منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مزایای ثبت نام آنلاین لاج استرالیا Lodge

مزایای ثبت نام آنلاین لاج استرالیا Lodge
مزایای ثبت نام آنلاین لاج استرالیا Lodge
لاج‏ استرالیا (Lodge) چیست و چگونه می توان هزینه ثبت نام لاج‏ استرالیا (Lodge) را پرداخت کرد؟ برای دریافت ویزای استرالیا لازم است مدارک به سایت دولت استرالیا ارسال گردد تا ارزیابی شود که اصطلاحا به آن لاج می گویند. ما در تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل که یکی از دپارتمان های قدرتمند هلدینگ بین المللی اریکه عدل است در این مقاله شما را با اصطلاحاتی که در مسیر دریافت ویزای استرالیا با آن برخورد خواهید کرد آشنا میکنیم ، با ما همراه باشید .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

لاج‏ استرالیا (Lodge) چیست و چگونه می توان هزینه ثبت نام لاج‏ استرالیا (Lodge) را پرداخت کرد؟ برای دریافت ویزای استرالیا لازم است مدارک به سایت دولت استرالیا ارسال گردد تا ارزیابی شود که اصطلاحا به آن لاج می گویند . ما در تیم موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله به مزایای ثبت نام آنلاین لاج استرالیا Lodge و اصطلاحاتی که در مسیر دریافت ویزای استرالیا با آن برخورد خواهید کرد آشنا میکنیم ، با ما همراه باشید.

 

لاج‏ استرالیا (Lodge)

در سالهای اخیر مهاجرت به استرالیا به عنوان یک برنامه محبوب مهاجرتی نزد ایرانیان است و همه روزه تقاضا برای گرفتن انواع ویزای استرالیا بیشتر می شود. در حالت کلی برای أخذ ویزا استرالیا لازم است که بعد از درخواست و ایجاد اکانت کاربری، مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت استرالیا ارسال شود. Lodgment و یا لاج Lodge اشاره به ارسال مدارک به اداره مهاجرت استرالیا است و هزینه مرتبط با آن نیز با عنوان هزینه لاج شناخته می شود.

 

لاج استرالیا از طریق دو روش می تواند انجام شود:

 

  • روش آفلاین(ارسال پستی) – Paper-Based/Offline Lodge
  • روش آنلاین – Online Lodge

 

در روش آفلاین – Paper-Based/Offline Lodge

 بعد از ایجاد اکانت روی وبسایت اداره مهاجرت استرالیا، فرم های مربوطه از وبسایت دانلود شده و بعد از تکمیل، از طریق پست به سفارت استرالیا ارسال می شود. هزینه لاج در این حالت با تکمیل فرم پرداخت که حاوی اطلاعات کارت(شماره 16 رقمی کارت، تاریخ انقضای کارت، شماره CVV) هست و در داخل بسته پستی قرار می گیرد، پرداخت می شود.

بیشتر بدانید!
وضعیت کار در پرتغال

ثبت نام لاج‏ استرالیا (Lodge)

ثبت نام در روش آنلاین – Online Lodge

برای ثبت نام لاج آنلاین استرالیا Online Lodge می بایست در قدم نخست اقدام به ایجاد حساب کاربری immiAccount در سایت اداره مهاجرت استرالیا نمائید سپس اپلیکیشن خود را ایجاد کرده تا فرم های مربوطه در اختیار شما قرارگیرد. پس از پرداخت هزینه لاج میتوانید مدارک و اسناد موردنیاز را آپلود نمائید.

  • در مرحله آخر رسیدی حاوی یک کد TRN یا Transaction Reference Numberدریافت خواهید کرد که می توانید از آن به عنوان کد رهگیری پرونده خود استفاده کرده و هر زمان که خواستید از طریق حساب کاربری خود ، نسبت به پیشرفت پرونده مطلع شوید.
  • تعداد مدارکی که برای لاج می توانید آپلود کنید حداکثر 60 عدد است و فرمت های PDF,JPEG,TIFF,BMP قابل قبول است. اطلاعات کامل در این زمینه را می توانید در این لینک مطالعه کرده و راهنمای نحوه ی تکمیل و آپلود مدارک را در این لینک مشاهده نمایید.
  • علاوه بر هزینه لاج، هزینه های مرتبط با تست پزشکی، سوء پیشینه و … وجود دارد که متقاضی ملزم به پرداخت جداگانه آنهاست.
  • برای هر برنامه مهاجرتی(Application) به شما یک کد منحصر به فرد TRN داده می شود.
  • برای لاج یک اپلیکیشن، متقاضی تنها 28 روز وقت دارد تا فرم ها را کامل کند. در غیر اینصورت فرم ها را بایستی از ابتدا تکمیل کند.

 

مزایای ثبت نام آنلاین لاج استرالیا Lodge

 این روش در مقایسه با حالت آفلاین، مزیت های بیشماری دارد که سرعت بیشتر، دقت و صحت مدارک، امنیت پرداخت و هزینه کمتر اصلی ترین موارد هستند. زیرا دیگر نیازی به ارسال پستی، بررسی کامل بودن مدارک، نوبت دهی، بایگانی، … نیست. بعد از انجام پرداخت هزینه، یک شماره پیگیری TRN(Transaction Reference Number) ارائه می شود که به عنوان تکمیل فرآیند می باشد و بایستی برای پیگیری های بعدی آن را حفظ نمود. سپس می توانید تمامی مدارک خواسته شده را آپلود کرده و فرآیند لاج خود را تکمیل نمایید.

بیشتر بدانید!
آشنایی با مونیخ آلمان برای زندگی و اقامت

 

هزینه های لاج‏ استرالیا (Lodge)

هزینه لاج برنامه های مهاجرتی استرالیا متفاوت است و امکان تغییر در آن وجود دارد . هزینه ویزا هر از گاهی تغییر می کند. هزینه ویزای شما بستگی به تاریخ دریافت درخواست شما دارد. اگر بین تاریخ ارائه درخواست خود و تاریخ دریافت درخواست شما ، افزایش قیمت وجود داشته باشد ، باید هزینه درخواست جدید را بپردازید .

نمونه هزینه لاج  Skilled migration applications

 ویزای 189
و
ویزای 190 
3600 دلار استرالیا
ویزای 489
ویزای 176 2960 دلار استرالیا
ویزای 175

 

راهنمای پرداخت آنلاین هزینه لاج‏ استرالیا (Lodge)

1- ورود به وبسایت www.border.gov.au
2- انتخاب ImmiAccount جهت ایجاد اکانت بر روی وبسایت
3- ایجاد اکانت / تکمیل فرم های آنلاین
4- پرداخت آنلاین هزینه لاج
5- دریافت کد TRN (شماره TRN  که پایین فرمهای مدیکال هست ، شما با شماره مذکور و تاریخ تولد و شماره پاسپورت و نام کشور میتوانید از وضعیت خود با خبر شوید )
6- آپلود مدارک اسکن شده

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد سازمان مهندسین استرالیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به استرالیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در استرالیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟