منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

هزینه بیمه در پرتغال چقدر است؟

هزینه بیمه در پرتغال
هزینه بیمه در پرتغال
هزینه بیمه در پرتغال چقدر است ؟ این یکی از سوالاتی است که قریب به اتفاق مراجعین ما از وکیل مهاجرت و مشاور مهاجرت می پرسند. در واقع هم مساله  بیمه در پرتغال مساله مهمی است. با وبگاه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری را بدست بیاورید .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

هزینه بیمه در پرتغال چقدر است ؟ این یکی از سوالاتی است که قریب به اتفاق مراجعین ما از وکیل مهاجرت و مشاور مهاجرت می پرسند. در واقع هم مساله  بیمه در پرتغال مساله مهمی است. با وبگاه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری را بدست بیاورید . قبل از اینکه به سوال « هزینه بیمه در پرتغال چقدر است » بپردازیم ، باید ببینیم که در زمان ورود به پرتغال به چه نوع بیمه ای نیاز دارید:

 

آیا در لحظه ورود باید بیمه داشته باشم ؟

بله ، برای اینکه ویزای اقامت پرتغال را برای اولین بار بگیرید بایستی یک گواهی مبنی بر بیمه سلامت و پزشکی که حداقل تا مدت اعتبار ویزای تان اعتبار داشته باشد ، ارائه دهید. البته در زمانی که بخواهید اقامت پرتغال را تمدید کنید دیگر از شما این مدرک را طلب نمی کنند. اگر شما تبعه سایر کشورهای اروپایی باشد کارت بیمه شما در پرتغال هم اعتبار دارد و می توانید بیمه در پرتغال را مانند سایر پرتغالی ها تجربه کنید.

 

هزینه بیمه در پرتغال چقدر است ؟

کشور پرتغال به افرادی که اقامت پرتغال را دارند یک سری خدمات بیمه سلامت را به صورت رایگان ارائه می دهد اما این برنامه های بیمه سلامت در پرتغال به صورت 100 درصد رایگان نیستند. اگر شما در پرتغال یک خارجی باشید که مقیم سایر کشورهای اروپایی است وضعیت کاملا فرق می کند ، اما خارجیانی که تبعه کشورهای اروپایی نیستند ، باید برای بیمه سلامتشان هزینه بپردازند که این بسته به سن شما و میزان پوشش شما می تواند بین 20 تا 50 یورو (22 تا 55 دلار) در ماه هزینه داشته باشد.

بیشتر بدانید!
زوایای اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری در 2022

این بدان معناست که شما می توانید سالانه بین 400 یورو (440 دلار) برای یک طرح اولیه و 1000 یورو (1100 دلار) سالانه برای پوشش کامل تر بپردازید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه بیمه در پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟