منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ثبت شرکت در آلمان و جزئیات آن

ثبت شرکت در آلمان
ثبت شرکت در آلمان
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم به سوالات شما در زمینه مقدار سرمایه لازم برای کارآفرینی در آلمان پاسخ دهیم. آیا از نظر وکیل متخصص مهاجرت ، ثبت شرکت صوری در آلمان منجر به اقامت دائم آلمان می شود؟! توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد داریم در راستای مهاجرت به آلمان به سوالات شما در زمینه مقدار سرمایه لازم برای ثبت شرکت در آلمان پاسخ دهیم. آیا از نظر وکیل متخصص مهاجرت ، ثبت شرکت صوری در آلمان منجر به اقامت دائم آلمان می شود؟! توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

همانطور که در مقاله ” کارآفرینی در آلمان و شرایط آن ” توضیح دادیم باید سه شرط اصلی در پروسه ثبت شرکت در آلمان رعایت شود و تصمیم نهایی را فقط اداره اقامت آن شهری که شما سکونت خواهید کرد، می گیرد.

 

پروسه زمانی ثبت شرکت در آلمان

مهمترین مساله این است که این شرکت حداقل تا 3 سال باید درآمد کافی داشته باشد، کافی به این معناست که شما قادر باشید از درآمد این شرکت ، مخارج زندگی خود و خانواده خود را که قصد زندگی در آلمان را دارید پرداخت کنید.

بعد از 3 سال شما می توانید به عنوان سرمایه گذار درخواست اقامت دائم آلمان دهید که معمولا با شرط پرداخت مالیات، موافقت می کنند. پس از کسب اقامت دائم آلمان ،دیگر اجباری به کسب درآمد از آن شرکت  و پرداخت مالیات ندارید و این درست همان نکته ایست که برخی از موسسات از آن سوء استفاده کرده و با ثبت شرکت صوری در آلمان، سعی بر کسب اقامت دائم آلمان دارند.

 

آیا واقعا ثبت شرکت صوری در آلمان منجر به اقامت دائم آلمان می شود؟

پاسخ وکیل متخصص مهاجرت اینست که البته در برخی موارد برخی افراد با پرداخت هزینه های بسیار ، به نتیجه رسیده اند. اما برخی هم وسط راه مجبور به تسلیم شدند. و هم اقامت دائم آلمان و هم سرمایه خود را از دست دادند.

بیشتر بدانید!
راه اندازی کسب و کار اینترنتی در آمریکا

در روش ثبت شرکت صوری در آلمان ، افراد ماه به ماه از سرمایه خود به حساب شرکت واریز می کردند و چند ماه بعد دوباره از حساب شرکت خارج می کردند. در این میان خب مالیات و هزینه بیمه نیز باید ماهیانه از این مبلغ کم می شد که برخی در میانه راه با مشکل کمبود سرمایه مواجه می شدند و مجبور به انحلال شرکت می شدند. برخی نیز در حین بازرسی های مالیاتی دستشان رو می شد.

 

میزان درآمد لازم برای ثبت شرکت آلمان از نظر وکیل متخصص مهاجرت

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل (آی آی ال) اینچنین پاسخ می دهند که قانون چه برای مقدار سرمایه ، چه برای مقدار درآمد ، عدد خاصی را تعیین نکرده ولی تجربه در مورد تصمیم گیری های ادارات اقامت دائم در آلمان، نشان داده که برای یک فرد مجرد باید حداقل بالای 1500 یورو باشد که شانسی برای کسب اقامت دائم در آلمان داشته باشد. البته مواردی بوده که این مبلغ بیشتر و یا حتی کمتر تعیین شده است.

به هر حال تصمیم ادارات اقامت آلمان به نوع کسب وکار بسیار وابسته است. برای مثال همان فرد مجرد از 1500 یورو ، حدود 300 یورو  تا 500 یورو را برای بیمه و مالیات کنار بگذارد. باید در نظر داشته باشید که اگر می خواهید به صورت خانوادگی اقدام کنید باید مبلغ بیشتری را برای ثبت شرکت در آلمان در نظر بگیرید.

اگر می خواهید بعدا به خانواده بپیوندید باید ویزای پیوست بگیرید. مقاله ویزای پیوست به خانواده در آلمان توضیحات و شرایط این ویزا را توضیح می دهد. باید اشاره کنیم که چه به صورت خانوادگی اقدام کنید چه بخواهید بعدا فرزندانتان را به آلمان بیاورید نگران تحصیلات فرزندان خردسال خود نباید. چرا که در مهد کودک های آلمان از فرزندان شما به خوبی مراقبت می کنند. مقاله انواع مهدکودک های آلمان اطلاعات جامعی ارائه داده تا نگرانی های شما رفع شود.

بیشتر بدانید!
مزایای زندگی در اتاوا کانادا برای کار، مسکن و تحصیل

 

آسان ترین راه مهاجرت به آلمان

بنابراین اگر به فکر مهاجرت به آلمان هستید پیشنهاد وکیل متخصص مهاجرت اینست که به ثبت شرکت صوری در آلمان حتی فکر هم نکنید. همانطور که  توضیح دادیم، پروسه ثبت شرکت در آلمان ، آسان نیست و باید حساب شده عمل کنید.

مراقب کلاهبرداران در این زمینه باشید. قوانین در آلمان هر روز تغییر میکنند ، وکیل متخصص مهاجرت توصیه میکند برای جلوگیری از اتلاف وقت های طولانی سفارت آلمان راه میانبر را انتخاب کنید. این راه میانبر، سرمایه گذاری در آلمان است که با دارا بودن پروسه ای شفاف و قانونی خیال شما را از پرداخت هزینه های اضافی آسوده میکند.

بنابراین به گفته وکیل متخصص مهاجرت تنها راه قانونی برای دور زدن وقت های سفارت آلمان و کسب اقامت دائم آلمان ، سرمایه گذاری در آلمان است. در این روش نیازی نیست شما درگیر وقت های طولانی سفارت آلمان شوید. برای آگاهی از این پروسه ، مقاله ” سرمایه گذاری در آلمان ” را مطالعه کنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
شرایط گرفتن بلوکارت آلمان

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟