منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نرخ ثبات ارزش خرید ملک در مجارستان

در پایان دیدیم که خرید ملک در مجارستان چگونه ست . متوجه شدیم که ثبات بازارمسکن لهستان چه تاثیری در افزایش خرید و فروش دارد. و خریداران املاک در مجارستان را شناختیم.در مورد تفاوت قیمت خرید و فروش گفتیم. و گفتیم که خرید بهتر از اجاره آپارتمان می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

خرید ملک در مجارستان ، یکی دیگر از مباحث گردآوری شده موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل می باشد. ثبات بازار مسکن مجارستان به اثبات رسیده است. در باره خریداران املاک در مجارستان می گوئیم. علل علاقمندی سرمایه گزاران خارجی در کشور مجارستان را مطرح می کنیم. درباره مشتریان اصلی خرید ملک در مجارستان با هم صحبت می کنیم. امیدواریم تلاش موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، راهگشای شما عزیزان باشد.

 

خرید ملک در مجارستان

قیمت خرید املاک و مستغلات در مجارستان همچنان پایین تر از دیگر کشور های اروپایی می باشد. بازار مسکن این کشور دارای ثبات طولانی ست . و به همین خاطر بیشتر سرمایه گذاران علاقمند به خرید ملک در این کشور هستند.درمقایسه با قیمت خرید املاک در کشورهای اروپایی، مجارستان رتبه خوبی دارد.لذا توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است.

 

ثبات بازار مسکن مجارستان

ثبات بازار مسکن مجارستان به نفع سرمایه گذاران املاک در سراسر دنیامی باشد. با توجه به نوسانات ارزی و افزایش نرخ تورم در دنیا ، همچنان ثبات بازار مسکن مجارستان مشهود می باشد.

طبق اطلاعات و آمار جدید ،خریداران از کشورهای روسیه و چین بدنبال خرید املاک گرانتر و لوکس تر در کشور مجارستان هستند. وترجیح می دهند سریعا در این کشور سرمایه گذاری در زمینه املاک انجام دهند. ملک مورد نظر خود را انتخاب می کنند ، سپس در مورد قیمت مذاکره می کنند.

قرارداد خرید را امضا می کنند . و بعد کشور مجارستان را ترک می کنند. در این روش تصمیمی برای ماندن و زندگی در مجارستان را ندارند. اما برخی دیگر از سرمایه گذاران ، به قصد اقامت در این کشور ملک خریداری می کنند.

 

خریداران املاک درمجارستان

در اوایل سال 2000 کشورهای  آلمان ، انگلیس، هلند، ایرلند و اسپانیا، عملا بازار مسکن مجارستان را تسخیر کردند. در سال 2014 به علت تحولات اقتصادی ، تغییراتی در قیمت املاک مجارستان بوجود آمد.

بیشتر بدانید!
قوانین اصلی کار در اسپانیا و قراردادهای کاری

خریداران املاک در مجارستان  امروزه کشورهای چین، روسیه ، اسرائیل، اوکراین و آمریکا هستند. اکثر خریدها در شهر بوداپست انجام میشود. روسها هم علاقه زیادی به خرید ملک در بوداپست و اطراف این شهر دارند.

چینی هایی که در بوداپست زندگی می کنند، مرکزی برای خود درست کرده اند . که این حالت ، نشان دهنده افزایش تقاضا برای خرید املاک در مجارستان می باشد. اکثر سرمایه گذاران چینی علاقمند به خرید خانه و آپارتمان های بزرگ هستند.

 

خانه های بزرگ بوداپست

چینی ها ترجیح می دهند در مناطق پر جمعیت و لوکس شهر خرید کنند. و دوست دارند تمامی امکانات شیک را مانند استخر و جکوزی داشته باشند. چینی ها خانواده های پر جمعیتی هستند . و به همین دلیل دنبال خانه های بزرگ می گردند.

خرید ملک در مجارستان هدف سرمایه گذاران چینی ست . منطقه V  بخصوص محله Újlipótváros از محبوب ترین و پرطرفدارترین مناطق برای خرید املاک ست . چینی ها ، بلاروس ها و اوکراینی ها از عمده مشتریان این منطقه هستند. قیمت ملک در این منطقه از 50 میلیون فرونت ( واحد پول کشور مجارستان ) شروع میشود .

این قیمت برای املاک معمولی ست . اما وقتی پای خانه و آپارتمان های لوکس و شیک در میان باشد ، این قیمت به طور صعودی بالا خواهد رفت. ثبات بازار مسکن مجارستان ، بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را به خود جلب می کند. و تقاضا برای خرید املاک در متراژهای متفاوت و کاربری گوناگون رو به افزایش ست .

بر اساس اطلاعات و آمار سال 2016 در بوداپست ، تغییراتی در سلیقه خریداران املاک در مجارستان بوجود آمده است . بخصوص چینی ها تمایل دارند که املاک ارزان قیمت خریداری کنند.بوداپست به شهرهایی مثل وین و پراگ نزدیک است .

بیشتر بدانید!
دانشگاه های سوئد (قسمت اول)

اهالی وین و پراگ ترجیح می دهند در بوداپست املاک خریداری کنند. تمرکز اصلی سرمایه گذاران خارجی بر خرید املاک در مرکز و غرب اروپاست . زیرا درخواست خرید و فروش در این نواحی بسیار بالاست .فروش این املاک در مجارستان نیز آسان و سریع است. و به همین خاطر است که خریداران مایل هستند املاک خریداری کنند. زیرا به فروش آن در شرایط و زمان دیگری مطمئن هستند.

خرید ملک در مجارستان - بازار مسکن مجارستان - خریداران املاک در مجارستان - 

اوراق بهادار بانکی

یکی از تحولات اقتصادی که ذر بالا ذکر کردیم، تغییر در اوراق بهادار بانکی مجارستان بود.این طرح مشوقی بود برای افزایش تقاضای خریداران املاک در مجارستان این اوراق با 300 هزار یورو فروخته میشد.از مزایای خرید این اوراق ، اقامت دائم در کشور مجارستان بود .

سفر رایگان به کشورهای عضو شینگن ، مراقبت و خدمات بهداشتی و اشتغال در سراسر اروپا از دیگر امتیازات خرید این اوراق بودند. سالانه به تعداد خرید و فروش املاک در مجارستان افزوده میشود. هنگام خرید و فروش باید مالیات را هم در نظر گرفت.

تعداد زیادی از خریداران ملک در مجارستان ،مهاجران و دانشجویان هستند. دانشجویانی که به قصد تحصیل در دانشگاههای مجارستان وارد این کشور میشوند . و ترجیح می دهند خانه یا آپارتمان مستقلی داشته باشند.

 

تفاوت قیمت خرید و فروش

بین قیمت خرید و قیمت فروش تفاوتی وجود دارد. این تفاوت همان مالیات ست . هزینه های دیگری هم هست .مانند هزینه آژانس املاک ، هزینه نوسازی خانه یا آپارتمان و هزینه وکیل. نرخ مالیات در گذر زمان متغیر است . مالیات املاکی که از زمان خریدشان بیشتر میگذرد ، پایئن تر است. برای محاسبه مالیات املاک جدول مخصوصی وجوددارد . که بر حسب قیمت خرید و تعداد سالیانی که از زمان خرید آن گذشته ، مالیات محاسبه میشود.

بیشتر بدانید!
مزایای ویزای طلایی اسپانیا

 

خرید یا اجاره آپارتمان ؟

چرا خرید آپارتمان بهتر از اجاره آپارتمان در مجارستان است ؟دربوداپست میانگین قیمت یک آپارتمان 100 هزار تا 150 هزار فرونت می باشد . نرخ آپارتمان بنا به موقعیت و محلی که واقع شده متفاوت می باشد. امکانات آپارتمان نیز در قیمت تاثیر دارد.

برای مثال دانشجویی که میخواهد 3 یا 4 سال دوره تحصیلی خود را در مجارستان بگذراند، و یا دوره تخصصی کارشناسی ارشد را برای 7 یا 8 سال پشت سربگذارد، اجاره آپارتمانش حدودا متوسط همین 100 تا 150 هزار فرونت میشود.

پس بهترست که آپارتمان بخرد. زیرا موقع فروش ، سریعا هم فروش می رود . و هم اینکه قیمتش افزایش پیداکرده است. و در این معامله سود مسلم است . هنگام خرید ملک، آپارتمان و خانه بایستی از هوش کافی برخورداربود. و تمامی نکات را بررسی کرد.

از جمله زمان ، مالیات ، هزینه ها و دهها نکات دیگر.موقع فروش آپارتمان یا خانه ، قوانین برای مهاجران ، خارجی ها و دانشجویان فرقی ندارد. قوانین وسیاست بازار مسکن برای همه یکسان ست.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در مجارستان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به مجارستان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در مجارستان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟