منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دریافت سریع پاس ترکیه امکان پذیر شد

دریافت سریع پاس ترکیه
دریافت سریع پاس ترکیه
با اصلاحات ماه می ۲۰۱۲، دولت ترکیه با برداشتن محدودیت‌های و بازکردن بازار املاک و مستغلات ترکیه امکان دریافت سریع پاس ترکیه را تسهیل نمود. سپس در گام بعدی به موجب اصلاحات سپتامبر ۲۰۱۸ در « قانون اعطای تابعیت ترکیه » دریافت سریع پاس ترکیه امکان پذیر شد. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این خبر خوب همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

دریافت سریع پاس ترکیه پیش از سال ۲۰۱۲، دارای قوانین و مقررات سخت گیرانه ای در خصوص خرید ملک در ترکیه بود که بسیاری از اتباع خارجی را از خرید املاک و مستغلات در ترکیه منع می کرد. با این وجود با اصلاحات ماه می ۲۰۱۲، دولت ترکیه با برداشتن محدودیت‌های و بازکردن بازار املاک و مستغلات ترکیه امکان دریافت سریع پاس ترکیه را تسهیل نمود. سپس در گام بعدی به موجب اصلاحات سپتامبر ۲۰۱۸ در « قانون اعطای تابعیت ترکیه » دریافت سریع پاس ترکیه امکان پذیر شد. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این خبر خوب همراه باشید.

 

چگونه ٖدریافت سریع پاس ترکیه امکان پذیر شد

در حال حاضر با در نظر گرفتن اصلاحات ژوئن 2022 در « قانون اعطای تابعیت ترکیه » که توسط پرزیدنت اردوغان امضا گردید ، با خرید ملکی یا املاکی با ارزش 400 هزار دلار در ترکیه می توان مستقیما پاسپورت ترک را دریافت کرد. همچنین کسانی که در این کشور به میزان ۵۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری ثابت داشته باشند می توانند از دولت درخواست پاسپورت ترکیه را بنمایند.

بد نیست بدانید که با وجود قانون جدید، هنوز هم محدودیت‌هایی وجود دارد که به اعتقاد ما برای خریداران خانه مهم نیست. این مقررات بیان می‌کند که ” یک خارجی مجاز به خرید املاک و مستغلات در یک شهر ترک که بیش از ۱۰ درصد از زمین‌های شهر را به خود اختصاص داده‌است ،نیست. علاوه بر این، یک تبعه خارجی اجازه ندارد بیش از ۳۰۰،۰۰۰ هکتار زمین در ترکیه خریداری کند بدون اینکه تاییدیه از وزارت کشور داشته باشد.

بیشتر بدانید!
نکات اجاره ملک در استانبول

 

شرایط دریافت پاسپورت ترکیه

به موجب اصلاحات سال 2022 در قانون تابعیت ترکیه شرایط دریافت پاسپورت ترکیه به شرح زیر است :

  • خریدن ملکی با ارزش 400 هزار دلار با این شرط که حداقل تا ۳ سال نگهداری شود و فروخته نشود.
  • انجام سرمایه گذاری با مبلغ ۵۰۰ هزار دلار به طور ثابت در بازار سرمایه ترکیه
  • افتتاح حساب بانکی در ترکیه و انتقال ۵۰۰ هزار دلار به این حساب و نگهداری پول تا ۳ سال در بانک ترک
  • اثبات اینکه در شرکت فرد متقاضی که در ترکیه ثبت شده است حداقل ۵۰ نفر مشغول به کار هستند هم ممکن است به دریافت سریع پاس ترکیه منجر شود.

 

دریافت پاس ترکیه در این روش چقدر طول می کشد؟

در روش دریافت سریع پاس ترکیه بعد از اینکه سرمایه گذاری 400 هزار دلاری یا ۵۰۰ هزار دلاری انجام گردید حدود ۳ تا ۶ ماه زمان خواهد برد تا پاسپورت ترکیه شما صادر و تحویل شود. سرعت پروسه به آماده بودن مدارک ، نحوه پرداخت و عوامل دیگر بستگی دارد.

در این زمان شما باید مراقب فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه باشید در این تبلیغ ها عنوان می شود که ظرف 1 ماه پاسپورت تحویل خریداران می شود که این امر با توجه به مراحل کار و اداراتی که در این راه دخیل هستند عملا امری محال است . برای کسب اطلاع بیشتر در این خصوص به سرویس « اخذ پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک » مراجعه بفرمایید.

 

علاوه بر اینها شما می توانید برای دیدن  لیست املاک فروشی ترکیه به پایگاه شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) مراجعه کنید. شرکت اینوستایم از اعضای خانواده هلدینگ اریکه عدل است.

بیشتر بدانید!
فرصت استثنایی اخذ پاسپورت ترکیه

پایگاه شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) این امکان را برای شما فراهم می کند که در فضایی آرام و تخصصی فرصت جستجو در لیست بهترین املاک فروشی ترکیه را داشته باشید. همچنین اگر شهر خاصی در ترکیه را مد نظر دارید می توانید نگاهی به لینکهای زیر نیز بیندازید:

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟