منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بیمه درمانی اسپانیا

بیمه درمانی اسپانیا
بیمه درمانی اسپانیا
کشور اسپانیا یکی از گسترده ترین خدمات پزشکی را داراست در واقع کلیه اسپانیایی ها و افرادی که اقامت کشور اسپانیا را دارند، می توانند بصورت رایگان از کلیه خدمات پزشکی اسپانیا و بیمه درمانی اسپانیا و همچنین تامین اجتماعی اسپانیا استفاده نمایند، پیشنهاد موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل این است که در مطالعه این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

کشور اسپانیا یکی از گسترده ترین خدمات پزشکی را داراست در واقع کلیه اسپانیایی ها و افرادی که اقامت کشور اسپانیا را دارند، می توانند بصورت رایگان از کلیه خدمات پزشکی اسپانیا و بیمه درمانی اسپانیا و همچنین تامین اجتماعی اسپانیا استفاده نمایند، پیشنهاد موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل این است که در مطالعه این مقاله با ما همراه باشید.

بیمه درمانی اسپانیا

کارفرمایان زیادی در اسپانیا وجود دارند که برای بیمه درمانی اسپانیا کارگر، پول را بصورت نقدی به کارگران پرداخت می کنند که این کارگران نمی توانند واجد شرایط خدمات تامین اجتماعی باشند. افرادی که خودشان هزینه تامین اجتماعی خودشان را پرداخت می کنند باید به دفاتر تامین اجتماعی اسپانیا در منطقه خودشان مراجعه و  فرم های مورد نیاز ضروری را تکمیل نمایند .

این کار برای افرادی که به خوبی نمی توانند اسپانیایی صحبت کنند می تواند بسیار سخت باشد بنابر این باید یک وکیل متخصص را برای خدمات مورد نظرشان استخدام نمایند. برای افرادی که خودشان هزینه را پرداخت می کنند حداقل سهم ماهیانه در نظر گرفته می شود و این مقدار هم بصورت متناوب بازنگری می شود .

 به طور معمول به منظور اینکه بتوانید از مزایای بیکاری و خدمات پزشکی اسپانیا بهره مند شوید باید حداقل 6 ماه در یک شرکت در اسپانیا کار کرده باشید و همچنین امکانات اورژانس برای تمامی افرادی که دارای بیمه درمانی اسپانیا هستند وجود داشته و ارائه می گردد.

بیمه درمانی اسپانیا ، تامین اجتماعی اسپانیا ، خدمات پزشکی اسپانیا

سیستم تامین اجتماعی

سیستم تامین اجتماعی اسپانیا به این صورت است که کارمندان بصورت ماهیانه پولی را پرداخت می کنند که به آنها حق استفاده از مزایای زیادی را می دهد، میزان مزایا و فوایدی که هر شخص می تواند مطالبه نماید به میزان پولی بستگی دارد که ماهیانه پرداخت می کند، این وظیفه کارفرما است که کارمندان خودش را در این سیستم ثبت نام کند .

بیشتر بدانید!
محبوبترین شهرهای اسپانیا برای اجاره ملک

برای اینکه بتوانید جهت بیمه درمانی اسپانیا در سیستم تامین اجتماعی اسپانیا ثبت نام کنید ابتدا باید کد NIE ( شماره شناسایی خارجی ) داشته باشید و افرادی که در کشورهای دیگر در سیستم تامین اجتماعی ثبت نام کرده باشند قادر خواهند بود تا برای دو سال در اسپانیا به کار مشغول شده و در این مدت از مزایای خدمات پزشکی اسپانیا استفاده نمایند .

ایده خوبی است که تماسی با سازمان تامین اجتماعی کشور خودتان قبل از خروج از کشورتان به سمت اسپانیا داشته باشید تا شرایط شما را با درخواست مزایا در اسپانیا و برخورداری از خدمات پزشکی اسپانیا فراهم نمایند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه درمانی اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟