منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

همراهی افراد وابسته در ویزای دی 7 پرتغال

همراهی افراد وابسته در ویزای دی 7 پرتغال
همراهی افراد وابسته در ویزای دی 7 پرتغال
در این پست قصد داریم به موضوع همراهی افراد وابسته در ویزای دی ۷ پرتغال یا همان ویزای تمکن مالی پرتغال بپردازیم. برای ایرانیان مهم است که بتوانند افراد خانواده خود را هم بعد از مهاجرت و دریافت اقامت همراه خود در کشور جدید داشته باشند. برای آگاهی از این موضوع با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این پست قصد داریم به موضوع همراهی افراد وابسته در ویزای دی 7 پرتغال یا همان ویزای تمکن مالی پرتغال بپردازیم. برای ایرانیان مهم است که بتوانند افراد خانواده خود را هم بعد از مهاجرت و دریافت اقامت همراه خود در کشور جدید داشته باشند. برای آگاهی از این موضوع با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید.

 

همراهی افراد وابسته در ویزای دی 7 پرتغال

بحث همراهی افراد وابسته در ویزای دی 7 پرتغال که می توانند به شخص متقاضی ویزای دی 7 پرتغال بپیوندند ، بحث بسیار مهمی است. ما از بحث همراهی افراد وابسته در ویزای دی 7 پرتغال تحت عنوان اتحاد مجدد خانواده یا Family Reunification یاد می کنیم.  چه کسانی می توانند با متقاضی ویزای دی 7 پرتغال به پرتغال مراجعه کرده و مجوز اقامت دریافت نمایند. قوانین پرتغال این اجازه را به متقاضی ویزای تمکن مالی پرتغال می دهد که افراد خانواده او که تحت تکفل وی هستند یا اینکه به او وابسته هستند ، را همراه خود به پرتغال بیاورد و مقدمات اخذ اقامت را برای آن ها نیز فراهم کند.

حق همراه کردن خانواده به خانواده متقاضی ویزای دی 7 پرتغال تعلق می گیرد حالا فرقی نمی کند که این نسبت فامیلی قبل از دریافت ویزای دی 7 بوده است یا بعد از آن. کشور پرتغال در این خصوص با انعطاف برخورد می کند. تا هر زمانی که این نسبت فامیلی وجود داشته باشد این افراد وابسته می توانند با دارنده ویزای دی 7 زندگی کنند.

افراد وابسته از دیدگاه قوانین پرتغال عبارت اند از : 

  • همسر و یا شریک زندگی
  • اطفال صغیر یا وابسته که تحت تکفل والدین یا یکی از آنها می باشد.
  • فرزندان بزرگتر که تحت تکلفل خانواده هستند ، ازدواج نکرده اند و در یکی از مدارس و یا مراکز تحصیلی پرتغال مشغول تحصیل هستند.
  • پدر و مادر متقاضی ویزای دی 7 پرتغال با این فرض که تحت تکفل وی باشند.
  • برادر یا خواهر کوچکتر متقاضی ویزای دی 7 پرتغال که بموجب حکم دادگاه یا نهاد صلاحیتدار سرزمین مادری تحت قیمومت وی باشند و این حکم توسط دولت پرتغال به رسمیت شناخته شود.
بیشتر بدانید!
کارت آبی اروپا - بلوکارت اروپا

 

اتحاد مجدد خانواده Family Reunification چه زمانی اتفاق می افتد ؟

اتحاد مجدد خانواده یا Family Reunification  به این معناست که افراد خانواده دارنده ویزای دی 7 پرتغال می توانند به او بپیوندند و در پرتغال زندگی کنند.

سوالی که مطرح است این است که افراد خانواده چه زمانی می توانند به دارنده ویزای دی 7 پرتغال بپیوندند. از دیدگاه قوانین درخواست اتحاد مجدد خانواده باید در خاک پرتغال و به سازمان SEF تقدیم شود. در این درخواست باید نسبت فامیلی دارنده ویزای دی 7 پرتغال با افراد وابسته بموجب مدارک اثبات شود. همچنین فرد دارای ویزای دی 7 پرتغال باید اثبات کند که توانایی تامین مسکن و معیشت و سایر نیازهای اساسی این افراد را در پرتغال دارا می باشد.

پس از اینکه این افراد مورد تایید سازمان SEF قرار گرفت ، برای این افراد هم به مانند فرد اصلی متقاضی ویزای دی 7 پرتغال ، کارت اقامت صادر می شود.

 

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص ویزای D7 پرتغال ( ویزای تمکن مالی پرتغال ) به صفحات زیر مراجعه فرمایید :

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد همراهی افراد وابسته در ویزای دی 7 پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
پرتغال بهشت مالیاتی باز نشسته ها

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟