منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزای 491 استرالیا ، کار و مهارت

ما در تیم متخصص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله شما را با جزییات ویزای 491 استرالیا که ویزای کار و اقامت در استرالیا است آشنا میکنیم و شرایط ویزای کار و مهارت استرالیا ویزای 491 استرالیا را برای شما بازگو خواهیم کرد .همانطور که در مقاله تغییرات قوانین اداره مهاجرت استرالیا ۲۰۱۹ به تغییرات قوانین ویزای 489 استرالیا و تغییرات در برخی از امتیاز بندی های ویزای استرالیا  که از 16 نوامبر 2019 اعمال میشود اشاره کردیم . 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ما در تیم متخصص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله شما را با جزییات ویزای 491 استرالیا که ویزای کار و اقامت در استرالیا است آشنا میکنیم و شرایط ویزای کار و مهارت استرالیا ویزای 491 استرالیا را برای شما بازگو خواهیم کرد .همانطور که در مقاله تغییرات قوانین اداره مهاجرت استرالیا ۲۰۱۹ به تغییرات قوانین ویزای 489 استرالیا و تغییرات در برخی از امتیاز بندی های ویزای استرالیا  که از 16 نوامبر 2019 اعمال میشود اشاره کردیم .

ویزای 491 استرالیا ، ویزای کاری و مهارت استرالیا

خبر تغییرات قوانین مهاجرت استرالیا و اضافه شدن ویزای ۴۹۱ استرالیا از ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹ خبری بسیار شوکه کننده بود. با اعلام این خبر که با اضافه شدن ویزای ۴۹۱ استرالیا به جای ویزای ۴۸۹ استرالیا خواهد بود. ویزای ۴۹۱ استرالیا از نظر امکانات و شرایط اقامت در استرالیا تا حدود زیادی با ویزای ۴۸۹ متفاوت است.

انواع ویزای کاری استرالیا 2022

نوع اقامت نام ویزا شماره ویزا
(کلیک کنید)
⇓⇓
دائم ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا ویزای ۱۸۶ استرالیا
ویزای اقامت دائم با حمایت کارفرما در مناطق «کم‌جمعیت» ویزای ۱۸۷ استرالیا
ویزای مهارتی استرالیا به صورت مستقل ویزای ۱۸۹ استرالیا
ویزای مهارتی استرالیا با اسپانسر ایالتی ویزای ۱۹۰ استرالیا
موقت ویزای کار موقت برای افراد متخصص ویزای ۴۰۰ استرالیا
اقامت موقت ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های خاص ویزای ۴۷۶ استرالیا
اقامت موقت ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استرالیا ویزای ۴۸۵ استرالیا
ویزای تخصصی با اسپانسر مناطق کم‌جمعیت و اسپانسر فامیلی ویزای ۴۸۹ استرالیا

اقدامات لازم برای دریافت ویزای 491 استرالیا

  • همانند ویزای 489 استرالیا ، ویزای 491 استرالیا نیز دارای پیش نیازهایی است که باید قبل از هرگونه اقدامی جمع آوری و سامان دهی شوند که ممکن است زمان بر باشد. بعد از بازگشایی ویزا، شما نیازمند جمع آوری مدارک برای ثابت کردن مهارت‌های کاری خود و نتیجه آزمون زبان هستید.
  • با جمع آوری مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای ۴۹۱ تا ۱۶ نوامبر، شما در موقعیت بهتری برای اپلای کردن این ویزا قرار می‌گیرید. انتظار می رود تقاضاها برای ویزای 491 استرالیا بعد از بسته شدن ویزای ایالتی بالاتر رود.
بیشتر بدانید!
ویزای کارآفرینی بریتانیا و استارت آپ کانادا

ویزای کاری استرالیا

مقایسه ویزای ۴۸۹ استرالیا و ویزای 491 استرالیا

  • ویزای ۴۸۹ استرالیا یک ویزای ۴ ساله موقت بوده است اما ویزای ۴۹۱ استرالیا یک ویزای موقت ۵ ساله است.
  • ویزای ۴۸۹ استرالیا برای اسپانسری به افراد ۱۰ امتیاز کمک می کرد اما ویزای ۴۹۱ استرالیا ۱۵ امتیاز به یک پرونده کمک می نماید.
  • شرایط تبدیل شدن ویزای ۴۸۹ استرالیا به اقامت دائم ۸۸۷ استرالیا این طور بوده است که فرد بعد از زندگی در مناطق رجیونال به مدت ۲ سال و کار کردن به مدت ۱ سال می توانست برای اقامت دائم استرالیا اقدام نمایند اما برای ویزای 491 استرالیا این گونه است که بعد از زندگی به مدت ۳ سال در مناطق رجیونال استرالیا و کار کردن به مدت ۳ سال با حداقل حقوق می تواند برای اقامت دائم استرالیا اقدام نماید.
  • بعد از اخذ ویزای 489 استرالیا فرد برای جابجایی برای ایالت های مختلف استرالیا دچار مشکل بود و صرفا باید در همان منطقه رجیونالی که اسپانسر وی شده است زندگی و کار نماید. در برخی شرایط امکان جابجایی بود اما نه در تمامی موارد. اما در ویزای ۴۹۱ استرالیا بعد از ورود به استرالیا فرد مهاجر می تواند به تمامی مناطق رجیونال استرالیا بدون محدودیت سفر کرده و کار و زندگی نماید.
  • در ویزای ۴۸۹ استرالیا فرد برای جابجایی بین ایالتهای مختلف معمولا دچار مشکل بود و بعد کلی نامه نگاری شاید بازهم مجوز جابجایی را دریافت نمی کرد اما در ویزای ۴۹۱ استرالیا فرد این ازادی را دارد و به راحتی می تواند جابجا شود.

چه چیزهایی در ویزای ۴۹۱ تغییر نکرده است؟

  • ویزای جدید 491 استرالیا نیز مانند ویزای 489 استرالیا یک ویزای مشروط منطقه ای است که در آن نیاز است متقاضیان توسط یک ایالت انتخاب شوند یا  توسط خانوادشان که واجد شرایط هستند اسپانسر شوند.
  • همانطور که از اسم این ویزا مشخص است، به شما فقط اجازه‌ کار یا زندگی در مناطق مشخص شده‌ای از استرالیا را می‌دهد، که این مناطق تمامی استرالیا به جز کلانشهرهایی مانند Sydney, Melbourne, Brisbane, Gold Coast and Perth را پوشش می‌دهد.

بعد از اینکه یک فرد بتواند نشان دهد که در سه سال در مناطق کم جمعیت استرالیا زندگی و کار کرده است و حداقل حقوق پایه استرالیا را دریافت کرده است کافی است تا بتواند برای دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام نماید

تعهدات شما بعد از اخذ ویزای ۴۹۱ استرالیا به اداره مهاجرت استرالیا :

۱- قانون ۸۵۸۷ استرالیا

  • در صورت هرگونه تغییر کارفرما و آدرس محل کار و پذیرش کار جدید شما موظف هستید تا به اداره مهاجرت استرالیا اطلاع دهید و شما در زمان پذیرش در این ویزای متعهد به انجام این کار خواهید بود.
بیشتر بدانید!
هزینه های زندگی در استرالیا

۲- قانون ۸۵۷۹ استرالیا

  • خبر بسیار خوبی که برای ویزای 491 استرالیا منتشر شده است این است که فرد متقاضی و دریافت کننده این ویزا به راحتیمی تواند بدون استرس و صرفا حتی یکروز بعد از ورود به خاک استرالیا به راحتی به تمامی مناطق رجیونال استرالیا در تمام ایالت ها سفر و زندگی و کار نمایید.
    تنها تعهد شما این است که به اداره مهاجرت استرالیا این جابجایی را اطلاع دهید.

در مقاله ویزای 491 استرالیا

همانطور که در این مقاله با شرایط جدید ویزای 491 استرالیا  آشنا شدید ، در مقایسه ویزای ۴۸۹ استرالیا و ویزای 491 استرالیا دیدیم که برای افراد مجرد امتیازات ویژه ای در نظر گرفته شده و این تغییرات میتواند به افراد مجرد که از امتیازات همسر در پرونده خود محروم بودند کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر در ویزای 491 استرالیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به استرالیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در استرالیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟