منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت

اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت
اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت
با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی. در این پست قصد داریم در خصوص اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت با شما صحبتی داشته باشیم. از قدیم الایام وکلا این تعهد قانونی را داشته اند که کلیه روابط بین وکیل و موکل را به عنوان اسرار حرفه ای تلقی کرده و هیچ کجا فاش نکنند. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا معضلات امروز خدمات حقوقی مهاجرت را بررسی کنیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی. در این پست قصد داریم در خصوص اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت با شما صحبتی داشته باشیم. از قدیم الایام وکلا این تعهد قانونی را داشته اند که کلیه روابط بین وکیل و موکل را به عنوان اسرار حرفه ای تلقی کرده و هیچ کجا فاش نکنند. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا معضلات امروز خدمات حقوقی مهاجرت را بررسی کنیم.

 

اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت به چه معناست ؟

وکلا هم همچون پزشکان بایستی تمامی اطلاعاتی که از ناحیه همکاری با موکل بدست می آورند محرمانه تلقی نمایند و به هیچ عنوان این اطلاعات را در اختیار سایرین قرار ندهند. به روایت دیگر اگر کسی وکالت شخصی را در موضوعی متقبل شود باید کلیه مسائل را محرمانه تلقی کند و فاش نسازد. در حقیقت کلیه اطلاعات فی مابین وکیل و متقاضی مهاجرت هم وصف اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت را دارند.

در نگاهی دقیقت تر متوجه می شویم که حفظ اسرار حرفه ای در پرونده های مهاجرتی حتی اهمیت دو چندان پیدا می کند. خانواده ای که مهاجرت کرده اند هرگز نمی خواهند که عموم مردم  از این موضوع مطلع گردند! به همین دلیل حفظ اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت از واجبات است.

 

انتشار مدارک مردم ممنوع!

برخی از کسانی که در حوزه مهاجرت کار می کنند بدون هیچ تفکری و بدون اینکه از اخلاق حرفه ای بویی برده باشند ویزا ها ، کارتهای اقامت و پاسپورتهای مردم را منتشر می کنند.  این افراد این کار را برای جلب اعتماد سایرین انجام می دهند اما توجه داشته باشید که این عمل خلاف قوانین و مقررات نمایندگی و و کالت امور است.

بیشتر بدانید!
ثبت شرکت در آلمان و جزئیات آن

هیچ وکیلی نمی تواند به منظرو تبلیغ کارش ، اسناد سایر موکلانش را به نمایش عموم بگذارد. حفظ اسرار حرفه ای وکیل و موکل کجا رفته است ؟ آیا رواست که به خاطر منافع خود ، منافع دیگران را به خطر بیاندازیم ؟ مسلما پاسخ منفی است. در دفتر موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل  انتشار مدارک موکلین اکیدا ممنوع است. لذا از همراهان عزیز نیز درخواست می شود ، تحت هیچ عنوانی درخواست این موضوع را ننمایند.

 

نتیجه موضوع

ما به شما یک روش ساده برای تشخیص وکلای واقعی از وکلای تقلبی معرفی می کنیم. اگر فرد روبروی شما در برابر افشای اطلاعات مردم مقاوت کند او از تعهدات حرفه ای اش به عنوان وکیل مطلع است. اما کسانی که در وبسایتهایشان و فضای مجازی اطلاعات مردم را منتشر کرده اند ، بعید است که واقعا وکیل باشند چرا که ظاهرا هیچ چیزی درباره اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت نمی دانند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کشورهای مختلف مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
انواع وام کارآفرینی در لهستان

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟