منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس

متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس
متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس
شرح خبر بسیار مهم متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس را در وب سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بخوانید و نسبت به برنامه های جایگزین اطلاعات بیشتر کسب کنید

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس یا همان UK Tier 1 Entrepreneur visa یکی از انواع ویزاهای انگلیسی مبتنی بر سیستم امتیاز بندی تی یر بود که به کار آفرینان و صاحبان کسب و کار اجازه می داد تا به انگلیس وارد شوند. در این خبر در خصوص متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس صحبت خواهیم کرد.

همانطور که آگاهی دارید ، ویزای کار آفرینی انگلیس یکی از زیر شاخه های ویزای Tier 1 انگلیس است. ویزای Tier 1  از جمله برنامه های مهاجرتی انگلیس می باشد که دارای سیستم امتیاز بندی است. ما پیش از این در خصوص امتیاز بندی مهاجرت به انگلیس صحبت کرده ایم.

جزئیات متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس

از تاریخ ۲۹ مارچ ۲۰۱۹ دروازه های  ویزای کار آفرینی انگلیس یا همان UK Tier 1 Entrepreneur visa به روی متقاضیان جدید بسته خواهد بود. صاحبان کسب و کار و افراد فعال اقتصادی بعد از این می توانند به جای ویزای کارآفرینی انگلیس برای ورود به انگلیس از ویزای مبتکر انگلیس یا همان UK innovator visa استفاده کنند.

ذکر این نکته هم است که با وجود متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس و نپذیرفتن متقاضیان جدید در سال ۲۰۱۹ ، باید توجه داشت که ویزای سرمایه گذاری انگلیس ( Tier 1 Investor Visa ) همچنان به قوت خود باقی است و دریافت ویزای انگلیس از این طریق مقدور می باشد.

ویزای کارآفرینی در انگلیس مخصوص کسانی بود که قصد داشتند در کشور انگلستان کسب و کاری راه بیاندازند و ضمن به کار گرفتن نیروهای کار در آمد زایی نیز داشته باشند. اما اخیرا این برنامه حذف شده و به جای آن ویزای مبتکر انگلیس ( UK Innovator visa ) معرفی شده است. ویزای مبتکر انگلیس دیگر در دسته Tier ها نمی گنجد و در حال حاضر از آن در دسته بندی Non-Tier یاد می کنند.

همچنین لازم به ذکر است که ویزای کار آفرین فارغ التحصیل انگلیس یا همان Tier 1 Graduate Entrepreneur visa نیز در جولای ۲۰۱۹ به طور کامل متوقف شده و جای خود را به ویزای نماینده شرکتی انگلیس داده است.

بیشتر بدانید!
گام به گام تا دریافت عدم سوء پیشینه از ثنا

برای اطلاعات بیشتر در مورد متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در انگلیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟