منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آشنایی با شهر لیسبون در پرتغال

آشنایی با شهر لیسبون در پرتغال
آشنایی با شهر لیسبون در پرتغال
اولین نکته ای که در خصوص مهاجرت هر کسی باید به آن فکر کند این است که مقصد خود را به خوبی بشناسد و اطلاعات لازم را در خصوص آن جمع آوری کند. دو ویدئوی آشنایی با کشور پرتغال - لیسبون قسمت اول و دوم به شما کمک می کند که بتوانید این موضوع مهم را در تصمیم گیری های خود لحاظ کنید. امیدواریم تلاشهای موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مفید واقع گردد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

آشنایی با شهر لیسبون در پرتغال از دو ویدیو درباره شهر لیسبون تشکیل شده است زیرا اولین نکته ای که در خصوص مهاجرت هر کسی باید به آن فکر کند این است که مقصد خود را به خوبی بشناسد و اطلاعات لازم را در خصوص آن جمع آوری کند. ویدئوی آشنایی با کشور پرتغال – لیسبون قسمت اول و دوم به شما کمک می کند که بتوانید این موضوع مهم را در تصمیم گیری های خود لحاظ کنید. امیدواریم تلاشهای موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای آشنایی با شهر لیسبون در پرتغال مفید واقع گردد.

 

آشنایی با شهر لیسبون در پرتغال

شهر لیسبون در ۴۲ درجه و ۳۸ دقیقهٔ شمالی و ۵ درجه و ۹ دقیقهٔ غربی واقع شده و غربی‌ترین پایتخت در قارهٔ اروپا محسوب می‌گردد. این شهر در غرب کشور پرتغال و در ساحل شرقی اقیانوس اطلس قرار گرفته و رودخانهٔ تاقوس از داخل آن می‌گذرد.لیسبون برخلاف اکثر شهرهای بزرگ اروپا که با گسترش شهرها در پیرامون شهرهای قدیمی شکل گرفته‌اند، سال‌های بسیاری است که بدون گسترش چشم‌گیری، به‌صورت قدیمی خود باقی‌مانده‌است.

البته این وضعیت به ضرر شهرهای پیرامون آن نظیر آلمادا، آمادورا، اوایراس، اودیولاس، بارریرو، ساکاوم، سیکسال، قولوس، کاکم و لورس تمام شده که به‌عنوان حومهٔ شهر لیسبون شناخته می‌شوند و جزء اصلی آن به‌شمار نمی‌روند.

 

لیسبون یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا و جهان است

اما یکی از حقایق جالب در مورد لیسبون این است که قدمت آن از شهر تاریخی رم هم بیشتر است! در حقیقت، طبق اسناد و مدارک این شهر ۴ قرن زودتر از رم ساخته شده است. به این ترتیب، لیسبون بعد از شهر آتن، دومین شهر قدیمی اروپا به حساب می آید. بسیاری از مورخان معتقدند که لیسبون در سال ۱۲۰۰ قبل از میلاد توسط فنیقی ها ساخته شده است. از طرفی نظریه ای در مورد اسم شهر لیسبون وجود دارد که بر اساس آن، این اسم از اصطلاح Allis Ubbo اقتباس شده که در زبان فنیقی به معنای بندرگاه امن است.

بیشتر بدانید!
تمکن مالی پرتغال را چطور اثبات کنیم ؟

اولین نکته ای که در خصوص مهاجرت هر کسی باید به آن فکر کند این است که مقصد خود را به خوبی بشناسد و اطلاعات لازم را در خصوص آن جمع آوری کند. ویدئوی آشنایی با کشور پرتغال – لیسبون قسمت اول و دوم  به شما کمک می کند که بتوانید این موضوع مهم را در تصمیم گیری های خود لحاظ کنید. امیدواریم تلاشهای موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مفید واقع گردد.

 

تیم تخصصی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل شما را به دیدن ویدئوی آشنایی با کشور پرتغال – لیسبون قسمت اول و دوم دعوت میکند.

 

آشنایی با کشور پرتغال – لیسبون قسمت اول

[aparat id=”e2H16″]

آشنایی با کشور پرتغال – لیسبون قسمت دوم

[aparat id=”of3Gz”]

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد آشنایی با شهر لیسبون در پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟