منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

تمدید کارت اقامت هلند و گرفتن المثنی

تمدید کارت اقامت هلند
تمدید کارت اقامت هلند
یکی از مسائلی که مخاطبین iiL در مورد آن زیاد می پرسند این است که چطور می توانم اقامتم در هلند را تمدید کنم. یا اگر مدارک اقامت من در هلند گم بشود یا به سرقت برود آیا میشود المثنی گرفت یا خیر. در این فرصت می خواهیم در مورد تمدید کارت اقامت هلند و المثنی گرفتن از مدارک اقامت هلند صحبت کنیم. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

تمدید کارت اقامت هلند یکی از مسائلی که مخاطبین اریکه عدل در مورد آن زیاد می پرسند. همچنین این که چطور می توانم اقامتم در هلند را تمدید کنم. یا اگر مدارک اقامت من در هلند گم بشود یا به سرقت برود آیا میشود المثنی گرفت یا خیر. در این فرصت می خواهیم در مورد تمدید کارت اقامت هلند و المثنی گرفتن از مدارک اقامت هلند صحبت کنیم. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

 

تمدید کارت اقامت هلند چگونه است ؟

اگر شما کارت مجوز اقامت هلند باشید قبل از اینکه زمان انقضای کارت اقامت شما فرا برسد سازمان IND هلند با شما تماس می گیرد و موضوع تمدید کارت اقامت هلند را به شما یادآوری میکند. در این مرحله شما دو گزینه دارید :

1- افزایش زمان کارت اقامت هلند

2- درخواست برای مجوز اقامت جدید

در این زمان ممکن است شما شانس اضافه کردن زمان به مجوز اقامت هلندتان را داشته باشید ( البته همه مجوز ها این قابلیت را ندارند ) . اگر شما نمی توانید زمان کارت اقامت هلند خود را افزایش دهید، باید سریعا برای یک مجوز اقامت جدید درخواست بدهید یا اینکه سریعا کشور هلند را ترک کنید ( به ما چپ چپ نگاه نکنید این دستور سازمان IND هلند است ).

درخواست مجوز اقامت جدید که به دنبال آن کارت اقامت هلند مجددا صادر می شود باید در سازمان IND هلند انجام شود و شما باید مراحل تمدید کارت اقامت هلند را مطابق دستورات این سازمان طی کنید.

 

المثنی گرفتن از مدارک اقامت هلند

اما ماجرا برای مدارک اقامت گم شده یا به سرقت رفته چگونه خواهد بود ؟ اگر مدارک اقامت هلند شما گم شده یا دزدیده شده شما می توانید با سازمان IND هلند تماس بگیریدو درخواست جایگزین کنید ( المثنی گرفتن از مدارک اقامت هلند ). در این درخواست باید کپی پاسپورت خود ، گزارش پلیس ، و یک قطعه عکس را ضمیمه کنید. همچنین باید مدرک مبنی بر موضوع ماندنتان را در هلند نیز ارسال کنید. ( مثلا گواهی اشتغال در هلند ). همه این مدارک باید ترجمه و گواهی شوند.

بیشتر بدانید!
دروغ بزرگ اقامت هلند با خرید ملک

در خصوص این موضوع توصیه می کنیم مقاله پشتیبان برای ویزای داچ و اقامت هلند را مطالعه بفرمایید.

برای المثنی گرفتن از مدارک اقامت هلند باید هزینه بپردازید. در زمان حاضر مبلغ 132 یورو برای بزرگسالان و مبلغ 51 یورو برای بچه های زیر 18 سال باید پرداخت شود. برای مشاهده لیست مخارج ، به مقاله « لیست جدید هزینه های مهاجرت به هلند » مراجعه کنید. مدت زمان لازم برای رسیدگی INDو صدور المثنی مدارک اقامتی ، حدود 8 هفته کاری است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد تمدید کارت اقامت هلند میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به هلند مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟