منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزای 400 استرالیا ، برای افراد متخصص

ویزای 400 استرالیا
ویزای 400 استرالیا
ویزای 400 استرالیا یک ویزای کار موقت است برای افرادی که قصد دارند وارد استرالیا شوند و در آن جا تا سه ماه مشغول کاری بسیار تخصصی شوند . یا به دعوت یکی از سازمان‌های استرالیایی در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شرکت کنند یا در یکی از فعالیت‌ها یا مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا شرکت و همکاری کنند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ویزای 400 استرالیا یک ویزای کار افراد متخصص استرالیا است برای افرادی که قصد دارند وارد استرالیا شوند و در آن جا تا سه ماه مشغول کاری بسیار تخصصی شوند . یا به دعوت یکی از سازمان‌های استرالیایی در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شرکت کنند یا در یکی از فعالیت‌ها یا مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا شرکت و همکاری کنند.

اقامت دائم استرالیا

تیم تخصصی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در مقاله ویزای کاری استرالیا انواع ویزای کاری در استرالیا را مورد بررسی قرار داد ، در ویزای ۱۸۶ استرالیا و ویزای ۱۸۷ استرالیا اقامت دائم ، شما نیاز به یک پیشنهاد کاری از طرف کارفرما داشتید . این تا حدودی کار شما را دشوار تر میکرد . در ویزای ۱۸۹ استرالیا اقامت دائم ، شما به صورت مستقل و بدون اسپانسر نسبت به اخذ اقامت استرالیا اقدام میکردید . ویزای ۱۹۰ استرالیا برای افراد متخصصی است که تخصص آنها در مشاغل استرالیا موجود و یکی از ایالت‌های استرالیا اسپانسر آنها شده است . 

 

اقامت موقت استرالیا

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل شما را با  ویزای 400 استرالیا که امکان کار بمدت موقت را برای متقاضی صادر می نماید و برای اقامت استرالیا به صورت موقت کاربرد دارد آشنا میکند .

مدت اقامت:

تا ۳ ماه (در موقعیت‌های محدود تا ۶ ماه)

شما باید:

  • پشتوانه مالی کافی داشته باشید.
  • از طرف سازمانی که برایش کار می‌کنید دعوت یا حمایت شوید.
  • مهارت‌ها، دانش یا تجربه‌ی تخصصی داشته باشید که مورد نیاز باشد اما در استرالیا وجود نداشته باشد.
  • نشان بدهید که کاری که قصد انجام آن را دارید، کوتاه‌مدت است و نیازمند حضور فیزیکی شما در استرالیاست.

 

هزینه ویزای 400 استرالیا

  • متقاضی: 310 دلار استرالیا؛
  • اعضای خانواده ۱۸ سال یا بالاتر: ۲۸۵ دلار استرالیا به ازای هر فرد؛
  • اعضای خانواده کمتر از ۱۸ سال: ۷۵ دلار استرالیا به ازای هر فرد.
بیشتر بدانید!
شرایط اخذ ویزای کار پرتغال

اگر به استرالیا می‌آیید تا به‌عنوان نماینده‌ی یک دولت خارجی عمل کنید که در فهرست سند قانونی قرار دارد (سازمانی که از شما دعوت می‌کند به خودتان می‌گوید که آیا این موضوع برای شما صادق است یا نه) شاید نیاز نباشد برای این درخواست هزینه‌ای بپردازید.

 

مدت زمان اخذ ویزای 400 استرالیا

  • ۷۵ درصد درخواست‌ها طی ۱۰ روز پردازش شده‌اند.
  • ۹۰ درصد درخواست‌ها طی ۲۰ روز پردازش شده‌اند.

 

ویزای 400 استرالیا ، برای افراد متخصص

شرایط ویزای 400 استرالیا

مدت اقامت:

این ویزا عموما برای اقامت حداکثر سه ماهه صادر می‌شود، اما بسته به کار یا فعالیت شما، در موقعیت‌های محدود شاید مدت اقامت طولانی‌تری تا ۶ ماه اجازه داده شود. در نامه‌ صدور ویزا به شما اعلام می‌شود که چه مدت می‌توانید در استرالیا بمانید. ویزای شما در طول دوره‌ اقامتی که برای‌تان صادر شده اعتبار خواهد داشت و از تاریخ اولین ورودتان به استرالیا در نظر گرفته می‌شود. شما باید طی شش ماه از تاریخ صدور ویزا یا در صورت اعلام، طی زمان کوتاه‌تری به استرالیا بیایید. در نامه‌ی صدور ویزا به شما اعلام خواهد شد که برای اولین ورود به استرالیا چقدر زمان دارید.

شرایط مالی:

هنگامی که در استرالیا هستید باید بتوانید خود و اعضای خانواد‌ه‌تان را که با شما به استرالیا آمده‌اند تأمین کنید. شاید از شما خواسته شود که مدارکی برای پشتوانه‌ی مالی ارائه بدهید.

شرایط خانواده متقاضی ویزای 400 استرالیا :

هر عضو خانواده که می‌خواهید با خودتان به استرالیا بیاورید، باید در درخواست ویزا نام برده شود. این اعضا باید برای قرار گرفتن در درخواست شما واجد شرایط باشند؛ در شرایط زیر اعضای خانواده‌ شما باید خودشان برای این ویزا یا ویزای دیگری درخواست بدهند:

  • اگر نام آنها در درخواست ویزای شما نباشد.
  • اگر بخواهند در استرالیا کار کنند.
  • اگر شما یک فرد بسیار متخصص هستید و آنها می‌خواهند برای گرفتن مدرکی رسمی در استرالیا تحصیل کنند (به جز برنامه‌ی آموزش زبان).
بیشتر بدانید!
ویزای 888 استرالیا ، ویزای تجاری اقامت استرالیا

وضعیت سلامت:

شما باید از نظر سلامت واجد شرایط باشید. آزمایش‌های سلامتی مورد نیاز بستگی به شرایط فردی شما ازجمله کشوری که شهروندش هستید، کشور محل سکونت‌تان در ۵ سال گذشته و فعالیت‌های مورد نظرتان در استرالیا دارد. نتایج آزمایش سلامت شما معمولا برای ۱۲ ماه معتبر هستند.

بیمه‌ی درمانی استرالیا :

شما مسئول تمام هزینه‌های درمانی خود در استرالیا به حساب می‌آیید. شما هیچ پوشش بیمه‌ای از طرف طرح سلامت ملی استرالیا نخواهید داشت، مگر اینکه کشورتان توافق‌نامه‌ی خدمات درمانی دو طرفه با استرالیا داشته باشد. پیشنهاد می‌شود هر بار که به استرالیا سفر می‌کنید بیمه‌ی درمانی بگیرید.

عدم سوءِپیشینه:

شما باید از نظر شخصیت نیز واجد شرایط باشید و گواهی عدم سوءِپیشینه را برای هر کشوری که بعد از ۱۶ سالگی حداقل ۱۰ سال در آن اقامت داشته‌اید ارائه بدهید. تا زمانی که به شما اعلام نشده، دنبال آماده کردن سوابق‌تان نباشید. این موضوع برای هر عضوی از خانواده‌تان که نامش در درخواست باشد و ۱۶ سال به بالا داشته باشد، صادق است.

حقوق محل کار در استرالیا:

افرادی که در استرالیا کار می‌کنند –ازجمله دارندگان ویزایی که اجازه‌ی کار دارند– تحت پوشش قانون کار استرالیا قرار دارند.

تعهدات متقاضی ویزای 400 استرالیا :

شما و خانواده‌تان باید تابع تمام قوانین استرالیا باشید. شما فقط باید در کار یا فعالیتی مشغول باشید که ویزای ۴۰۰ استرالیا برای آن صادر شده است و در شرایط زیر باید درخواست جدیدی برای این ویزا بدهید:

  • اگر می‌خواهید در فعالیت یا فعالیت‌هایی متفاوت از آنچه در درخواست‌تان آمده است، مشارکت کنید.
  • اگر می‌خواهید برای سازمانی کار کنید که یکی از سازمان‌هایی نیست که در درخواست‌تان ذکر کرده‌اید.

نکته: شما و هر کسی که نامش را در درخواست ویزای شما ذکر می‌کنید باید هنگام ارائه‌ی درخواست و تصمیم‌گیری درباره‌ی این ویزا بیرون از استرالیا باشید.

 

بیشتر بدانید!
6 گام تا دریافت ویزای استرالیا

مزایای ویزای 400 استرالیا

این ویزا به شما اجازه می‌دهد:

  • تا زمانی که ویزا معتبر است در استرالیا بمانید (عموما تا سه ماه، اما در موقعیت‌های محدود شاید تا ۶ ماه اجازه داده شود)؛
  • کار تخصصی، کوتاه‌مدت و غیرمداومی که ویزای شما با توجه به آن صادر شده، انجام دهید؛
  • در موقعیت‌های محدود، در فعالیت یا کاری که مرتبط با منافع استرالیاست شرکت کنید؛
  • اعضای خانواده‌ واجد شرایط خود را به استرالیا بیاورید؛
  • نکته: تعداد دفعات ورود به استرالیا در این ویزا ذکر خواهد شد.

 

ویزای 400 استرالیا ، برای افراد متخصص

از ویزای 400 استرالیا  بیشتر میتوان به عنوان ویزای بازدید و توریستی نام برد ، درست است که به افراد متخصص اجازه شرکت در سمینار ها و کار های خاص کوتاه مدت را میدهد ولی تمدید آن دشواری های بسیاری دارد و فقط به گروهی خاص پیشنهاد میشود .تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با بهره گیری از خدمات تیم کارآزموده وکلای مهاجرت به استرالیا و کارشناسان متخصص در این مسیر در کنار شما خواهند بود  .

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای 400 استرالیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به استرالیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در استرالیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟