منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

در این پست قصد داریم  برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری را معرفی کنیم. از سال 1993 برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری فرصت اخذ تابعیت دوم ( پاسپورت دوم ) را برای افراد و خانواده ها از سرتاسر دنیا امکان پذیر ساخته است. اخذ پاسپورت دومینیکا فقط بین 4 تا 6 ماه زمان می برد و غیر قابل بازگشت است. برای اخذ پاسپورت دومینیکا نیازی به حضور و سکونت در این کشور ندارد. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این پست قصد داریم  برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری را معرفی کنیم. از سال 1993 برنامه گرفتن پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری فرصت اخذ تابعیت دوم ( پاسپورت دوم ) را برای افراد و خانواده ها از سرتاسر دنیا امکان پذیر ساخته است. اخذ پاسپورت دومینیکا فقط بین 4 تا 6 ماه زمان می برد و غیر قابل بازگشت است. برای اخذ پاسپورت دومینیکا نیازی به حضور و سکونت در این کشور ندارد.

قوانین اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

دومنیکا ، جزیره کارائیب شهرت جهانی دارد. پاسپورت دومینیکا یا همان Commonwealth of Dominica به شما اجازه می دهد آزادانه به 115 کشور دنیا سفر کنید. برخی از این کشورها ویزا نمی خواهند و در برخی از این کشورها هم می توان در لحظه ورود به سادگی ویزا گرفت. برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا از ظریق سرمایه گذاری به صورت صریح در قوانین این کشور تثبیت شده است.

قوانین و مقررات داخلی دومینیکا مشکلی با تابعیت دوم افراد ندارند به همین دلیل هم برای کسانی که می خواهند تابعیت و پاس اول خود را نگهدارند مشکلی پیش نخواهد آمد. محرمانگی پروسه اخذ پایپورت دومینیکا نیز این مزیت را دارد که فرد اصلا می تواند نگوید که قبلا پاسپورت کجا را داشته است.

مزایای برنامه گرفتن پاسپورت دومینیکا

برنامه گرفتن پاسپورت دومینیکا یک برنامه ویژه است. علاوه بر اینکه متقاضی نیازی ندارد که در اسن کشور زندگی کند ( شرط اقامت وجود ندارد ) ، هیچ شرایطی برای زبان ، سن و سال ، تجربه کسب و کار ، مدارک تحصیلی و مصاحبه اجباری وجود ندارد !

بیشتر بدانید!
مزایای خرید ملک در اسلوونی

دومینیکا کشوری با اقتصاد با ثبات ، دموکراسی پارلمانی  بالاترین استاندارد زندگی در جزایر کارائیب را دارد.  کشور دومینیکا مسئولیت مالیاتی را برای کسانی که در این کشور اقامت ندارند وضع نمی کند. در سرتاسر منطقه پایین ترین میزان جرم و جنایت را دارد. به جرات می توان گفت که کشور دومینیکا با جنگل های سرسبز ، مناظر خیره کننده ، طبیعت بکر ، سواحل زیبایی ماسه ای ، زیبا ترین نقطه جهان است.

از همه مهم تر اینکه برنامه گرفتن پاسپورت دومینیکا ارزان ترین برنامه سرمایه گذاری دنیاست و از 100 هزار دلار آغاز میشود.

نکته مهم : گفته شده است که هزینه پاسپورت دومینیکا تا سال 2022 ثابت باقی می ماند. اما مقرر است که بزودی این هزینه تا 75 درصد افزایش قیمت داشته باشد. به عبارت دیگر اگر اکنون 100 هزار دلار است به زودی 175 هزار دلار خواهد شد. بنابراین توصیه ما این است که اگر قصد گرفتن پاسپورت دومینیکا را دارید سریع تر اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به دومینیکا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در دومینیکا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
اخذ پاس دومینیکا از طریق هدیه به دولت

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟