییدیه مدارک کانادا را صادر کرده ، تماس گرفته شود و در خصوص موضوع توضیح اخذ شود.

دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل افتخار دارد در خصوص تایید و گواهی فرم های مهاجرتی ارائه خدمات نماید . هموطنان عزیز می توانند با تماس با دفتر مرکزی موسسه در تهران نیازهای خود را در این خصوص مطرح نمایند و در اسرع وقت خدمات دریافت کنند . به منظور تایید مدارک مهاجرت به کانادا به نکات زیر توجه فرمایید :

1- حضور شخص الزامی است.

2- یک قطعه عکس 6 در 4 جدید همراه شخص باشد.

3- اصل پاسپورت معتبر با امضای دارنده همراه شخص باشد.

4- یک نسخه پرینت شده فرم ها و اسناد و یک نسخه در فلش آورده شود.

5- کلیه فرمها باید سفید باشند و در حضور وکیل تکمیل شوند.

 

برای تایید فوری و در لحظه هر گونه سند مهاجرتی به فروشگاه تایید مدرک بین المللی اریکه عدل مراجعه نمایید.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟