منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط قانونی ایجاد کسب و کار در آمریکا

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله موضوع مهم راه اندازی کسب و کار در آمریکا را پس از پروسه مهاجرت به آمریکا مورد بررسی قرار داده اند و به موضوعاتی از قبیل شرایط کار در امریکا ، چگونگی ثبت شرکت در امریکا، افتتاح حساب بانکی در امریکا و را مورد بررسی قرار داده اند .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله موضوع مهم راه اندازی کسب و کار در آمریکا را پس از پروسه مهاجرت به آمریکا مورد بررسی قرار داده اند و به موضوعاتی از قبیل شرایط کار در امریکا ، چگونگی ثبت شرکت در امریکا، افتتاح حساب بانکی در امریکا و را مورد بررسی قرار داده اند .

یکی از دغدغه های مهمی که افراد پس از مهاجرت به آمریکا با آن مواجه هستند موضوع مهم کار در آمریکا است ، به همین دلیل موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با در نظر گرفتن شرایط قانونی ثبت شرکت در آمریکا و چگونگی افتتاح حساب بانکی در آمریکا ، و ارائه مطالب دقیق در این حوزه ، مرجع مناسبی را ایجاد کنند.

 

مراحل قانونی که برای ایجاد کسب و کار در امریکا باید طی شود 

برای راه اندازی کسب و کار در آمریکا به صورت قانونی مراحل متعددی باید طی شود که ذیلا به توضیح هریک از آنها خواهیم پرداخت ، اما این نکته نباید دور از ذهن باشد که مهاجرت به آمریکا فرآیند خاصی دارد که باید به قانونی بودن آن توجه فراوانی شود.

علاوه بر آن امکان کار در آمریکا و ثبت شرکت در آمریکا نیز منوط به این است که تمام مفرآیند ورود به این کشور به صورت قانونی صورت گرفته باشد .

 

انجام تحقیقات بازار

یکی از اقدامات اولیه برای راه اندازی کسب و کار در آمریکا ، پس از مهاجرت به آمریکا  انجام تحقیقات بازار و بررسی های اولیه در این باره است ، نتیجه این تحقیقات این است که آیا فرد می تواند با در نظر گرفتن شرایط متعددی که در این امر دخیل هستند ایده خود را به یک کسب و کار موفق تبدیل کند یا خیر

بیشتر بدانید!
ویزای نامزدی آمریکا

همچنین این موضوع نیز مشخص می شود که فرد مشتریان بالقوه خود و همچنین رقبای احتمالی خود را با اطلاعات دقیق تری بشناسد .

در این صورت است که می توان گفت شرایط کار در آمریکا بسیار دقیق و برنامه ریزی شده است و در تمام مراحل از جمله ثبت شرکت در آمریکا و افتتاح حساب بانکی در آمریکا قانون حرف اول را خواهد زد .

 

نگارش طرح کسب و کار

طرح کسب و کار را می توان پایه و اساس راه اندازی کسب و کار در آمریکا تلقی نمود و از آن می توان به عنوان نقشه راهی نام برد که ایجاد ، رشد و توسعه کسب و کار را در خود نهفته دارد علاوه بر این یک طرح کسب و کار قوی و پر محتوی می تواند عاملی باشد به منظور متقاعد کردن شرکا و سرمایه گذارانی که قصد همکاری در این طرح را خواهند داشت حتی این عامل می توان پیش زمینه ای برای مهاجرت به آمریکا باشد .

 

تامین مالی کسب و کار

یکی از نیاز های اساسی برای آغاز هر کسب و کاری موضوع مهم تامین مالی طرح است ، در این وضعیت فردی که قصد راه اندازی کسب و کار در آمریکا را دارد ، اگر به میزان کافی سرمایه برای شروع نداشته باشد راههای زیادی برای تامین مالی طرح فرآهم است ، اما این موضوع ارتباط مستقیمی با کیفیت طرح کسب و کار شما دارد ، اما در نهایت فرد متقاضی تمام تلاش خود را بابت تامین نقدینگی باید انجام دهد .

 

 انتخاب محل و ساختار مناسب کسب و کار

انتخاب محل کسب و کار یکی از کلیدی ترین تصمیماتی است که فرد برای راه اندازی کسب و کار در آمریکا می گیرد ، با این توضیح که انتخاب فرد می تواند یک فضای فیزیکی برای ارائه خدمات خود باشد و یا در شرایط خاص تری بستر فضای مجازی را به عنوان محل کار خود انتخاب کند که هر دو این موضوعات بار مالی متفاوتی خواهد داشت

بیشتر بدانید!
آخرین اخبار مجوز کار در سوئیس

اما موضوع مهم تری که وجود دارد انتخاب ساختار حقوقی مناسب است که در مباحث مالیات ، مسئولیت شخصی و چگونگی ثبت آن تاثیرات فراوانی دارد .

 

دریافت شناسه مالیاتی فدرال و ایالتی

یکی از موضوعاتی مهمی که در پروسه راه اندازی کسب و کار کوچک در آمریکا وجود دارد دریافت کد مالیاتی فدرال است که بنابر شرایط برخی از ایالت های دریافت شناسه مالیاتی ایالتی نیز لازم است ، این شناسه (EIN) نام دارد و دریافت آن پیش نیاز فعالیت های شرکت از جمله افتتاح حساب بانکی در آمریکا و پرداخت مالیات می باشد و این نکته را نباید فراموش کرد که این کد شناسایی منحصر به کسب و کار شما می باشد .

 

افتتاح حساب بانکی در آمریکا

افتتاح حساب بانکی در آمریکا را می توان از اصلی ترین نیاز های هر کسب و کار قانونی تلقی نمود ، چرا که با این حساب تمام نیاز های روزمره کسب و کار و رسیدگی به مسائل قانونی و پرداخت مالیات به راحتی انجام می پذیرد ، اما باز هم باید عنوان کنیم که مهاجرت به آمریکا باید بر طبق موازین قانونی باشد تا پس از آن بتوان به صورت قانونی اقداماتی از قبیل ثبت شرکت در آمریکا و افتتاح حساب بانکی در آمریکا را انجام داد .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار در آمریکا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آمریکا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
دریافت اقامت دبی با خرید ملک و تاسیس شرکت

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آمریکا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟