منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه

این روزها هر کانالی را که باز می کنید در حال پخش تبلیغات خرید ملک در ترکیه است. در این مقاله می خواهیم در مورد فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه صحبت کنیم تا ذهن مخاطبین محترم وبسایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در خصوص خرید آپارتمان در ترکیه و خرید سایر املاک روشن تر شود. البته هر شخص عاقل و فرهیخته طعمه این فریب های تبلیغاتی نمی شود اما دانستن این نکات بالاخص برای کسانی که قصد خرید آپارتمان در استانبول را دارند، خالی از لطف نیست. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

این روزها هر کانالی را که باز می کنید در حال پخش تبلیغات خرید ملک در ترکیه است. در این مقاله می خواهیم در مورد فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه صحبت کنیم تا ذهن مخاطبین محترم وبسایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در خصوص خرید آپارتمان در ترکیه و خرید سایر املاک روشن تر شود.

البته هر شخص عاقل و فرهیخته طعمه این فریب های تبلیغاتی نمی شود اما دانستن این نکات بالاخص برای کسانی که قصد خرید آپارتمان در استانبول را دارند، خالی از لطف نیست. همچنین برای احاطه بیشتر مطالعه مطلب راهنمای جامع خرید ملک در ترکیه را به شما توصیه می کنیم. همچنین برای درک بهتر مطالب سری به مقاله مراحل 10 گانه خرید ملک در ترکیه در سایت اینوستایم (Investime) بزنید. در ادامه با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه کدامند؟

شاید از خودتان بپرسید که فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه چه می تواند باشد. اصلا منظور ما از این بحث چیست. فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه عمدتا از طریق رسانه ها اتفاق می افتد. از نظر ما وکلا وعده های غیر واقعی و دور از ذهن سلیم و همچنین پروموشن ها و امتیازات دور از منطق می تواند از جمله فریبهای تبلیغاتی در حوزه خرید ملک باشد.

در این بحث ما به آن دسته از فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه که غیر واقعی هستند و در حقیقت وعده سر خرمن عنوان می گیرند کاری نداریم چون تکلیف آنها مشخص است و نباید به آنها تن داد. در این بحث می خواهیم به پروموشن ها و امتیازات دور از منطق اشاره کنیم.

کسانی که قصد خرید آپارتمان در استانبول را دارند در تبلیغات می بینند که شرکت مذکور عنوان می کنند که هزینه بلیط سفر شما به ترکیه و همچنین هزینه اقامت شما را نیز تامین می کنند ! این روزها یک سفر معمولی به ترکیه بین 10 تا 20 میلیون تومان هزینه دارد. واقعا چرا باید یک شرکت ساختمانی یا بنگاه املاک خرج سفر شما به ترکیه را بدهد؟ اینجاست که بحث فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه پیش می آید!‌ باید هوشیار بود. این فریبها صرفا به خاطر افزایش فروش نیست بله اهداف و نیت های دیگری را نیز به همراه دارد.

بیشتر بدانید!
خرید ملک در خارج آسان شد

فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه

دلایل استفاده از فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه

حالا می پرسید که دلیل این فریبهای تبلیغاتی خرید ملک در ترکیه چه میتواند باشد؟ چرا ما نباید به آنها اعتماد کنیم؟ همه ما می دانیم که ممکن است کالایی که با امتیازات و پروموشن ها و تخفیف های فراوان ارائه می شود یا بازار نداشته یا اینکه معیوب و مشکل دارد است. در هر دو صورت نزدیک شدن به این کالاها خطرناک است. حالا به دلایل بپردازیم:

فاصله زیاد قیمت واقعی با قیمت اعلامی ملک

خب ! دلیل اول کاملا روشن است. برخی سازنده ها و فروشندگان با سوء استفاده از دانش اندک سرمایه گذار خارجی ( مثلا کسی که قصد خرید آپارتمان در استانبول ) را دارد قیمت های غیر واقعی برای ملک اعلام می کنند و سپس برای فروش رفتن این پروژه ها و املاک پروموشن های وسوسه کننده ای برای آن وضع می کنند.

در این فرض اگر سازنده یا فروشنده ملک در ترکیه ۲۰ هزار دلار هم روی قیمت بکشد مشکلی نخواهد داشت که ۵ هزار دلار هم خرج شما و خانواده شما بکند.

بد بخر بودن و جایگاه جغرافیایی بد ملک

دلیل دوم امتیازات و پروموشن های عجیب و غریب بحث خرید ملک در ترکیه می تواند این باشد که این پروژه ها به این آسانی ها فروش نمی روند. علت عمده فروش نرفتن این پروژه ها می تواند موقعیت بد جغرافیایی آنها یا به طور کلی بد نقشه بودن ملک و ده ها دلیل دیگر باشد.

شما می دانید که بعد از ۳ سال می توانید این ملک را بفروشید ، بنابراین باید ملکی بخرید که علاوه بر خوش بخر بودن به راحتی هم اجاره برود تا بتوانید بخشی از سرمایه خودتان را نیز برگردانید. خب اگر ملک شما در نقطه ای دور افتاده باشد یا اینکه فروش آن به هر دلیلی سخت باشد شما اسیر این ملک خواهید شد و چه بسا مجبور می شوید که آن را با قیمت های پایین تری به فروش برسانید یا اجاره دهید.

بیشتر بدانید!
بهترین اپلیکیشن خرید ملک در ترکیه در 2021

از بین رفتن محیط بی طرفی

ما در هر کسی سرمایه گذاری خارجی نیاز داریم تا بتوانیم آزادانه بین گزینه های مختلف تحقیق و تفحص کنیم. چندین پروژه مختلف را نشان کرده و با بررسی معایب و مزایای هر یک بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنیم. زمانی که ما به دعوت یک سازنده خاص به ترکیه برویم انتخاب های ما بسیار محدود خواهند بود. در این موارد یک یا دو پروژه در دسترس است که خریدار باید بین همان ها انتخاب کند!

گاهی هم ممکن است خریدار به دلیل اینکه خرج سفرش را سازنده پرداخت کرده در رودروایسی گیر کند و تن به همه شرایط سازنده بدهد. تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با در نظر گرفتن نیازها و شرایط موکل یک لیست کامل از املاکی که پتانسیل خرید دارند را آماده می کند. سپس لین لیست ها را چکش کاری کرده و چند پروژه مناسب را برای بازدید در نظر می گیریم. بعد از اینکه موکل یکی از پروژه ها را پسندید کارهای حقوقی را آغاز می کنیم.

عدم امکان استفاده از وکیل متخصص

خب دیگر شما می دانید که وقتی به دعوت یک سازنده به ترکیه بروید منظور این است که از میان پروژه های همان سازنده خرید کنید. در این موقعیت ایرانی ها ممکن است خحالت بکشند که از سازنده درخواست کنند که وکیلشان هم در جلسات حاضر شود.

درست است که خود سازنده وکیل دارد ولی او استخدام شده که منافع سازنده را حفظ کند نه منافع شما را. به همین دلیل ممکن است بسیاری از حقوق شما در قرارداد نادیده گرفته شود. شما به یک وکیل متخصص نیاز دارید تا سوابق ثبتی و سندی ملک را بررسی کند ، اطمینان حاصل کند که ملک مورد نظر از لحاظ حقوقی مشکلی نداشته باشد و حقوق شما حفظ شود.

بیشتر بدانید!
دریافت سریع پاس ترکیه امکان پذیر شد

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان عضوی از خانواده بزرگ هولدینگ حقوقی و بین المللی آپادالا با سالها تجربه در امور حقوقی و قانونی کشور ترکیه افتخار دارد به عنوان نماینده شما هموطنان گرامی ، حقوق حداکثری شما را در سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه حفظ نماید. برای کسب اطلاع بیشتر با دفتر مرکزی تهران تماس بگیرید.

بعد از این مقاله توصیه می کنیم حتما مقاله 7 مورد از خطرات خرید ملک در ترکیه را در وبسایت اینوستایم (Investime) را مطالعه کنید. این مطلب آمادگی خوبی برای سرمایه گذاری در ترکیه برای شما فراهم می کند.

ضمن مطالعه این نکات شما عزیزان می توانید ویدئوی کامل این موضوع را به بیان آقای محمد مسعودی وکیل پایه یک دادگستری ببینید :

[aparat id=”R0pUo”]

 

اقدام برای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک

حالا که با موضوع فریب های تبلیغاتی در خصوص خرید ملک در ترکیه آشنا شدید، آمادگی بیشتری برای اقدام برای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک دارید. همانطور که شاهد هستید ما به حفظ منافع موکلین و سرمایه گذاران خارجی مان بیشترین اهمیت را می دهیم و تلاش می کنیم تا ریسک ها و خطرات سرمایه گذاری در ترکیه را به حداقل ممکن برسانیم.

اگر میخواهید در خصوص خدمات ما بیشتر بدانید ، میتوانید به صفحه نحوه ارائه خدمات در اینوستایم مراجعه کنید. در صورتیکه تمایل دارید یک برنامه ریزی صحیح و دقیق برای شما در مسیر مهاجرت به ترکیه انجام شود با ما تماس بگیرید. خوشحال می شویم در خدمت شما باشیم و در خصوص نیازهای شما بیشتر بدانیم.

 

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟