منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آخرین اخبار مجوز کار در سوئیس

مجوز کار در سوئیس
مجوز کار در سوئیس
صدور مجوز کار در سوئیس هر ساله مستلزم اعلام مراجع دولتی آن کشور میباشد. مهاجرت از طریق کاری این روز ها یکی از برنا مه های مهاجرت به سوئیس میباشد . از این رو تیم تخصصی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل(IIL) یکی از دپارتمان های هلدینگ بین المللی اریکه عدل  به روز ترین اخبار و برنامه های مهاجرت به سوئیس را دنبال کرده است و اخبار و اطلاعات به روز را در اختیار شما قرار میدهد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

صدور مجوز کار در سوئیس هر ساله مستلزم اعلام مراجع دولتی آن کشور میباشد. مهاجرت از طریق کاری این روز ها یکی از برنا مه های مهاجرت به سوئیس میباشد. از این رو تیم تخصصی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به روز ترین اخبار و برنامه های مهاجرت به سوئیس را دنبال کرده است و اخبار و اطلاعات به روز را در اختیار شما قرار میدهد.

صدور مجوز کار در سوئیس

بعد از سوئد کشور سوئیس بالاترین سن امید به زندگی در اروپا را از آن خود کرده است.سوئیس دارای سابقه‌ طولانی بی‌ طرف و بدون دخالت در مناسبات سیاسی و نظامی است. شاخص رضایت از زندگی در کشور سوئیس به نقل از دانشگاه لستر 273.33 می باشد. 28 سپتامبر 2018، دولت اعلام کرد برای سال آینده مجوز کار در سوئیس را افزایش خواهند داد . سهمیه مجوز کار غیر از افراد اتحادیه اروپا تا 4500 مجوز طولانی مدت (+1000) افزایش می یابد .

تسهیل مجوز کار در سوئیس برای تامین نیازهای مختلف اقتصادی هر استان

برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا، مقامات  قادر خواهند بود تعداد 1000 نفر بیشتر در سال 2019 در مقایسه با سال 2018 تعیین کنند. این امتیازات اضافی به “ذخایر فدرال” اختصاص داده می شود و نه به استان ها . مقامات کارگری استان ها قادر خواهند بود که از قوانین فدرال ،درخواستی های اضافی خود را داشته باشند . با این کار دولت قصد دارد سیستم را برای مجوز کار در سوئیس انعطاف پذیر تر نماید. آن ها قصد دارند پاسخگوی نیازهای مختلف اقتصادی هر استان برای نیروی کار  باشند. برای کشور های عضو اتحادیه اروپا وضعیت سهمیه بندی برای مهاجرت طبق روال سال های پیش است.

بیشتر بدانید!
وضعیت اشتغال خارجیان در کشور اسپانیا

سابقه سیستم سهمیه

سوئیس یک سیستم سهمیه ای برای مجوز کار  صادر شده برای غیرنظامیان غیر اتحادیه اروپا اعمال می کند. افرادی که نیاز به مجوز  برای بیش از چهار ماه  در سال دارند شامل این مجوز می شوند. قوانین مجوزهای غیر اتحادیه اروپا توسط دولت سوئیس سالانه تنظیم می شود .

مزایای مجوز سوئیس

این کشور در قلب تجارت اروپا قرار گرفته است و موقعیت استراتژیک خوبی را برای کار دار د.یکی از خوش نام ترین مراکز مالی دنیا سوئیس میباشد که این امر سبب شده است که شرکت های بزرگ دنیا در این کشور دفتر تاسیس کنند. میتوانید بعد از گذشت ۵سال از ویزای کاری سوئیس برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایید. مجوز کار در سوئیس یکی از راه های رسیدن به این کشور رؤیایی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روش های اقامت سوئیس برای ایرانیان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در سوئیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟