منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

معرفی شرکت وی اف اس VFS و وظایف آن

معرفی شرکت وی اف اس VFS
معرفی شرکت وی اف اس VFS
 از این مقاله پی بردیم که شرکت وی اف اس چه نوع فعالیت هایی دارد و چه وظایفی بین المللی را به عهده می گیرد. از تاثیر پیشرفت و استفاده از تکنولوژی در امر ثبت نام و صدور ویزا گفتیم. همچنین به دفاتر مرکزی و مقر این سازمان های جهانی اشاره و از راهکار بسیار کاربردی صدور ویزای الکترونیکی مزایایی را مطرح نمودیم. گفتیم که صدور ویزای الکترونیکی هم به نفع دولت ها و هم به نفع افراد متقاضی دریافت ویزا می باشد. لازم  است که به یاد داشته باشیم تایید و یا رد درخواست صدور ویزا از وظایف شرکت وی اف اس نمی باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شما عزیزان چه اطلاعاتی درباره شرکت وی اف اس دارید؟ میدانید شرکت VFS چه مسئولیتی دارد؟ دوستان عزیز در ابتدا بهتر است با معرفی شرکت وی اف اس VFS به ماهیت و چگونگی فعالیتهای این شرکت پی ببرید. ما با زبانی ساده از وظایف شرکت وی اف اس و دفتر مرکزی شرکت وی اف اس برایتان می گوییم.

سرمایه داران، مدیران و متقاضیان گرانقدر دریافت ویزا ، با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه شوید تا سازمان جهانی وی اف اس را شناخته  و از خدمات آن بهره گیرید. همچنین با حیطه کاری این سازمان و شرکت بین المللی آشنا شوید ، تا برحسب نیاز خود از آن استفاده نمایید.  با ما همراه باشید.

 

معرفی شرکت وی اف اس VFS

با معرفی شرکت وی اف اس VFS و وظایف آن به مسئولیت های  این شرکت اشاره می کنیم. بهتر است در ابتدا با کلمات و عبارات این سازمان جهانی آشنا شوید. VFS GLOBAL (VISA  FACILITATION SERVICE GLOBAL) یک شرکتی است که خدمات تکنولوژیکی و برون سپاری یا فرامرزی را به دولت ها و متقاضیان دریافت ویزا ارائه می دهد. از جمله  دیپلمات ها، مدیران، سرمایه گذاران و کلیه متقاضیان دریافت ویزا. 3436 مرکز کاربردی و اجرایی جهت تنظیم و ارائه اپلیکیشن و درخواست برای دریافت ویزا دارد. در  14 کشور از 5  قاره دنیا فعالیت داشته و دفتر و مراکزی در سراسر دنیا دارد.

 

سوابق شرکت VFS

این شرکت از شروع کار خود در سال 2001 توانسته بالغ بر 217 میلیون درخواست و اپلیکیشن دریافت ویزا را با موفقیت به نتیجه برساند. همچنین از سال  2007 بیشتر از  93 میلیون و  400 هزار نام نویسی و ثبت نام بیومتریک داشته است. این امور بسیار دقیق و اتوماتیک وار و یکپارچه انجام می شوند.  در 5 قاره دنیا کارکنان بسیار کارآزموده و آموزش دیده ای دارد . این شرکت همواره در خصوص آموزش نیروهای خود و پیشرفت تکنولوژی سرمایه گذاری می نماید. شرکت VFS  سوابق درخشان و موفقی دارد. 

 

دفتر مرکزی VFS

این شرکت فرصت های شغلی بیشماری را در سراسر دنیا بوجود آورده است. دفتر مرکزی شرکت VFS  در شهر دبی و کشور امارات متحده عربی می باشد که ریشه اصلی آن در کشور سوئیس است . همچنین شرکتی است که مجموع  مایملک و دارایی ، اوراق بهادار و سهام را برای یک موسسه یا فرد به صورت EQT مدیریت می نماید . خوب است بدانید که دفتر مرکزی اصلی این نوع فعالیتها در شهر  استکهلم  پایتخت سوئد می باشد.

بیشتر بدانید!
10 شغل مورد نیاز در کانادا

معرفی شرکت وی اف اس VFS و وظایف آن

شرکت VFS

شرکت VFS در زمینه امور درخواست ویزا در دنیا سرآمد است . کلیه امور بررسی صحت و انطباق اسناد و مدارک ، تشخیص هویت و اطلاعات کاملا شخصی را جهت تکمیل فرم های مرتبط درخواست ویزا انجام می دهد. همچنین  این شرکت حافظ منافع دولت ها و ملت ها می باشد . با ارائه و بهره گیری از  فناوری و تکنولوژی های روز دنیا پروسه و زمان درخواست دریافت ویزا را به حداقل می رساند. شرکت VFS بیش از 64 مشتری دولتی از سراسر دنیا دارد. دفاتر این شرکت در بسیاری از کشورها مشغول فعالیت هستند . از جمله کشورهای استرالیا، کانادا، دانمارک، فرانسه، یونان، اتریش، لهستان، مالتا، ژاپن، کره جنوبی، هند، ایرلند، ایتالیا، قبرس، برزیل، کرواسی، نروژ و بسیاری از دیگر کشورها.

 

EQT چیست ؟

EQT  یک سازمان سرمایه گذاری جهانی با بیش از 25 سال سابقه در امور سرمایه گذاری می باشد. این سازمان در راستای توسعه و پیشرفت شرکتها فعالیت دارد. به زبانی دیگر هلدینگی است که شرکتهای تابعه داشته و امور مربوط به صندوق های مالی، شرکا و مدیران شرکت ها را مدیریت و اداره می کند. فعالیتهای سازمان EQT یکی از خدمات  شرکت VFS می باشد.

دفتر مرکزیEQT

 دفتر مرکزی این نوع فعالیت های شرکت وی اف اس در کشور سوئد می باشد. EQT شرکت های وابسته ای در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی دارد. علاوه بر آن بنیادهای Kuoni و Hugentobler مستقر در کشور سوئیس هستند که با شرکت وی اف اس همکاری دارند . در برخی موارد هم مورد حمایت شرکت VFS قرار می گیرند. شرکت وی اف اس فعالیتهای گوناگونی داشته و در واقع به صورت یک هلدینگ کار می کند.

 

شرکت وی اف اس

شرکت وی اف اس  یک شرکت جهانی است که با سفارت سوئیس همکاری متقابل دارد. شرکت VFS به متقاضیان دریافت ویزا برای ورود به کشور سوئیس خدماتی را ارائه می دهد. این شرکت  تکمیل و ارسال اپلیکیشن های دریافت ویزا را برای سفارت سوئیس مدیریت می نماید. این خدمات شامل مشاوره برای تکمیل فرم درخواست ویزا می باشد.  همچنین راهنمایی می نماید که باید اپلیکیشن همراه با مدارک تکمیلی و اطلاعات بیومتریکی ارسال شود.

بیشتر بدانید!
بهترین دفتر مهاجرتی و 10 ویژگی مختص آن

معرفی شرکت وی اف اس VFS و وظایف آن

اطلاعات بیومتریک

 مخاطب گرامی، منظور از اطلاعات بیومتریک همان مشخصات فردی از جمله اثر انگشت و یا چهره می باشد. علاوه بر آن  این شرکت وی اف اس خدمات پشتیبانی گسترده ای برای سرعت بخشیدن به روند ارسال درخواست ویزا دارد. که به عبارتی این خدمات جزو وظایف این شرکت نیز می باشد. در خصوص راهنمایی برای آماده نمودن مدارک لازم بیومتریک می توانید این مقاله را مطالعه بفرمایید.

 

وظایف شرکت وی اف اس

از وظایف شرکت وی اف اس این است که شما را در تکمیل فرم درخواست و ارسال آن به سفارت راهنمایی می کند. درخواست ارسالی شما در سفارت توسط کارکنان بررسی می شود . اما بدانید که کارکنان سفارت و شرکت VFS هیچ نقشی در تایید درخواست ویزای شما ندارند. این شرکت با حمایت های  خود فقط به شما اطمینان می دهد که فرم درخواست شما به درستی تکمیل و به سفارت ارسال شده است. از وظایف شرکت وی اف اس می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • خدمات پست مدارک
  • خدمات پیام های کوتاه تلفنی
  • خدمات تسریع دهنده جهت ارسال درخواست و ثبت نام، پاسخ به سوالات، خدمات بیومتریک
  • کمک و راهنمایی برای پر کردن فرم درخواست ویزا

 

مسئولیت شرکت وی اف اس

شرکت وی اف اس  هیچ وظیفه ای در رد یا تایید درخواست ویزا ندارد. همانطور که گفتیم خدمات تسریع دهنده ای برای ارسال درخواست، ثبت نام و ثبت اطلاعات فردی شما  ارائه می دهد. می توان گفت وظایف این سازمان جهانی  انجام امور اداری مرتبط با ویزا، پاسپورت، تشخیص هویت، و دیگر خدمات شهروندی می باشد. همچنین این وظایف و خدمات را برای دولت ها وملت ها به خوبی مدیریت می نماید. به عبارتی دیگر تمرکز بر انجام ارزیابی و تشخیص و برآورد وضعیت درخواست ویزا از وظایف اصلی این شرکت جهانی می باشد.

 

ویزای الکترونیکی

 ویزای الکترونیکی این مزیت را دارد که شما در حین سفر می توانید ویزای الکترونیکی دریافت کنید. این نکته بدین معنی است که با تسریع در امر دریافت و صدور ویزا شما نیز راحت تر و سریعتر پروسه مهاجرت را تکمیل می کنید. ویزای الکترونیکی Electronic Visa (E-Visa) یکی از راحت ترین خدماتی است که سازمان جهانی وی اف اس به مشتریان خود ارائه می دهد. با استفاده از این امکان کشورها و دولت ها دیگر هزینه های اضافی برای ثبت نام و صدور ویزا نخواهند داشت. شرکت VFS در ارائه این خدمات بین المللی پیشرو و متخصص می باشد.

بیشتر بدانید!
سفارت پرتغال هم وی اف اسی شد!

 

مزایای E-Visa

با استفاده از تکنولوژی در ثبت نام ویزا تغییرات بسیار مهمی در حوزه سفر  بوجود آمد. طرح ویزای الکترونیکی به دولت ها کمک می کند تا راحت تر بتوانند روند صدور ویزا را از طریق فضای مجازی مدیریت کنند. راهکارهای شرکت vfs بسیار راحت و امن می باشد . متقاضی دریافت ویزا می تواند طی 3 تا 5 دقیقه با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل و یا آدرس ایمیل، بصورت آنلاین ثبت نام و درخواست دریافت ویزای خود را ارسال نماید. این امتیاز در حد وسیعی در صنعت توریسم نیز استفاده می شود و کاربرد فراوانی دارد. البته می دانیم که پرداخت هزینه های مرتبط نیز به صورت آنلاین انجام می گیرد.

 

 از این مقاله پی بردیم که شرکت وی اف اس چه نوع فعالیت هایی دارد و چه وظایفی بین المللی را به عهده می گیرد. از تاثیر پیشرفت و استفاده از تکنولوژی در امر ثبت نام و صدور ویزا گفتیم. همچنین به دفتر مرکزی و مقر این سازمان های جهانی اشاره و از راهکار بسیار کاربردی صدور ویزای الکترونیکی مزایایی را مطرح نمودیم. گفتیم که صدور ویزای الکترونیکی هم به نفع دولت ها و هم به نفع افراد متقاضی دریافت ویزا می باشد. لازم  است که به یاد داشته باشیم تایید و یا رد درخواست صدور ویزا از وظایف شرکت وی اف اس نمی باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد معرفی شرکت وی اف اس VFS میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام رزرو وقت کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟