منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

کارآفرینی در سوئیس و مجوز اقامت کاری

 یکی از امتیازاتی که با آن راحت تر می شود اقامت کاری سوئیس را دریافت نمود این است که یک ملیت سوئیسی برای همکاری با شما اعلام نیاز کند که در این صورت شهرداری های سوئیس و کنسولگری این کشور سریعتر اقامت کاری تان را صادر می نمایند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

کارآفرینی در سوئیس تابع قوانین این کشور است و مهاجران و اتباع خارجی برای ثبت و تاسیس شرکت در سوئیس نیاز به دریافت مجوز اقامت کاری سوئیس دارند که در این خصوص مشاوره با وکلای ثبت شرکت های بین المللی مسیر این پروسه را برایتان هموارتر می سازد. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل نیز با توضیحاتی پیرامون انواع این مجوزها سعی بر تفهیم قوانین مهاجرت کاری به سوئیس دارد.

با توجه به نقش شهرداری های این کشور و با ارائه اسناد و مدارک لازم برای ایجاد کسب و کار و رعایت دیگر شرایط اقامت کاری سوئیس همراه با دریافت ویزای های مرتبط، می توانید ایده و طرح های نوین خود را در این کشور عملی و ثبت نمایید.

 کارآفرینی در سوئیس

کارآفرینی در سوئیس و ایجاد کسب و کار در این کشور فرصت های زیادی را برای زندگی و اقامت تان در این کشور خواهد داشت، در مهاجرت به سوئیس جهت ثبت و یا ایجاد نمودن انواع کسب و کار در سوئیس راهنمایی ها، دستور العمل ها و کتابچه هایی وجود دارد.

که می توان با مطالعه این دستور العمل ها، توانایی خود را برای انجام امور کاری و تجاری در این کشور بالا برد، البته باید توجه داشته باشید که جهت راه اندازی انواع کسب و کار یا کارآفرینی، قوانین و مقرراتی وجود دارد بخصوص برای اتباع خارجی سوئیس و مهاجران.

 

تاسیس شرکت در سوئیس

ثبت و تاسیس شرکت در سوئیس یکی از روش هایی است که می توانید از طریق آن وارد بازار کار این کشور شوید، اما ممکن است این نکته ذهن تان را کمی درگیر کند که حتی اگر به فرهنگ و هنجارهای کسب و کار در این کشور آشنا باشید باز هم نگران هستید که آیا روش تان درست بوده یا نه؟

بیشتر بدانید!
نرخ ثبات ارزش خرید ملک در مجارستان

برای رفع این ابهام و رسیدن به اطمینان می توانید از تجربیات دیگر کارآفرینان در این کشور استفاده و با آنها مشورت و درصد موفقیت شان را بسنجید. با این ترفند می توانید دلایل موفقیت و یا شکست آنها را فهمیده و در نهایت راحت تر درباره ایجاد کسب و کار از طریق ثبت شرکت در سوئیس تصمیم بگیرید.

مجوز اقامت کاری سوئیس

مجوز اقامت کاری سوئیس

مجوز اقامت کاری سوئیس دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت دارد، چنانچه یک شرکت سوئیسی از شما درخواست همکاری نموده و قرارداد کاری با این شرکت ببندید در این صورت امتیاز خوبی برای اخذ اقامت کاری سوئیس خواهید داشت و با توجه به سطح تخصص و تجربه کاری تان می توانید از طریق همکاری با این شرکت، مجوزهای اقامت کاری سوئیس را بگیرید.

 

تحصیل در سوئیس

مهاجران با ملیت کشورهای عضو اتحادیه اروپا و اتحادیه آزاد تجارت به راحتی می توانند بعد از ارائه درخواست اقامت کاری برای کسب و کار به این کشور وارد شوند ولی دیگر ملیت ها نیاز به مجوز خاصی برای انجام امور تجاری دارند. اما دانشجویان بین المللی از این قانون مستثنی هستند.

 تا زمانیکه که دانشجویان مشغول به تحصیل در این کشور باشند می توانند در سوئیس کار کنند، در کل دریافت مجوز اقامت کاری در سوئیس پروسه قانونمندی دارد که در رابطه با تحصیل در این کشور مقاله ای تحت عنوان در سوئیس پزشکی بخوانید برایتان گردآوری شده که پیشنهاد مطالعه آن را برایتان داریم.

 

مهاجرت کاری به سوئیس

مهاجرت کاری به سوئیس قوانین خاص خود را داشته و دولت سوئیس علیرغم سخت گیری، راهکارهای مفیدی را نیز در این خصوص ارائه می نماید. در ابتدا می بایست به فکر محلی برای دفتر کار بود که یا اجاره و یا خریداری نمود و به دنبال آن امضای قرارداد خرید ملک تجاری.

بیشتر بدانید!
مجوز کار در سوئد برای کادر درمان چه الزاماتی دارد؟

 سوئیس بسیار مقرراتی و قوانین مکتوبی برای کسب و کار دارد. در مهاجرت به سوئیس توجه به هزینه های زندگی در سوئیس و یا در صورت نیاز خرید ملک در سوئیس با کاربری تجاری راهکارها و شرایط مناسبی برایتان به عنوان یک تبعه خارجی و مهاجر در این کشور دارد.

 

نقش شهرداری های سوئیس

ارتباط با شهرداری های این کشور (municipality ) یکی از مراحلی هست که باید طی کنیم، در مورد خرید و یا اجاره محل شرکت و دفتر کار باید از شهرداری تحقیق نموده، شهرداری موقعیت مکانی دفتر کاری را به ما می گوید که آیا این ملک برای کار ما مناسب است یا نه.

سوئیس یکی از کشورهایی اروپایی بوده و آمار مهاجرت به سوئیس نیز بسیار بالا است. علاوه بر آن به منظور رسیدن به راهکارهای دقیق تر بهتر است که به دفتر فدرال مهاجرت سوئیس مراجعه حضوری یا مشاوره آنلاین داشته و یا به سفارت و کنسولگری سوئیس در کشور خود برویم تا از چگونگی روند این پروسه اطلاع پیدا کنیم.

مهاجرت کاری به سوئیس

صدور ویزای کاری سوئیس

بعد از اینکه سفارت سوئیس در کشور خودمان و یا دفتر فدرال مهاجرت، ویزای کاری صادر کند می توانید به این کشور وارد و طی 14 روز از طریق ثبت نام در دفتر اقامت مهاجران و دفاتر مهاجرتی محلی مجوز اقامت کاری سوئیس خود را گرفته و سپس شروع بکار کنید.

 

مدارک درخواست اقامت کاری سوئیس

مدارک لازم برای درخواست اقامت کاری در سوئیس عبارتند از:

  •  فتوکپی از پاسپورت یا صفحه اطلاعات شناسه سفر
  • چند کپی از آگهی شغلی
  • رزومه
  • کپی صلاحیت کاری و شغلی مثل گواهینامه ها یا دیپلم که باید در صورت نیاز توسط مترجم رسمی ترجمه شود ( به زبانهای انگلیسی یا ایتالیایی، فرانسوی و یا آلمانی)
  • اطلاعات و جزئیات دانشگاه مانند محل تحصیل، تاریخ شروع و پایان دوره تحصیلی، رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی
بیشتر بدانید!
شرایط مهاجرت به سوئیس برای ایرانیان

جهت افزایش معلومات تان در زمینه مهاجرت و اخذ شهروندی سوئیس پیشنهاد مطالعه مقاله ای دیگر با عنوان شهروندی سوئیس با حق نوزادی چگونه امکانپذیر است؟ را برای شما علاقمند گرامی داریم.

 

شرایط  اقامت کاری سوئیس

شرایط اقامت کاری سوئیس بدین نحو است که یک شریک کاری که ملیت سوئیسی داشته باشد برای همکاری با شما باید اعلام نیاز نماید تا بتوانید راحت تر اقامت کاری سوئیس را دریافت نمایید، با داشتن شرایط لازم برای دریافت اقامت کاری در سوئیس دیگر مشکلی برای اقامت از طریق کار در سوئیس نخواهید داشت.

 

پروسه درخواست و دریافت ویزای کاری سوئیس

 یکی از امتیازاتی که با آن راحت تر می شود اقامت کاری سوئیس را دریافت نمود این است که یک ملیت سوئیسی برای همکاری با شما اعلام نیاز کند که در این صورت شهرداری های سوئیس و کنسولگری این کشور سریعتر اقامت کاری تان را صادر می نمایند.

 

 

مخاطب گرامی چنانچه اطلاعات بیشتری در خصوص درخواست و دریافت ویزای کاری سوئیس داشتید میتوانید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری یا ویدیو کال تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟