منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آخرین اخبار شغل های مورد نیاز در کانادا

شغل های مورد نیاز در کانادا
شغل های مورد نیاز در کانادا
مقدمه : موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد در باره شغل های مورد نیاز در کانادا با شما صحبت کند. کشور کانادا با توجه به توسعه در بخش صنایع، آموزش و خدمات به نیروی ماهر و یا نیمه ماهر نیاز دارد. کانادا فرصت شغلی زیادی دارد. امیدواریم با تخصص و مهارت خود در سطح بین المللی بدرخشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد درباره شغل های مورد نیاز در کانادا با شما صحبت کند. کار در کانادا با توجه به توسعه در بخش صنایع، آموزش و خدمات به نیروی ماهر و یا نیمه ماهر با مهاجرت به کانادا امکان پذیر شده است . برای فرصت شغلی  در کانادا  گزینه های زیادی وجود دارد. امیدواریم با تخصص و مهارت خود در سطح بین المللی بدرخشید

شغل های مورد نیاز در  کانادا کدامند؟

نیروی ماهر خارجی با مهارت خاص که قصد زندگی دائم در کانادا را دارد، می تواند با پشت سر گذاشتن مراحل ویزای  express entry Canada 2019  برای مهاجرت به کانادا  اقدام نماید. متقاضیان باید با کار در کانادا تاثیر مثبت بر اقتصاد این کشور بگذارند.

مراحل درخواست این ویزا کاملا الکترونیکی می باشد. مخاطبان این روند دولت فدرال، دولت های استانی، و کارفرمایان کانادایی می باشند. ما در اینجا به طور خلاصه و کاملا کاربردی به چندین شغل اشاره میکنیم. هر کدام از این نیازمندیها دارای یک کد هستند و برخی از آنها شامل چندین زیر شاخه و گرایش مرتبط می باشند.

 

بهترین شغل ها برای مهاجرت به کانادا

  • نماینده فروش
    یکی از شغل های مورد نیاز در کانادا می باشد.
    طبق آمار بیش از 8500 شغل بانکی برای نمایندگی فروش و ارتباط با مشتری وجود دارد.
    یک نماینده فروش خوب می تواند هر کسب و کار ی را پر درآمد کند.
    پایه پرداختی این شغل نزدیک به 64000 دلار  بعلاوه کمیسیون می باشد.
    از زیر شاخه های نماینده فروش می توان به این مشاغل اشاره کرد: سوپروایزر خرده فروشی، متخصص فروش فنی و عمده فروشی، واسطه ها و نمایندگان بیمه، نمایندگان املاک و مستغلات، فروشنده ها و نمایندگان فروش های مالی.
  • حسابدار
    شغل حسابداری در کانادا از مهمترین مشاغل مورد نیاز می باشد. بحث مالیات، حساب ها، ارتباط با سازمان ها همگی اهمیت این شغل را بیشتر کرده است. کشور کانادا به نیروی ماهر نیاز دارد.  حسابدار حرفه ای  یکی از شغل های پایدار در کانادا می باشد،Chartered Professional Accountant (CPA). دستمزد یک حسابدار استخدام شده  در کانادا از 63000 دلار تا 75000 دلار می باشد. 720 فرصت شغلی در بانکها برای حسابداری وجود دارد.
    از زیر شاخه های حسابداری می توان به مدیران مالی ، حسابداران و حسابرسان مالی اشاره کرد. همانطور که در قسمت بالا ذکر کردیم هر کدام از این شغلها دارای زیر شاخه یا گرایش هستند . که در صورت نیاز در مقالات بعدی به آنها اشاره خواهیم کرد.
  • مدیریت پروژه های مهندسی
  • تحلیل گران تجاری
  • مدیر علوم IT
  • مدیر حسابداری
  • مهندس نرم افزار
  • متخصص استخدام نیروی انسانی
بیشتر بدانید!
هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟

 

 فرصت های  شغلی برای مهاجرت به کانادا

  • شغل پرستاری: مراقبت های پزشکی، مراقبت های سالمندی و بیمه اجتماعی در کانادا نیاز به شغل پرستاری را افزایش داده است. تمامی مناطق این کشور بجز Nunavut به شغل پرستاری احتیاج دارند. بیش از 139.700 فرصت شغلی در  کانادا در این رابطه وجود دارد . دستمزد کار نیمه وقت برای پرستاری 36 دلار کانادا است.
  • راننده کامیون و تراک : کانادا کشور بزرگی است و راهها و جاده های زیادی دارد. جابجایی بار در این کشور زیاد انجام می شود. این نیاز بیشتر  در مناطقی مانند بریتیش کلمبیا، مانیتوبا، نیوبرانزویک،نووا اسکوتیا، انتاریو، کبک و یوکان می باشد. بالغ بر 135.900 فرصت شغلی در این رابطه وجود دارد. دستمزد نیمه وقت برای این شغل 21 دلار کانادا است. در باره این  فرصت شغلی در کانادا   می توان گفت گزینه خوبی برای رانندگان علاقمند می باشد.
  • معلم مدارس و دانشکده: کشور کانادا با کمبود بیش از 6000  معلم و برنامه ریز تحصیلی مواجه است. بیش از 57.100 فرصت شغلی در این رابطه وجود دارد. این نیاز بیشتر در مناطق بریتیش کلمبیا، اونتاریو، کبک، و یوکان می باشد. دستمزد نیمه وقت این شغل 35 دلار کانادا می باشد. فرصت شغلی در کانادا  را با معلمی تجربه کنید.

 

شغل های مورد نیاز برای کار در کانادا رو به افزایش است

  • جوشکار: کانادا اخیرا پیشرفت های چشمگیری در صنعت جوشکاری داشته است . در زمینه بخش های مونتاژ به توانایی های FCAW و SMAW  جوشکاری نیاز دارد. در منطقه نووا اسکوتیا این نیاز بیشتر دیده می شود. بالغ بر 30.800  فرصت شغلی در این رابطه وجود دارد. دستمزد کار نیمه وقت این شغل 24.02 دلار کانادا می باشد. یا باید کارآموزی کنید و یا گواهینامه جوشکاری داشته باشید.
  • مشاغل الکتریکی: کانادا به تعمیرکاران مدارهای الکتریکی و متخصصین برق بخصوص در بخش مونتاژ نیاز دارد. حدود 12.500 نفر نیروی ماهر می طلبد و بیشترین درخواست برای منطقه نووا اسکوتیا می باشد. دستمزد برای کار نیمه وقت این شغل 33.50 دلار کانادا است. فرصت شغلی در کانادا، دستمزدهای مکفی و خوبی دارند.
  • لوله کش: کانادا برای نصب و مونتاژ، نگهداری و تعمیر سیستمهای لوله کشی ،لوله کشی زیردریایی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی به نیروی ماهر نیاز دارد. بیش از 9.800 فرصت شغلی در رابطه با لوله کشی وجود دارد. دستمزد نیمه وقت برای این شغل 35 دلار کانادا می باشد .
بیشتر بدانید!
قانون شهروندی کانادا

 

با فرصت شغلی برای کار در کانادا بیشتر آشنا شوید

  • تکنسین یا دستیار دامپزشکی: تعداد حیوانات خانگی در کانادا رو به افزایش است. بیشترین نیاز در مناطق کبک، نووا اسکوتیا و ساسکاتون می باشد. بالغ بر 5.700 فرصت شغلی در این رابطه وجود دارد. دستمزد نیمه وقت این شغل 17.15 دلار کانادا است. اگر نیروی ماهر هستید، نگران آینده شغلی خود نباشید.

 

 شما نیروی ماهر در کدام رشته هستید؟

  • داروساز یا متخصص دارو: با افزایش مساعدت های کارگری و گسترش بیمه اجتماعی، نیاز به داروسازی در کانادا روز افزون شده است. بالغ بر 11.300 فرصت شغلی در این رابطه وجود دارد. مناطقی مانند نیوبرانزویک، نیوفاندلند، لابرادور، انتاریو بیشترین درخواست را برای داروسازی دارند. داشتن مدرک کارشناسی برای ثبت نام کافی می باشد. دستمزد نیمه وقت برای این شغل 46.87 دلار کانادا می باشد. شغل های مورد نیاز در کانادا بسیار زیاد هستند.
  • طراح و مهندس نرم افزار: با پیشرفت و توسعه کامپیوتر، ارتباطات رادیویی و نوآوری در این بخشها، نیاز به متخصصین برنامه نویس و طراحان بیشتر شده است.در این راستا بالغ بر 18.600 فرصت شغلی وجود دارد. دستمزد کار نیمه وقت برای این شغل 43.27 دلار کانادا می باشد. برای این کار گواهی کارشناسی نیاز است. مهندسی نرم افزار یک فرصت شغلی در کانادا است. کانادا برای طراحی نرم افزار نیروی ماهر  پذیرش می کند.

 

نتیجه: تعدادی از شغل های مورد نیاز در کانادا را با هم مرور کردیم، هر کدام یک ویژگیها و شرایطی دارند. مناطقی که نیاز به این نیروهای ماهر دارند را برشمردیم. با گسترش بسیاری از علوم و صنایع در کشور کانادا، نیاز به نیروی ماهر و متخصص نیز بیشتر شده است. فرصت شغلی در کانادا رو به افزایش است. اگر نیروی ماهر هستید آینده شغلی خوبی در کانادا خواهید داشت. البته لازم است تا با دقت اقدام کنید تا ریجکت نشوید. برای کسب اطلاعات از دلایل ریجکت شدن اینجا کلیک کنید.

بیشتر بدانید!
آخرین تغییرات گلدن ویزای پرتغال 2022

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شغل های مورد نیاز در کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟