منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان

ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان
ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان
در جمع بندی مطالب ارائه شده در این مقاله به اهمیت کپی اسناد مجوز اسپانسری انگلستان پرداختیم و اسناد لازم ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان را مرور کرده و شرایط ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان را ذکرنموده و به دیگر اسناد و اظهارات لازم جهت ثبت نام برای دریافت مجوز اسپانسری انگلستان تی یر 2 اشاره داشتیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در  خصوص مراحل ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان  و موضوع اسناد لازم ثبت نام  اسپانسری انگلستان نکاتی وجود دارد که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله به آن می پردازد. همچنین باید گفت که کپی اسناد اسپانسری انگلستان در پذیرش و تایید درخواست اسپانسری توسط مقامات ذیصلاح اهمیتی مانند اصل اسناد و مدارک  دارند .

 

ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان

به منظور درخواست مجوز اسپانسری تیر 2، یک کارفرما باید در اداره مهاجرت و صدور ویزای انگلیس ثبت نام نماید، ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان شرایط و مراحلی دارد. مجوز اسپانسری چیست؟ از سال 2008 هر شرکتی در انگلیس که بخواهد یک کارمند با ملیت غیر اتحادیه اروپا را استخدام کند باید مجوز اسپانسری بگیرد.

دریافت این مجوز معمولا دو یا سه ماه طول می کشد. سوالات و ابهامات بسیاری در این خصوص برای کارفرمایان وجود دارد، مراحل ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان را در بخش ذیل توضیح می دهیم.

 

مراحل ثبت نام برای دریافت مجوز اسپانسری

مراحل ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان بسیار دشوار است، در برخی مواقع تحت برنامه ویزای عادی تی یر 2 انگلستان (Tier 2 General visa) کارفرما باید تست بازار کار مقیم را پشت سر بگذارد، کارفرما بایستی یک درخواست آنلاین ارائه داده و برخی از اسناد اصلی یا کپی گواهینامه های مدارک را پست، تا برای دریافت مجوز اسپانسری تی یر 2 درخواست نماید.

کارفرما برخی از مسئولیت ها و هزینه ها را برای دریافت این مجوز  باید به عهده گیرد. در مقاله قبلی در باره تست بازار کار مقیم انگلستان توضیحاتی داده شد، علاوه بر این کارفرما جزئیات و اطلاعات کاملی را در قالب یک نامه چند صفحه ای باید به اداره صدور ویزای انگلیس ارسال و اسنادی را به بخش Home Office بفرستد و سوالات گوناگونی را پاسخ دهد. بعد از درخواست آنلاین، پنج روز کاری فرصت دارید تا اسناد مورد نیاز را جهت تکمیل ثبت نام ، پست نمایید.

بیشتر بدانید!
کسب درآمد بعد مهاجرت به ترکیه چه روشهایی دارد؟

 

اسناد لازم ثبت نام اسپانسری انگلستان

در بخش ذیل تعدادی از اسناد لازم ثبت نام اسپانسری انگلستان  تی یر  2 آورده شده ، معمولا نیاز است که شما حداقل چهار تا از این الزامات را رعایت نمایید، که در اکثر شرایط نیاز به اسناد و مدارک اصلی یا کپی گواهینامه ها می باشد( حسابها باید از طریق یک لینک به  Companies House site ارسال و به Home Office ارائه گردد.

Companies House site  همان اداره ثبت شرکت ها می باشد ، در واقع یک نمانیدگی انحصاری است که اطلاعات شرکت را ثبت و منتشر می نماید، اطلاعاتی از قبیل آدرس دفتر ثبت شده، سوابق بایگانی شده، حساب ها، گزارش سود سالانه، مدیران، هزینه ها و فعالیت های اقتصادی.

1- ارائه اجاره نامه یا قرارداد اجاره برای دفتر شرکت ، تمامی امضاها باید در این سند قابل مشاهده باشد.

2- اظهارات و گزارش بانک از مبادلات کاری طی شش ماه گذشته

3- ارائه گزارش مالیات بر افزوده و ارائه اسناد ثبت PAYE و NI

ارائه صحیح و درست اسناد لازم ثبت نام اسپانسری انگلستان ، موجب تایید درخواست شما برای دریافت این مجوز می شود.

 

PAYE و NI چه اسنادی هستند؟

منظور از national insurance یا NI پرداخت بیمه ملی می باشد، بیمه ملی یک سیستم مالیاتی در کشور انگلیس است که توسط کارمندان و کارفرمایان برای مواقع بیکاری، بیماری و یا کارمندانی که درآمد بسیار کمی دارند، پرداخت می شود. ارائه این گزارش برای ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان ضروری می باشد .

اما در باره  PAYE باید گفت ، Pay-as-you-earn tax  روش پرداخت مالیات بر درآمد می باشد، در این روش کارفرما سهم بیمه ملی ، مالیات و سهم بازنشستگی  را از حقوق کارمند کسر می کند و سپس حقوق وی را پرداخت می نماید. هنگام ثبت نام برای دریافت مجوز اسپانسری انگلستان ، کارفرما باید گزارش این پرداخت ها را نیز ارائه دهد. شاید امکان ارسال اسناد معتبر ، بصورت آنلاین در ضمیمه ایمیل وجود داشته باشد.

بیشتر بدانید!
دریافت اقامت با خرید زمین در ترکیه

4- ارائه آخرین حسابهای سالانه، معمولا داشتن یک لینک و ارتباط با اداره ثبت شرکتها  Companies House site  قابل قبول می باشد یعنی به صورت الکترونیکی می توان گزارش  حسابها را ارسال نمود.

 

گواهینامه بیمه مسئولیت کارفرمایان

5- داشتن گواهینامه بیمه مسئولیت کارفرمایان:  این گواهینامه مدرکی است که ثابت می کند شرکت شما توانایی پرداخت حق بیمه را دارد، البته که کارفرمایان قانونا موظف هستند که این گواهینامه را با تمامی جزئیات ارائه دهند.( حداقل مبلغ 5 میلیون پوند ) دال بر توانایی مالی کارفرما برای پرداخت بیمه  می باشد.

در مواقع لازم  بایستی اصل اسناد و مدارک را تهیه نمایید، برخی یا تمام  اسناد لازم ثبت نام اسپانسری انگلستان توسط مقامات ذیصلاح و مرتبط تایید و تصدیق میشوند . یا باید توسط وکلا و مشاوران متخصص خدمات حقوقی و یا توسط وکیل و مشاور یک دفتر خانه رسمی تایید و به رسمیت شناخته شود.

شما حداقل باید 4 مورد از  اسناد  لازم ثبت نام اسپانسری انگلستان و مدارک بالا را تهیه و ارائه دهید، در مواقعی ممکن است اسناد دیگری را از شما بخواهند که  تهیه  و تحویل دهید.

 

کپی اسناد اسپانسری انگلیس

کپی اسناد  اسپانسری انگلیس تی یر 2 باید شرایطی داشته باشد که طبق ذیل به آن اشاره می نماییم.

تایید اسناد هر صفحه ای اسناد ارائه شده باید بطور واضح نام و امضای تایید کننده و سازمان معرفی شده را داشته باشد.
صفحات اضافی اگر یک سند بیش از یک صفحه باشد،چنانچه متصل و ضمیمه هم باشند، ما آنرا می پذیریم و اولین صفحه با داشتن شرایط فوق الذکر تایید می گردد.

 

ریجکت شدن سند

3- در گواهینامه باید تعداد صفحات تایید شده، بطور واضح اظهار و مشخص شده باشد، در صورتی که مشخصات و جزئیات در گواهینامه معلوم نباشد، سند ریجکت می شود. پرینت فایل های پی دی اف، نسخه ای از سند اصلی می باشند و طبق دستورالعمل فوق، بایستی تایید و تصدیق شوند. تایید کننده باید اذغان و گواهی دهد که اصل مدارک و اسناد را در قالب فایل از طریق ایمیل مشاهده نموده است.

بیشتر بدانید!
مزایای سرمایه گذاری بر ملک تجاری آلمان

4- توصیه می شود هنگام ارائه اسناد معتبر، نام کامل شخص و یا سازمان تایید کننده همراه با شماره تلفن را داشته باشید.

با ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز صحیح از ریجکت شدن درخواست و کپی اسناد اسپانسری انگلستان جلوگیری نمایید

اگر مراحل درخواست اسپانسری تی یر 2 موفقیت آمیز باشد، کارفرما بایستی سوابق و گزارش مرتبط با این استخدام موفق را حفظ نموده و هر گونه تغییرات ایجاد شده مربوط به کارمندان را به اداره Home Office اعلام نماید. همانطور که دیدیم کپی اسناد مجوز اسپانسری انگلستان به اندازه اصل اسناد و مدارک دارای اهمیت می باشد، لذا باید در تهیه نسخه های کپی شده دقیق بود تا الزامات لازم رعایت و اجرا شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام مجوز اسپانسری انگلستان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به انگلیس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در انگلیس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟