منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

پردرآمدترین شغل ها در فرانسه

انواع شغل در فرانسه، پردرآمدترین شغل ها در فرانسه، مشاغل معتبر فرانسه
انواع شغل در فرانسه، پردرآمدترین شغل ها در فرانسه، مشاغل معتبر فرانسه
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به دلیل اینکه برای ایرانیان عزیز مهاجرت به فرانسه را فراهم نموده است در ای مقاله به پردرآمدترین شغل ها در فرانسه می پردازد تا از این طریق بهترین گزینه برای انواع شغل در فرانسه را داشته باشید و همچنین مشاغل معتبر فرانسه را به طور کلی بشناسید و انواع آن را با هم مقایسه کنید. هنگامی که شما به یاد فرانسه می افتید احتمالا به شراب عالی فکر می کنید یا شاید به یک پنیرعالی ! در بهترین حالت، ممکن است به فکر برج ایفل بیافتید، اما مهمترین موضوع در فرانسه فکر به رفاه مالی فرانسه می باشد این در حالی است که درآمد متوسط در این کشور 2،157 یورو (1،180 پوند) است که بیش از 1000 یورو بیشتر از میانگین اتحادیه اروپاست. این اساسا بدین معنی است که اگر شما مایل به نقل مکان به این کشور متنوع هستید، قطعا قادر خواهید بود که زندگی خوبی داشته باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

از آنجایی که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای ایرانیان عزیز مهاجرت به فرانسه را فراهم نموده است در این مقاله به پردرآمدترین شغل ها در فرانسه می پردازد تا از این طریق بهترین گزینه برای انواع شغل در فرانسه را داشته باشید و همچنین مشاغل معتبر فرانسه را به طور کلی بشناسید و انواع آن را با هم مقایسه کنید.

هنگامی که شما به یاد فرانسه می افتید احتمالا به شراب عالی فکر می کنید یا شاید به یک پنیرعالی ! در بهترین حالت، ممکن است به فکر برج ایفل بیافتید، اما مهمترین موضوع در فرانسه فکر به رفاه مالی فرانسه می باشد این در حالی است که درآمد متوسط در این کشور 2،157 یورو (1،180 پوند) است که بیش از 1000 یورو بیشتر از میانگین اتحادیه اروپاست. این اساسا بدین معنی است که اگر شما مایل به نقل مکان به این کشور از روش مهاجرت از طریق کار به فرانسه هستید، قطعا قادر خواهید بود که زندگی خوبی داشته باشید.

 

در اینجا به 10 مورد از پردرآمدترین شغل ها در فرانسه پرداخت شده است تا برای انتخاب شغل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید:

 

10- مدیریت بازاریابی

آنچه آنها انجام می دهند: یکی از مشاغل معتبر فرانسه مدیریت بازاریابی میباشد. مدیران بازاریاب باید خلاقیت منحصر به فرد داشته باشند، تفکر و انجام تحلیل و مهارت های رهبری برای توسعه استراتژی هایی که آنها می توانند به طور موثر خدمات و محصولات خود را ارتقا دهند، ترکیب می کنند. اساسا، آنها مسئول ایجاد، اجرا و نظارت بر استراتژی های بازاریابی هستند. آنها می توانند مسئولیت یک محصول واحد را داشته باشند، اگر چه معمولا با طیف گسترده ای از خدمات یا محصولات کار می کنند.

مزایای این شغل: مدیران بازاریابی در فرانسه می توانند به طور متوسط 72000 € (£ 61،778) کسب کنند. در نظر داشته باشید که کار کردن برای یک SME می تواند حقوق و دستمزد قابل ملاحظه ای داشته باشد این در حالی است که حقوق و دستمزد شرکت های بزرگ معمولا سودمندتر و بالاتر هستند.

شرایط لازم برای شروع فعالیت: برای تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی، شما به طور کلی نیاز به مدرک لیسانس در بازاریابی احتیاج دارید این در حالی است که مدرک MBA با تخصص بازاریابی می تواند درب های بیشتری را برای شما باز کند. همچنین مدیران بازاریابی باید بسیار متمرکز، دقیق و بسیار مشتاق باشند.

 

 

9- افسران پلیس

آنچه آنها انجام می دهند: پلیس فرانسه به دو بخش تقسیم میشود: پلیس ملی، که نیروی پلیس غیر نظامی است و از مناطق شهری و روستایی محافظت میکند. دیگری ژاندارمری ملی، که بخشی از نیروهای مسلح است و وظایف آنها شامل جلوگیری از جرم و جنایت و اجرای قانون، و نیز تضمین امنیت در فرودگاه ها و بنادر می باشد.

مزایای این شغل: همانطور که در اکثر کشورهای اروپایی رواج دارد مانند یک کارمند دولت، افسران پلیس می توانند به طور مستمر حقوق دریافت کنند. آنها سالانه به مبلغ 74000 پوند (63،500 پوند) درآمد کسب می کنند.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به اروپا از طریق ویزای طلایی پرتغال

شرایط لازم برای شروع فعالیت: برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس در فرانسه، شما باید شهروند فرانسه باشید. الزامات دیگر عبارتند از بینایی خوب و شرایط جسمانی عالی. افرادی که علاقه مند به این حرفه هستند نیز باید امتحانات کتبی، مصاحبه و امتحانات فیزیکی را پشت سر بگذارند.

 

8- وکالت

آنچه آنها انجام می دهند: اساسا دو حوزه وجود دارد که در آن وکلا در فرانسه قوانین را اجرا می کنند: یکی از حوزه ها شامل کمک و نمایندگی مشتریان در یک دادگاه قانونی است و دیگری شامل وظایفی است که می تواند توسط متخصصان بدون پیش زمینه قانونی مانند نوشتن اسناد حقوقی انجام شود.

مزایای این شغل: وکلای معمولا به اندازه افسران پلیس دست می یابند: € 74،000 (63،500 پوند) در سال. البته در طول چند سال گذشته با اتفاقات جدیدی که در فرانسه به وجود آماده وکلا نیاز به ریسک کمتر و زندگی کم استرس تری نسبت به افسران پلیس دارند.

شرایط لازم برای شروع فعالیت: شما باید در مجموع چهار سال در دانشگاه حقوق بخوانید . بعد از سه سال اول اجازه خواهید داشت که شما مجوز دریافت کنید، و  سال آخر اساسا یک استاد باید شما را تایید کند تا بتوانید دفتر وکالت خود را ایجاد کنید. توجه داشته باشید که اگر دارای مدرک قانونی وکالت در کشور دیگری هستید، بعد از اینکه شما امتحان وکالت فرانسه را بگذرانید می توانید مجوز دریافت کنید .

 

7- مشاوران مالی

آنچه آنها انجام می دهند: مشاوران مالی اساسا مشاوره مالی را به مشتریان ارائه می دهند. آنها معمولا به مشتریان خود مشاوره میدند تا به آنها کمک کنند پول خود را مدیریت کنند. همچنین اطلاعات و مشاوره در مورد بیمه، صندوق بازنشستگی و پس انداز ارائه می دهند. با توجه به تخصص آنها، می توانند در زمینه سرمایه گذاری، سهام، اوراق قرضه و غیره مشاوره کنند.

مزایای این شغل: با توجه به تخصص خود در بخش مالی، مشاورین مالی می توانند به طور متوسط 75،000 € (64،400 پوند) کسب کنند.

شرایط لازم برای شروع فعالیت: شما نیاز به گرفتن مدرک لیسانس در بخش مدیریت مالی دارید . یک مدرک کارشناسی ارشد برای تخصص در این رشته که باعث میشود شغل شما را بهبود بخشد.

 

6- خلبانان هواپیما

آنها چه کار می کنند: بدیهی است که خلبانان هواپیما برای پرواز های داخلی احتیاج است. بنابراین شما مسئول حمل و نقل مسافر یا محموله هستید. پروازهای کوتاه می توانند (در داخل کشور) باشند یا می توانند طولانی باشند (transatlantic، و غیره). برخلاف باور عمومی، خلبانان نمیتوانند از سفر به مقصدی که میرسند لذت ببرند، زیرا شما اغلب تنها چند ساعت در بین پروازهای خود زمان دارید، این در حالی است که در فرم فیزیکی و روانی خود بهترین باشید.

بیشتر بدانید!
بهترین اپلیکیشن خرید ملک در ترکیه در 2021

مزایای این شغل: یکی دیگر از پردرآمدترین شغل ها در فرانسه خلبانی است که به عنوان یکی از پرطرفدارترین حرفه ها در فرانسه محسوب میشود. خلبانان به طور متوسط 88،000 € (75،570 پوند) دریافت می کنند.

شرایط لازم برای شروع فعالیت: برای تبدیل شدن به یک خلبان هواپیما، شما باید یک مدرسه خلبان (که در فرانسه وجود دارد) پیدا کنید و متعهد به آموزش شدید خود شوید.

انواع شغل در فرانسه - پردرآمدترین شغل ها در فرانسه - مشاغل معتبر فرانسه 

5- کارمند مهندسی شهری

آنچه آنها انجام می دهند: کارمندان شهری در فرانسه که یکی از مشاغل معتبر فرانسه است به چهار بخش تقسیم می شود: کارمندان دولت، قوه قضائیه، کارمندان بیمارستان های عمومی و کارمندان دولت های محلی. با توجه به تقسیم کارکنان مهندسی شهری، وظایف شما می تواند با موضوع مشترک که نیاز به ارائه خدمات با کیفیت به عموم مردم دارند، متفاوت باشد.

مزایای این شغل: کارمندان شهری در فرانسه بسیار سلسله مراتب است و برای تبدیل شدن به یک مهندس شهری سطح بالا، باید صبور باشید. با این حال، هنگامی که پیشرفت میکنید، پتانسیل درآمد بالا وجود دارد و کارمندان شهری می توانند سالانه به طور متوسط 103،000 یورو (88،000 پوند) حقوق داشته باشند.

شرایط لازم برای شروع فعالیت: برای شهروندان اروپایی بسیاری موقعیت در شغل کارمند شهری وجود دارد، بسته به شغلی که شما علاقه مند هستید، ممکن است نیاز به مدرک داشته باشید. ولی در کل باید ابتدا امتحان ورودی برای شغل انتخابی خود داشته باشید که در این صورت باید از قبل آماده ی یک امتحان رقابتی باشید زیرا افراد زیادی برای امتحان شرکت می کنند.

 

4- مدیران شرکت

چه کاری انجام می دهند: مدیر شرکت اساسا یک شرکت را مدیریت می کند. مسئولیت ها عبارتند از نظارت بر فعالیت های روزمره و توسعه سیاست ها و نیز تضمین انطباق با الزامات قانونی. مدیر شرکت نیز برای مدیریت نیاز به تیم های مختلف دارد از  تصمیماتی که برای این شرکت میگرد اطمینان حاصل کند و سودمند واقع شود.

مزایای این شغل: مدیران شرکت دارای مسئولیت های زیادی هستند و باید به درستی به تمامی پروژه ها نظارت داشته باشند .حقوق و دستمزد متوسط در فرانسه  برای مدیران شرکت تقریبا € 115،000 (£ 98،700) است.

شرایط لازم برای شروع فعالیت: برای تبدیل شدن به یک مدیر شرکت، شما نیاز به شروع کار به عنوان یک کارمند در سطح ابتدایی دارید تا بتوانید راه خود را برای رسیدن به این هدف هموار کنید. در نظر داشته باشید که یک مدرک لیسانس می تواند به شما برای استخدام در یکی از بهترین شرکت ها کمک کند . این در حالی است که که لیسانس MBA می تواند این مسیر را برای رسیدن به هدف شما بسیار آسانتر کند.

 

3- کارگزاران

آنچه آنها انجام می دهند: کارگزار اساسا ترتیب و تسهیل مبادله بین یک خریدار و فروشنده را می دهد و زمانی که این معامله انجام می شود، کمیسیون دریافت میکند. کارگزاران باید از داخل بازار با خبر باشند و از اخبار صنعت پیروی کنند تا بتوانند روند را پیش بینی کنند.

بیشتر بدانید!
آخرین اخبار شغل های مورد نیاز در کانادا

مزایای این شغل: اگرچه کارگزار حرفه ای نسبتا جدید است، کارگزاران به سرعت به راه خود ادامه می دهند و می توانند به طور متوسط در هر سال، 115،000 € (£ 98،700) درآمد کسب کنند.

شرایط لازم برای شروع فعالیت: به طور کلی انتظار می رود که کارگزارها دارای مدرک لیسانس در بخش مالی باشند. با این حال، برای تبدیل شدن به یک کارگزار مجاز،  باید امتحان آن را بگذرانید، هرچه قدر مدارک و تجربه مربوط به این صنعت شما بیشتر باشد، شانس شما بهتر است.

 

2- پزشکان

آنچه آنها انجام می دهند:پزشکان جزو مشاغل معتبر فرانسه محسوب میشوند زیرا سیستم مراقبت بهداشتی در فرانسه عمدتا توسط دولت تامین می شود و به همین علت، پزشکان در حین کار در بیمارستان های دولتی برای دولت کار می کنند، هرچند در بخش عمومی نیز فرصت هایی وجود دارد.

مزایای این شغل:شغل پزشکان به عنوان دومین شغل پر هزینه در فرانسه محسوب میشود. پزشکان با تجربه می توانند به طور متوسط 118000 € (£ 101،000) در سال درآمد کسب کنند.

شرایط لازم برای شروع فعالیت: برای تبدیل شدن به یک دکتر در فرانسه، باید 9 تا 11 سال تحصیل، بسته به تخصص مورد نظر خود را دنبال کنید. مطالعات به دوره های سه ساله تقسیم می شوند، که آخرین آن شامل سه تا پنج سال است.

 

1- اعضای هیئت مدیره

آنچه آنها انجام می دهند: هیئت مدیره سازمان اساسا مسئول استراتژی هایی است که رشد و سود را هدف قرار می دهند. معمولا این هیئت نماینده سهامداران شرکت است و مسئول تضمین مدیریت تصمیم گیری درست است.

مزایای این شغل: از آنجا که هیئت مدیره اولین رتبه ی بین شغل های فرانسه را داراست، این افراد پر سودترین درآمد را در فرانسه دارند که به صورت سالانه 250،000 € (£ 214،000) است.

شرایط لازم برای شروع فعالیت: اعضای یک هیئت مدیره معمولا سهامداران نیز هستند، برای رسیدن به شرایط لازم شروع فعالیت باید در بالاترین موقعیت خود باشید. داشتن مدرک تحصیلی مانند یک استاد، مطمئنا مفید خواهد بود، اما آنچه مهم است این است که شما می توانید فکر خود را در طول زندگی حرفه ای خود ثابت کنید.

 

در این مقاله با هم درباره 10 تا از پردرآمدترین شغل ها در فرانسه صحبت کریم و برای هم کدام مزایا و شرایط لازم آنها را بررسی کردیم انواع شغل در فرانسه را مور بحث قرارداده و مشاغل معتبر فرانسه را برای شما تحلیل کردیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از طریق تمکن مالی فرانسه و ثبت شرکت فرانسه، همچنین خرید ملک در فرانسه در سایت Investime و اپلیکیشن اینوستایم برای ایرانیان فراهم نموده است در صورتی که هر گونه سوال و یا ابهامی داشتید حتما با ما در تماس باشید

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟