منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

گلدن ویزای اسپانیا چیست و چه مزایایی دارد؟

گلدن ویزای اسپانیا
گلدن ویزای اسپانیا
در نتیجه این گفتمان، می توانیم به اهم مطالب اشاره داشته و بگوئیم که کشور اسپانیا برای سرمایه گذاران بین المللی امتیازات خوبی ارائه می دهد مانند گلدن ویزای اسپانیا، و اقامت اسپانیا. همچنین امکان دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک برای سرمایه گذاران در زمینه املاک امکان پذیر می باشد. سرمایه گذاران در زمینه کسب و کار و املاک براحتی می توانند در این کشور مسافرت داشته باشند و در هر نقطه ای از اسپانیا کار کنند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

این بار موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مفتخر است در خصوص گلدن ویزای اسپانیا به منظور اقامت،سرمایه گذاری  و کارآفرینی با شما تعامل داشته باشد. اقامت اسپانیا مورد توجه بسیاری از علاقمندان به کار و زندگی، سرمایه گذاری، خرید ملک، کارآفرینی و استخدام در سطح بین المللی می باشد. همچنین به اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک اشاره می نماییم.

 

گلدن ویزای اسپانیا

پروژه و طرح گلدن ویزای اسپانیا از زمان شروع تاکنون موفق بوده است. بسیاری از افراد و شرکت ها  نظر ما را تایید و به موفقیت این طرح اقرار نموده اند. افزایش درخواست برای اقامت اسپانیا آنقدر افزایش پیدا کرده که دولت اسپانیا برای ساماندهی این درخواست ها عملا با کمبودهایی مواجه می باشد.

افزایش چشمگیر فرصت های شغلی در این کشور، منجر به افزایش تعداد منابع نیروی انسانی شده است. به همین علت اقدامات و الزامات احتیاطی جهت مدیریت بیشتر این روند نیز بسیار سخت تر از قبل شد. دیپورت متقاضیان هم به همین نسبت، بالا رفته است.

بعد از چندین شکایت از کانون وکلا و دیگر سازمان ها، دولت اسپانیا اقدامات جدیدی را برای مدیریت این درخواست ها و برنامه  ها اعمال نمود، از جمله :

1- بنا به گزارشی، 40 نفر نیروی انسانی در شروع سال 2022 را استخدام نمود. علاوه بر این ما اخباری از تصمیمات اخیر شورای وزیران اسپانیا داریم.

2- انعقاد قرارداد بین واحدهای تجاری ،شرکت های تعاونی و وزارت کار اسپانیا موسوم به (aka the Golden Visa Administration). وزارت کار در این میان از رتبه بالاتری برخوردار است. طی تعاملاتی بین این واحدهای تجاری و شرکت های تعاونی با وزارت کار ، تدابیر و فرآیندهای بهتری اتخاد شد.

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع خرید ملک در اسپانیا در 2022

با توجه به افزایش درخواست، دولت اسپانیا پرسنل جدید و مجرب بین المللی را به منظور  تسریع در امور و تصمیمات و سهولت اجرای کار استخدام نمود.  این اقدامات و تصمیمات، از اساسی ترین کارها بودند. در کنار این تصمیمات، الزامات معقول و فوری جهت دستیابی به گلدن ویزای اسپانیا مورد نیاز است.

 

اقامت اسپانیا

طرح و گزینه گلدن ویزا به منظور ارتقا و توسعه اقتصاد کشور اسپانیا، ایجاد و حمایت از شغل های جدید و جذب نیروهای با استعداد ارائه شد. این طرح راه خوبی برای اخذ اقامت اسپانیا می باشد.

قانون به شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا اجازه می دهد که مبالغ قابل توجه ای را برای سرمایه گذاری در بیزینس، املاک یا نوآوری در کسب و کار اختصاص دهند. متخصصان و محققان این کشور  با ائتلاف یکدیگر سعی بر ارائه بیشتر مجوز اقامت و جذاب تر کردن کشور اسپانیا برای کارآفرینان بین المللی دارند.

ویزای سرمایه گذاری اسپانیا مزایای متعددی دارد. سرمایه گذاران به راحتی در سراسر اروپا ( شینگن ) مسافرت می کنند. در هر بخشی از اسپانیا اجازه کار دارند. سرمایه گذاران در کشور اسپانیا برای حفظ و  تمدید مجوز اقامت شان ،نیازی به سکونت در این کشور ندارند.

بعد از 5 سال آنان امکان دریافت اقامت دائم اسپانیا را خواهند داشت . همچنین بعد از 10 سال می توانند برای شهروندی اسپانیا درخواست دهند. علاوه بر این، سرمایه گذار می تواند همسر ( زن یا شوهر) خود، فرزندان یا اجداد وابسته را به این کشور بیاورد.  با سرمایه گذاری می توانید اقامت اسپانیا را دریافت نمایید.

 

بیشتر بدانید!
بهترین کشورها برای سرمایه گذاری ملکی در سال 2022

اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک یک امکان واقعی است.  انتظار کشور اسپانیا در زمینه سرمایه گذاری بالا می باشد. برخی از سرمایه گذاریهای انجام شده توسط افراد مختلف مثلا آنهایی که ازدواج نکرده اند و یا با هر شرایط دیگری، مناسب مذاق و سلیقه اسپانیا نبوده است و نتوانسته اند رضایت کشور اسپانیا را جلب کنند.

نهادهای مشترک المنافغ  استراتژیکی و  شرکت های تجاری بزرگ قانون را تغییر دادند. این تغییر مبنی بر این بود که یک نفر میتواند ملکی با حداقل ارزش 500.000 یورو و یا دو نفر یک ملک با ارزش 1.000.000 یورو را خریداری کنند. اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک نیاز به سرمایه حداقل 500.000 یورو دارد.

بهرحال بر اساس قانون  the Tribunal Superior de Justicia در مادرید، و طبق STSJ nº 1631 در اول ماه مارس 2022 ،علیرغم مخالف،  تصمیم و مجوز چنین سرمایه گذاری برای درخواست گلدن ویزا  اتخاذ و صادر شد. در خصوص اینکه این تصمیم چقدر معتبر است، بطور کلی، امکان دارد که به دادگاه عالی ارجاع داده شود. بالاخص امکان اینکه این تصمیم و قانون تغییر کند وجود دارد.

در نتیجه این گفتمان، می توانیم به اهم مطالب اشاره داشته و بگوییم که کشور اسپانیا برای سرمایه گذاران بین المللی امتیازات خوبی ارائه می دهد مانند گلدن ویزای اسپانیا و اقامت اسپانیا. همچنین امکان دریافت اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک برای سرمایه گذاران در زمینه املاک امکان پذیر می باشد. سرمایه گذاران در زمینه کسب و کار و املاک به راحتی می توانند در این کشور مسافرت داشته باشند و در هر نقطه ای از اسپانیا کار کنند.

بیشتر بدانید!
جدیدترین تغییرات گلدن ویزای اسپانیا

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد گلدن ویزای اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟