منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

چرا دانشجویان بین المللی در آلمان می مانند؟!

دانشجویان بین المللی در آلمان
دانشجویان بین المللی در آلمان
در این مقاله درباره این خبر که " چرا دانشجویان بین المللی در آلمانمی مانند" که از مهم ترین اخبار مهاجرت به آلمان است صحبت می کنیم.  اگر قصد ادامه تحصیل در آلمان یا در فکر تحصیل رایگان در آلمان هستید این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل را از دست ندهید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله درباره این خبر که ” چرا دانشجویان بین المللی در آلمانمی مانند” که از مهم ترین اخبار مهاجرت به آلمان است صحبت می کنیم. اگر قصد ادامه تحصیل در آلمان یا در فکر تحصیل رایگان در آلمان هستید این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل را از دست ندهید.

 

جدیدترین اخبار مهاجرت به آلمان

در حال حاضر مهاجرت به آلمان در بین کشورهای اروپایی بسیار طرفدار دارد. راه های مهاجرت به این کشور صنعتی بسیار مختلف است.  راه هایی نظیر : مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری ؛ اخذ بلوکارت ، پناهندگی ، ثبت شرکت و سرمایه گذاری . در نظر داشته باشید که اقامت کاری با اخذ بلوکارت بسیار متفاوت است. برای آگاهی از تفاوت این دو مورد به پادکست صوتی تفاوت اقامت کاری و بلوکارت مراجعه کنید.

در این مقاله هدف موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مهاجرت تحصیلی است و می خواهیم جدیدترین اخبار مهاجرت به آلمان از طریق ویزای تحصیل را بررسی کنیم. رسانه ها و منابع آلمانی درباره اخبار مهاجرت به آلمان نتایج یک نظرسنجی را اعلام کرده اند. طبق نظرسنجی انجام شده در آلمان که هدف آن نشان دادن این موضوع  بود که:

  1. چرا دانشجویان بین المللی در آلمان در کنار سایر اهداف نظیر ادامه تحصیل در آلمان ، این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند؟
  2. برنامه های دانشجویان بین المللی در آلمان برای کار دانشجویی و تحصیل رایگان در آلمان چیست؟
  3. و سوال آخر برنامه هایشان برای آینده و پس از اتمام تحصیل چیست؟

همه 4339 نفر شرکت کننده در این نظرسنجی به این سه پرسش اصلی پاسخ دادند. آنها برای هر سوال از بین گزینه های موجود ، موردی که بنظرشان درست تر بود پاسخ دادند که در ادامه به بررسی این گزینه می پردازیم.

بیشتر بدانید!
آخرین اخبار شغل های مورد نیاز در کانادا

اخبار مهاجرت به آلمان ، دانشجویان بین المللی در آلمان ، تحصیل رایگان در آلمان

جذابیت ویزای تحصیلی آلمان

از نظر اکثریت دانشجویان بین المللی درآلمان ، این کشور به سرعت در حال پیشرفت در بخش آموزش عالی بین الملل است. در حقیقت آلمان با کیفیت بسیار عالی و آموزش رایگان در زمینه تحصیل، بهترین گزینه موجود است. این کشور از هدف بلندمدت خود که آمادگی برای میزبانی 350 هزار دانشجوی خارجی تا سال 2018 بوده، پیشی گرفته است و میزبان دانشجویان بیشتری نیز در سال 2019 بوده است. این موارد بالا، نتایج مختصریست از نظرسنجی درباره دلایل ادامه تحصیل در آلمان که کشوری جذاب برای ادامه تحصیل در آلمان است.

 

تحصیل رایگان در آلمان

از دانشجویان بین المللی در آلمان خواسته شده بود تا یکی از چهار دلیل اصلی زیر را انتخاب کنند. برای یافتن پاسخ به این پرسش که: چرا آلمان را نسبت به سایر کشورها در اولویت قرار می دهند؟ طبق نمودار زیر، بی شک بیشترین تعداد پاسخ دهندگان به عنوان دلیل اصلی، تحصیل رایگان در آلمان را بیان کردند. 35.3٪ از پاسخ دهندگان گفتند که به دلیل هزینه پایین تحصیلات عالی، آلمان را انتخاب کرده اند.

بخش قابل توجه دیگر،در حدود  29.3 درصد از دانشجویان بین المللی در آلمان ، کیفیت بالای دانشگاه های آلمان را دلیل اصلی انتخاب خود برای تحصیل کردند. دلیل اصلی این گروه این بود که آلمان را نسبت به گزینه های دیگر (بهتر است بگوییم کشورهای دیگر) ترجیح می دادند.همانطور که در نمودار میبینید ، جذابیت آلمان نیز افزایش یافته است. زیرا دانشگاه های آلمان تعداد رشته های زبان انگلیسی را افزایش داده اند.

یک پنجم (20.4 درصد) از پاسخ دهندگان نیز به همین ویژگی برنامه های انگلیسی را برجسته کرده اند.تنها 15.1 درصد از دانشجویان بین المللی در آلمان دلیلشان زیبایی های آلمان برای بازدید است.

بیشتر بدانید!
سرمایه گذاری ملکی در شهرهای لهستان

اخبار مهاجرت به آلمان ، دانشجویان بین المللی در آلمان ، تحصیل رایگان در آلمان

 

برنامه دانشجویان بین المللی آلمان در حین تحصیل چیست؟

نظر موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل اینست که مهم نیست چه کشوری را به عنوان یک دانشجوی بین المللی انتخاب می کنید!

مطالعه کنید، باید یک برنامه مالی دقیق داشته باشید. آلمان هیچگونه انحصاری در این مورد ندارد. اما این حقیقت که هزینه تحصیلی کمی را پرداخت می کنید و بعلاوه به شما اجازه می دهد به صورت نیمه وقت کار کنید، آن را منحصربفرد می کند.

برای تایید گفتار بالا،داده ها نشان می دهد که دانشجویان زیادی به آلمان جذب می شوند. دلیل جذب آنها اینست که در طول تحصیلشان مجاز به انجام کارهای نیمه وقت هستند تا بخش زیادی از هزینه ها را پوشش دهند. اکثر دانشجویان بین المللی در آلمان می گویند برای پرداخت هزینه های مطالعاتشان روی مشاغل نیمه وقت برنامه ریزی کرده اند. بطوریکه 37.5٪ گفتند که قصد دارند  آموزش خود را با کار نیمه وقت در طول تحصیلات خود تامین کنند. برای اطلاعات بیشتر به مقاله هزینه زندگی دانشجویی در آلمان مراجعه کنید.

اخبار مهاجرت به آلمان ، ادامه تحصیل در آلمان ، دانشجویان بین المللی در آلمان ، تحصیل رایگان در آلمان

چرا بسیاری از دانشجویان بین المللی می خواهند در آلمان بمانند؟

این ویژگی آلمان که جایگاه و فرصت های زیادی برای افراد حرفه ای دارد،نشان میدهد اکثر دانشجویان ترجیح می دهند در این کشور بمانند. طبق نمودار، 69.2 درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند در آلمان یک کار خوب پیدا کنند و مدت بیشتری در آلمان بمانند. همانطور که مشاهده می کنید 16.5 درصد از آنها گفته اند که اگر دانشگاهشان تمام شود به کشورشان برمی گردند. همچنین  14.3 درصد از آنها می خواهند برای دیدن مکان های جالب آلمان قبل از بازگشت به کشورشان، بزمان بیشتری در این کشور بگذرانند.

بیشتر بدانید!
بهترین شهرهای آلمان برای زندگی

اخبار مهاجرت به آلمان ، ادامه تحصیل در آلمان ، دانشجویان بین المللی در آلمان ، تحصیل رایگان در آلمان

 

نتایج نظرسنجی

خلاصه و حق مطالب در این جمله خلاصه می شود :

 ”  اکثر دانشجویان بین المللی در آلمان (در حدود 69.2 درصد) ترجیح می دهند، پس از اتمام مطالعات خود، در این کشور بمانند. “

باید گفت 7نفر از 10 دانشجوی خارجی در آلمان پس از فارغ التحصیلی به دنبال اخذ اقامت هستند.

بنابراین در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با ارائه جدیدترین اخبار مهاجرت به آلمان ثابت کردند که چرا ادامه تحصیل در آلمان یا تحصیل رایگان در آلمان در اولویت است. فراموش نکنید قبل از هر گونه اقدام به مهاجرت باید مدارک خود را توسط وکلای بین المللی تایید کنید، اطلاعات بیشتر را می توانید در اینجا مطالعه  کنید. امیدواریم مطالب فوق مفید واقع شوند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دانشجویان بین المللی در آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟