منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

راهنمای خرید ملک در کشور پرتغال

خرید ملک در کشور پرتغال
خرید ملک در کشور پرتغال
با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید تا مراحل و روند خرید ملک در کشور پرتقال از ابتدا تا تکمیل انتقال را بدانید . به روز ترین اطلاعات را ما به شما ارائه می دهیم . مراحل راهنمای خرید ملک در کشور پرتقال بسیار ساده می باشد. و مشکلی که برای خرید محدودیتی ایجاد کند وجود ندارد .موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ابتدای مرحله خرید تا پایان انتقال ملک و روند قرارداد خرید ملک در کشور پرتقال همراه شما خواهد بود .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

راهنمای خرید ملک در کشور پرتغال برای کسانی نوشته شده است که می خواهند مراحل و روند خرید ملک در پرتغال از ابتدا تا تکمیل انتقال بدانند . شما هم اگر طرفدار مهاجرت به پرتغال و  برنامه ویزای طلایی پرتغال هستید ،‌ مطالعه این نوشته برای شما نیز خالی از لطف نیست. مراحل خرید ملک در کشور پرتغال بسیار ساده می باشد و مشکلی که برای خرید ایرانیان محدودیتی ایجاد کند وجود ندارد .موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ابتدای مرحله خرید تا پایان انتقال ملک و روند قرارداد خرید ملک در کشور پرتغال همراه شما خواهد بود.

ما در نوشته «‌ نمونه قیمت خرید ملک در پرتغال » نمونه قیمت چند ملک پرتغالی را با رنج قیمت ۳۵۰ هزار یورو تا ۵۰۰ هزار یورو بررسی کرده ایم. دیدن این نمونه ها به شما در برنامه ریزی و انتخاب کمک می کند.

راهنمای خرید ملک در کشور پرتغال

راهنمای خرید ملک در کشور پرتغال

وقتی خریدار ،  املاک مناسبی را  طبق سلیقه ، نیاز و  سرمایه اش پیدا میکند ،  مرحله بعدی این است که وکیلی را جهت خدمات  به کار بگمارد  که بتواند با طی مراحل  قانونی و عرفی خرید ملک در کشور پرتغال ، راهنمایی و کمک کند .

معمولا وظیفه وکیل، تنظیم قراردادها و آغاز روند بازرسی از بیمه املاکی می باشد که  ، هیچ پیگیری قانونی بعد از انتقال نداشته اند  و در مورد آن رسیدگی انجام نشده است . تحقیقی جهت بررسی ثبت زمین در شهرداری محلی و جستجوی دیگری در رابطه با درآمد داخلی انجام میشود برای اطمینان پیدا کردن از  ثبت مالیات بر املاک و هزینه های پرداخت نشده .وکیل باید از نحوه تعلق مالیات بر آن ملک مطمئن شود و کلیه هزینه های پرداخت شده و پرداخت نشده را بدست آورد تا بتواند قیمت نهای ملک را با توجه به آن بر آورد نماید .

بیشتر بدانید!
مالیات املاک تجاری دبی چقدر است؟

شماره ملی برایتان از طریق دفتر مالیاتی محلی  توسط وکیل اخذ میشود . این مرحله برای اکثر معاملات در کشور پرتغال ضروری می باشد . شماره ملی برای ثبت هر معامله ای جزو مراحل اولیه می باشد که وکیل شما اینکار را انجام خواهد داد.

 

بعد از تصمیم خرید ملک در کشور پرتغال

اگر خریدار از ملک راضی باشد و تصمیم به خرید ملک در کشور پرتغال بگیرد ، باید قرارداد خرید ملک پرتغال را امضا کنید که جزئیات شرایط فروش و دیگرموارد توافقنامه در رابطه با انتقال، در آن  تنظیم شده است . با امضا و محضری شدن این قرارداد ، هر دو طرف  قرارداد قانونا متعهد انتقال می شوند . و هر دو طرف از کلیه جزئیات فروش مطلع خواهند شد .

سپرده ای به میزان 10  تا 30 درصد از قیمت خرید اصلی  ، معمولا در این مرحله به ودیعه گذاشته میشود و طرفین قرارداد خرید ملک پرتغال موافقت می کنند که تاریخ  تکمیل خرید را ثبت محضری  و رسمی نمایند . وظیفه بعدی خریداراین است که مالیات ملک شهری را پرداخت کند . پرداخت مالیات ملک شهری ضروری می باشد . که این امر با کمک وکیل تان با توجه به بررسی و تحقیقی که در مورد سابقه آن ملک می کند حاصل میشود.

این معامله  با اجرای قرارداد خرید ملک پرتغال وفروش با تایید محضری و رسمی  به پایان می رسد . همزمان با تایید محضری و رسمی ، باقیمانده مبلغ خرید  ، طبق مفاد قرارداد خرید ملک پرتغال امضا شده، پرداخت میشود .  ملک به نام صاحب جدید در املاک شهری ثبت میگردد . پس از ثبت در املاک شهری ، روند  انتقال تکمیل میگردد.وکیل شما تا پایان کار همراه شما خواهد بود .

بیشتر بدانید!
دستورالعمل رسمی کسب شهروندی ترکیه اعلام شد

از اینکه با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله همراه بودید متشکریم شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره املاک پرتغال با موسسه تماس حاصل نمایید تا از بهترین پیشنهادات مهاجرتی با خرید ملک و گلدن ویزای پرتغال از موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل باخبر شوید.

با توجه به آخرین تغییرات قوانین گلدن ویزای پرتغال ، در حال حاضر برای گرفتن گلدن ویزای پرتغال خرید ملک با قیمت ۳۵۰ هزار یورو کافی است. البته این ملک باید یک سری شرایط هم داشته باشد. با این وجود این موضوع و امکان دریافت پاسپورت پرتغال بعد از ۵ سال به محبوبیت مهاجرت به پرتغال افزوده است.

 

بروشور راهنمای جامع خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در یک کشور خارجی هرگز یک اقدام ساده نبوده است. برای آگاهی بیشتر شما و آسنایی با گوشه و کنار و ابعاد مختلف خرید ملک در کشور پرتغال هلدینگ اریکه عدل یک بروشور راهنمای تهیه کرده است که تقریبا به همه جوانب امر پرداخته است. این بروشور را می توانید از لینک زیر دانلود کنید:

راهنمای خرید ملک در کشور پرتغال

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در کشور پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
زوایای اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری در 2022

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟