منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اجاره ملک در فرانسه

اجاره ملک در فرانسه
اجاره ملک در فرانسه
اگر برای تحصیل، کار و یا تعطیلات طولانی به فرانسه می روید با توجه به هزینه های زندگی فرانسه، باید در میان آپارتمان اجاره ای فرانسه به یک خانه برای اجاره در فرانسه بگردید که ما گزینه هایی را برای اجاره ملک در فرانسه در دسترس شما قرار خواهیم داد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر برای تحصیل، کار و یا تعطیلات طولانی به فرانسه می روید با توجه به هزینه های زندگی فرانسه، باید در میان آپارتمان اجاره ای فرانسه به یک خانه برای اجاره در فرانسه بگردید که ما گزینه هایی را برای اجاره ملک در فرانسه در دسترس شما قرار خواهیم داد.

 

روش های اجاره خانه

برای پیدا کردن یک خانه برای اجاره در فرانسه، سه گزینه اصلی وجود دارد.

  • اجاره خصوصی بصورت مستقیم از صاحبخانه
  • از طریق نمایندگی املاک و مستغلات فرانسوی یا آژانس اجاره ملک
  • اجاره برای تعطیلات طولانی مدت که بهترین روش اجاره ملک در فرانسه است.

 

اجاره خصوصی

در مبحث خانه برای اجاره در فرانسه روشی وجود دارد که اصطلاحا particulier à particulier یا شخص به شخص نامیده می شود که اساسا شامل صاحبخانه های خصوصی فرانسه می شود که خانه های خود را بدون هیچ واسطه ای اجاره می دهند.

شما معمولا می توانید آگهی زیادی برای آپارتمان اجاره ای فرانسه در سایت www.leboncoin.fr یا www.seloger.com یا در روزنامه ها بیابید و یا حتی با دیدن پیامهای تبلیغاتی می توانید به طور مستقیم جهت اجاره ملک در فرانسه اقدام کنید. مزیت اصلی این روش این است که به طور معمول سریع مشکل اجاره ملک در این کشور را ترتیب می دهد و ارزانترین روش مربوط به آپارتمان اجاره ای فرانسه است.

 

عوامل املاک و مستغلات فرانسه 

اکثر عوامل املاک و مستغلات فرانسوی غیر از فروش، خدمات اجاره ای هم برای آپارتمان اجاره ای فرانسه ارائه می دهند.

معمولا مبلغ 1 ماهه اجاره دهنده ( صاحبخانه ) اجاره ملک در فرانسه را به عنوان هزینه اجاره هزینه می کنند و پس از آن هزینه مدیریت 10- 15٪ ماهانه را پرداخت می کنند البته در تجربه ما، روند اجاره از طریق یک نماینده املاک و مستغلات فرانسوی یا آژانس اجاره می تواند پیچیده باشد.

بیشتر بدانید!
پرتغال بهشت مالیاتی باز نشسته ها

 

اجاره تعطیلات طولانی مدت 

اگر شما سابقه مالی قبلی در فرانسه ندارید و یا به زبان فرانسوی مسلط نیستید، بهترین گزینه شما برای پیدا کردن آپارتمان اجاره ای فرانسه، اجاره تعطیلات طولانی مدت است. دوره اجاره خانه معمولا 12 ماه یا کمتر است. برای اجاره املاک طولانی زمانی که 12 ماه اول به پایان رسیده است، یک قرارداد اجاره دوم ، ارائه می شود که در این روش، آرامش خاطر بیشتری برای مشتری از دو روش مذکور لحاظ می شود. لازم به ذکر است اکثر خانه های اجاره شده منوط به اجاره دراز مدت از ماه سپتامبر تا ژوئن در دسترس هستند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اجاره ملک در فرانسه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به فرانسه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در فرانسه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟