منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان چیست؟

شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان
شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان
یکی دیگر از روش های مهاجرتی به منظور اقامت کشور انگلستان، دریافت ویزای مبتکر و استارت آپ می باشد، در این خصوص باید طرحی نو و قابل رقابت با دیگر طرح های پیشنهادی در سطح بین الملل ارائه داد و بتوانیم به توسعه اقتصادی کشور انگلستان کمک نماییم. از شرایط دریافت این نوع ویزا و مشکلات دریافت ویزای مبتکر سخن گفتیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله به شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان و نهاد های تایید کننده این مجوز می پردازد. داشتن طرحی نو و کارآفرینی که بتواند با دیگر کشورها رقابت کرده و بازار جدیدی در سطح بین الملل ایجاد نماید، از اولین شرایط دریافت ویزای مبتکر می باشد. همچنین به مشکلات پیش رو جهت دریافت ویزای مبتکر در این کشور و به لیست سازمانهای تایید کننده ویزای مبتکر انگلستان که صدور این نوع ویزا را تایید می کنند، اشاره ای داریم. در خصوص  مشکلات دریافت تاییدیه نهادهای مجاز انگلستان نیز مواردی را توضیح داده و در باره کارآفرینی در انگلستان مطالبی را برای شما علاقمندان مطرح می نماییم.

 

شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان

در پی توضیحات عنوان شده در خصوص انواع ویزاها در انگلستان ، در اینجا به مفهوم  ویزای innovator و استارت آپ می پردازیم، ویزای مبتکر انگلستان مخصوص صاحبان ایده های نوین کسب و کار میباشد، باید گفت کارآفرینی  Entrepreneurship  یک طرح و برنامه اصلی است که نیازهای جدیدی را در زمینه های مختلف در  بازار ایجاد و یا نیازهای موجود در بازار را با مزیت های رقابتی برآورد نماید.

دریافت ویزای مبتکر انگلستان یکی از روش های مهاجرتی انگلستان محسوب می شود. به عبارتی شخص کارآفرین در بازار  نیازهای جدید ایجاد می نماید ، یکی از شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان این است که بتوانید در توسعه اقتصادی انگلستان نقش موثر داشته باشید.

 

ویزای مبتکر انگلستان

چنانچه قادر به تغییر پتانسیل  و ظرفیت بازارهای بین المللی هستید، می توانید ویزای مبتکر انگلستان را دریافت نمایید. طرح و ایده شما باید قابل رقابت در سطح بین الملل باشد، و بتوانید ایده هایی را پیشنهاد دهید که برتر از طرح های موجود در کشور انگلستان و کشورهای عضو منطقه اقتصادی اروپا باشد و بتواند به توسعه اقتصادی انگلستان کمک نماید.

در اینصورت چنانچه سازمانهای تایید کننده ویزای مبتکر انگلستان طرح شما را تایید نمایند، می توانید موفق به دریافت ویزای مبتکر innovator شوید. با داشتن شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان می توانید ویزای مبتکر را اخذ و موفق به اقامت در کشور انگلستان شوید.

 

 ویزای مبتکر برای اشخاص و شرکت ها

در خصوص طرح و برنامه های معرفی شده جهت دریافت  ویزای مبتکر و ویزای استارت آپ به منظور دریافت اقامت انگلستان ،  در تاریخ 29 مارس 2019 روز  Brexit  امیدهای فراوانی وجود داشت، بهرحال به نظر می رسد که این طرح و برنامه ها دارای مشکلاتی باشند.

بیشتر بدانید!
آخرین اخبار مجوز کار در سوئیس

بزرگترین مشکل ، در تامین الزامات و تعهدات سازمان های پشتیبانی  می باشد که این تعهدات بسیار نیز دشوار هستند، الزامات و شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان باید توسط متقاضی این نوع ویزا برآورد شود.

 

شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان چیست؟

brexit  و لیست نهادهای تایید کننده

به دنبال  آخرین اخبار و تحولات در کشور انگلستان مبنی بر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا،  لیست اسامی سازمان ها و موسسات مجاز برای صدور ویزای های مبتکر و استارت آپ مشخص نیستند، ولی چنانچه شما واجد شرایط این لیست باشید، می توانید ویزای مبتکر را دریافت نمایید.

برخی شرکتها توسط کارفرمایان در انگلیس دعوت می شوند و برخی دیگر از شرکت ها به دنبال دعوتنامه از این کشور هستند تا بتوانند ویزای مبتکر را دریافت نمایند. ممکن است شما یک شرکت متقاضی دریافت ویزای مبتکر انگلیس باشید و یایک  شخص غیر حقوقی  باشید  که متقاضی دریافت این نوع ویزا هستید.

اگر شرکت باشید یک سری قوانین مرتبط  وجود دارد و اگر شخص باشید، شرایط دیگری جهت اخذ ویزای innovator  دارید. شرایط متقاضیانی که شخصیت حقوقی هستند با شرایط متقاضیان شخصیت حقیقی تفاوت دارد.  سازمان های تایید کننده شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان را تصدیق و قبول می نمایند، به برخی از سارمان های تایید کننده صدور ویزای مبتکر طبق ذیل اشاره می نماییم.

 

سازمان های تایید کننده ویزای مبتکر انگلستان

برخی از این سازمان های تایید کننده ویزای مبتکر انگلستان از قرار  ذیل می باشند:

1- شرکت های  شتاب دهنده یا تسریع کننده.

2-  شرکت های کمک کننده ( incubator) ) به توسعه شرکت های استارت آپ هستند که اصول مدیریت را آموزش داده و یا دفتر کار تهیه می کنند،

3- نماینده های دولتی

4-  سازمان های توسعه تجارت انگلستان

شما باید مورد تایید این سازمان ها و شرکت ها باشید تا بتوانید ویزای مبتکر انگلستان را دریافت نمایید،  علاوه بر این، تعداد تاییدیه های مجاز موجود در انگلیس بسیار کم می باشد، ولی برای اجرای این طرح، تخصیص اولیه ای انجام شد، حداکثر 25 تاییدیه  بدین منظور صادر می شود و بطور معمول 20 تاییدیه به متقاضیان واجد شرایط اختصاص داده می شود .

با صلاحیت شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان می توانید اقامت کشور  انگلستان را داشته باشید، خوب است  با اصطلاحاتی چند در این رابطه آشنا شوید.

 

بیشتر بدانید!
خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور

Endorsing body  چیست؟

یک سازمان یا شرکتی است که توسط Home Office تایید شده تا درخواست متقاضیان ویزا  را در مقوله های مرتبط تصدیق نماید، در واقع این سازمان از درخواست ها حمایت و پشتیبانی می نماید، در بخش فوق به این سازمان ها و شرکت ها اشاره نمودیم. نتیجتا می توان گفت که سازمان ها و شرکت های توسعه تجارت انگلستان یکی از  endorsing body ها هستند.

 

Home Office چیست ؟

بخش اداری وزارت امور خارجه دولت سلطنتی انگلستان می باشد که مسئول امور مهاجرت، امنیت ملی و  حراست از شهروندان ، مسئول اجرای قانون و نایجاد ظم و نظام در کشور انگلستان می باشد. صدور انواع ویزا  انگلستان در این بخش انجام ،  و کلیه امور مربوط به مهاجرت و سرویس امنیتی در این بخش ساماندهی می گردد.

از دیگر وظایف مهم   home office رونق بخشیدن به بخش اقتصادی کشور می باشد، که این نقش مهم را به نمایندگی های Endorsing body   سپرده است،  به این سازمان های نمایندگی  طبق بالا اشاره نمودیم، در واقع شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان همان انطباق و سازگاری با قوانین  home office انگلستان می باشد.

در بخش ذیل نگاهی به مشکلات و موانع  اخذ تاییدیه نهاد های مجاز برای دریافت ویزای مبتکر داریم، و همچنین  به گزینه های دیگر برنامه های ویزای انگلستان می پردازیم.

 

 مشکلات دریافت تاییدیه نهادهای مجاز انگلستان

در خصوص تایید ایده و دریافت ویزای مبتکر انگلستان ، موانع و مشکلاتی مانند موارد ذیل وجود دارد:

  1. با اختصاص تعداد بسیار کم حداکثر 25 تاییدیه ، و قبول 20 ایده  ، بدین معنی است که انتخاب و تایید بصورت کاملا رقابتی و سخت  انجام می گردد ،  طرح شما باید بسیار کارآمد و رقابتی باشد تا مورد تایید این نهادها قرار گیرد.
  2. برخی از این نهاد های تایید کننده علاقمند به تخصیص هر  25 تاییدیه نیستند ، لذا تعداد مجوز و تاییدیه ها را کاهش می دهند.
  3. الزامات و تعهدات برای ایجاد کسب و کار نوآورانه بر اساس برنامه ویزای مبتکر و استارت آپ ، به مراتب سخت تر از برنامه ویزای کار آفرینی  تیر 1 می باشد.
  4. برخی از سازمان ها و نهاد های تایید کننده فقط علاقمند به برنامه های شتاب دهنده و کمک کننده ( incubator ) موجود و فعلی شان دارند و علاقه ای به پذیرش و تایید طرح های کارآفرینی جدید نیستند و شرایط فعلی شان را کافی می دانند.
بیشتر بدانید!
بررسی هزینه زندگی در نروژ

برخی از موانع و مشکلات دریافت تاییدیه نهاد های مجاز انگلستان، مربوط به امور داخلی و  نظرات مسئولان کشور انگلستان می باشد، هماهنگی و پیروی از قوانین سازمان ها و ادارت مرتبط در انگلستان، شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان را آسانتر می نماید.

 

ارائه ایده بین المللی  قابل رقابت

5- در برخی مواقع ایده ها و طرح های نوین ارائه شده ، باید توانایی رقابت با ایده های داخل خود کشور انگلیس و دیگر کشورهای منطقه اقتصادی اروپا European Economic Area را داشته باشند، این منطقه شامل 28 کشور می باشد، طرح ارائه شده باید در میان دیگر متقاضیان ویزای مبتکر انگلستان قبول و تایید گردد.

6- نهاد های تایید کننده ممکن است فقط علاقمند به پذیرش و تایید افراد جدیدی در یک مواقع خاصی در سال باشند، شاید برای برخی مناسبت های اقتصادی و یا هر زمینه دیگر.

 

تاییدیه های منطقه ای

7– برخی  از نهادهای تایید کننده، در یک منطقه خاصی تبحر و تخصص دارند و مسئول همان منطقه هستند و علاقمند به تایید ایده های جدید نیستند، اولویت آنها طرح هایی می باشد که متناسب با شرایط منطقه ای آنان باشد.

8- – تعدادی از نهاد های تایید کننده ، هنوز آمادگی بررسی و پذیرش طرح های نوین را نداشته  و در پذیرش طرح های جدید مردد هستند.

با پشت سر گذاشتن  مشکلات دریافت تاییدیه نهادهای مجاز انگلستان می توانید ویزای مبتکر انگلستان را دریافت و در این کشور اقامت دائم داشته باشید. در مقالات بعدی، منتظر مطالب و عنوان دیگری در رابطه با این موضوع باشید، در خصوص اطلاع بیشتر از نهادهای تایید کننده ویزای مبتکر انگلستان می توانید با ما تماس بگیرید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط دریافت ویزای مبتکر انگلستان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در انگلیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟