منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط سرمایه گذاری در فرانسه با ایجاد کسب و کار

شرایط سرمایه گذاری در فرانسه بررسی شد. دریافت ویزای سرمایه گذاری شرایطی دارد. خانواده سرمایه گذار نیز می توانند در فرانسه زندگی کنند. با سرمایه گذاری در صنعت می توان ویزای سرمایه گذاری فرانسه دریافت نمود. از دیگر روش های سرمایه گذاری در فرانسه گفتیم. کارآفرینی در فرانسه از رشد خوبی برخوردار است. مدارک لازم برای سرمایه گذاری در فرانسه باید ضمیمه درخواست ویزا شود. بشرط صلاحیت، ویزای سرمایه گذاری اعطا می شود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شرایط سرمایه گذاری در فرانسه چگونه است؟ کشورهای اروپایی با برنامه های دولتی جذب سرمایه گذاری های خارجی دارند. تا بحال به فکر کارآفرینی در فرانسه بوده اید؟ موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در خصوص کارآفرینی در فرانسه مطالبی را ارائه می نماید. از مدارک لازم سرمایه گذاری در فرانسه چه می دانیم؟ شهروندی فرانسه با برنامه های سرمایه گذاری امکان دارد.

همچنین یکی از بهترین گزینه برای دریافت پاسپورت دوم است. خارجیان با گرفتن ویزای سرمایه گذاری به منظور اخذ شهروندی سرمایه های خود را در فرانسه متمرکز و مدیریت  می کنند. که Talent Passport residence permit نامیده می شود. آشنایی با روش های سرمایه گذاری در فرانسه موضوع اصلی این مقاله است. با اریکه عدل همراه باشید.

شرایط سرمایه گذاری در فرانسه

یکی از شرایط سرمایه گذاری در فرانسه افتتاح حساب بانکی در فرانسه است. حساب شخصی یا حساب بانکی شرکتی که بنام شما باشد. یا از طریق شرکتی که حداقل 30 درصد سهام شرکت را داشته باشید. سرمایه گذار اگر میخواهد ویزای سرمایه گذاری فرانسه را دریافت کند باید سه مورد را رعایت نماید.

  • ایجاد شغل برای شهروندان و مقیم های فرانسه
  • سرمایه گذاری حداقل 300 هزار یورو در دارایی های ثابت مادی و غیر مادی.
  • ( دارایی های ثابت مادی مانند تجهیزات و ماشین آلات که ارزش فیزیکی دارند).
  •  دارایی های ثابت غیر مادی مانند حق اختراع، برندها و علائم تجاری و کپی رایت

افتتاح حساب بانکی در فرانسه یکی از شرایط سرمایه گذاری در فرانسه است. استارت آپ ها از سراسر دنیا از مزایای این نوع ویزای فرانسه استفاده می کنند. که معمولا به آن Tech Visa گفته می شود. درخواست دریافت این نوع ویزا در شرایطی پذیرفته می شود که حداقل 10 درصد سهم شرکت یا استارت آپ برای شما باشد.

اگر درخواست متقاضی برای دریافت این ویزا پذیرفته شود، زن یا شوهر متقاضی هم می توانند در فرانسه کار کند. سرمایه گذاران در فرانسه بدانند که قانون کار در فرانسه 35 ساعت کاری در هفته است. همچنین سن بازنشستگی در فرانسه 62 سالگی می باشد. سرمایه گذاری 300 هزار یورو در دارایی های ثابت مادی یکی از دیگر روش های سرمایه گذاری در فرانسه می باشد.

بیشتر بدانید!
انواع ویزا اخذ اقامت اسلواکی برای ایرانیان

مدارک لازم سرمایه گذاری در فرانسه

مدارک لازم سرمایه گذاری در فرانسه و دریافت ویزای سرمایه گذاری بدین شرح می باشند: این مدارک باید ضمیمه درخواست و به کنسولگری فرانسه ارائه شوند.

  • درخواست ویزای طولانی مدت یا مجوز اقامت معتبر
  • گواهی وضعیت تاهل
  • دو کپی از پاسپورت
  • گواهی تولد هر کسی که مرتبط با درخواست شما است.
  • گواهی آدرس اقامت قبلی تان
  • سه قطعه عکس به سایز عکس پاسپورت
  • رسید پرداخت هزینه های درخواست ویزا

مدارک لازم سرمایه گذاری در فرانسه را کامل ارائه دهید. اگر چه ویزای سرمایه گذاری فرانسه به طور اتوماتیک باعث نمی شود پاسپورت دوم بگیرید. ولی با دریافت ویزای سرمایه گذاری فرانسه راحت تر می توانید شهروندی فرانسه را دریافت کنید. مدارک لازم سرمایه گذاری در فرانسه را همراه درخواست ویزا ارائه دهید.

کار آفرینی در فرانسه

 

روش های سرمایه گذاری در فرانسه

فرانسه ویزای سرمایه گذاری بر املاک را پیشنهاد نمی دهد. خرید ملک در فرانسه منتهی به شهروندی فرانسه نمیشود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید شرایط دریافت گلدن ویزای فرانسه را سرچ و مقاله خرید ملک در فرانسه را مطالعه بفرمایید.

نوع دیگری از برنامه ویزای سرمایه گذاری وجود دارد. که توسط دولت فرانسه پیشنهاد می شود. که برنامه مجوز اقامت فرانسه نام دارد. (French Residence Permit Program).

به منظور صلاحیت برای دریافت این مجوز متقاضی باید این الزامات را داشته باشد:

  • سرمایه گذاری حداقل 10 میلیون دلار در دارایی های صنعتی یا بازرگانی فرانسه.
  • متقاضی باید حساب بانکی شخصی داشته باشد.
  • یا از طریق شرکتی که 30 درصد سهام آن را دارد حساب بانکی باز کند.
  • مقررات برنامه مجوز اقامت فرانسه آسان تر است.
  • متقاضی برای دریافت مجوز اقامت باید این صلاحیت ها را داشته باشد:
  • برخوردار بودن متقاضی از استفاده از حقوق شهروندی فرانسه
  • عدم سوء سابقه کیفری

فرانسه قطب اقتصادی با ثباتی است. که استارت آپ شما را تبدیل به سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا می کند. سرمایه گذاری در فرانسه ارزان نیست. ولی یکی از بهترین ها در اتحادیه اروپا است. برنامه مجوز اقامت فرانسه یکی  از روش های سرمایه گذاری در فرانسه می باشد.

بیشتر بدانید!
آیا تحصیل فرزندان با خرید ملک خارجی رایگان میباشد؟

سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری در دارایی های صنعتی یا بازرگانی، از روش های سرمایه گذاری در فرانسه است.

کارآفرینی در فرانسه

کارآفرینی در فرانسه مورد استقبال قرار می گیرد. فرانسه پیشنهادات کارآفرینی و سرمایه گذاری بسیاری دارد. طبق رتبه بندی سالانه AT Kearney سال 2018 فرانسه پنجمین رتبه را برای جذب سرمایه گذاریهای بین المللی دارد. فرانسه اقتصاد قوی دارد و در قلب اروپا واقع می باشد. هر هفته 21 شرکت خارجی فرانسه را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند.

بالغ بر 28 هزار شرکت خارجی در فرانسه وجود دارد. ایجاد کسب و کار در فرانسه  و کارآفرینی در فرانسه در صدر اروپا قرار دارد. که در 2018  رکورد 691 هزار استارت آپ را بدست آورد. یک سوم صادرات فرانسه توسط شرکت های خارجی انجام می شود. فرانسه هدف اروپا، خاورمیانه و آفریقا برای کارآفرینی می باشد. فرانسه مرکز مالی سرآمدی در اروپا می باشد. کارآفرینی در فرانسه یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در فرانسه است.

 

مجوز اقامت کارآفرینی در فرانسه

تحت برنامه اقامت کارآفرینی در فرانسه، سرمایه گذاران از کشورهای غیر اتحادیه اروپا می توانند سرمایه گذاری در فرانسه انجام دهند. آنها باید حداقل 10 میلیون یورو در بخش دارایی های صنعتی و بازرگانی فرانسه سرمایه گذاری کنند. تا مجوز اقامت اقتصادی 10 ساله فرانسه را دریافت نمایند.

از طریق این برنامه سرمایه گذاران حداکثر طی دو ماه مراحل درخواست مجوز را طی می کنند. همچنین می توانند بدون محدودیت به کشورهای منطقه شنگن دسترسی داشته باشند. همسر و وابستگان دارنده مجوز، اقامت فوری فرانسه را خواهند داشت و از خدمات آموزشی و سلامت فرانسه بهره مند می شوند. که در طول سه سال اقامت دائم می توانند شهروندی و پاسپورت دوم فرانسه را دریافت نمایند. یکی از شرایط سرمایه گذاری در فرانسه ایجاد کسب و کار و کارآفرینی در فرانسه است.

بیشتر بدانید!
مدارک ضروری برای اقامت فرانسه

کارآفرینی در فرانسه

تاسیس شرکت در فرانسه

تاسیس شرکت در فرانسه ابزاری برای سرمایه گذاری در فرانسه است. هزینه راه اندازی و تاسیس شرکت در فرانسه کمتر از آلمان و ژاپن است. دو برنامه دولتی Responsibility and Solidarity Pact و  Employment Tax Credit (CICE) فرانسه هزینه های تولید شرکت ها را کاهش داد. پیش بینی شده با اجرای این دو برنامه درسال 2020 تعداد 500 هزار شغل جدید در فرانسه ایجاد شود.

تاسیس شرکت در فرانسه یکی از روش های سرمایه گذاری در فرانسه است. برای تاسیس شرکت باید اقامت موقت گرفت. با دریافت اقامت موقت می توان در فرانسه کار کرد. که با رعایت شرایط می توان اقامت دائمی و شهروندی این کشور را دریافت نمود.

 

درباره سرمایه گذاری در فرانسه

شرایط سرمایه گذاری در فرانسه بررسی شد. دریافت ویزای سرمایه گذاری شرایطی دارد. خانواده سرمایه گذار نیز می توانند در فرانسه زندگی کنند. با سرمایه گذاری در صنعت می توان ویزای سرمایه گذاری فرانسه دریافت نمود. از دیگر روش های سرمایه گذاری در فرانسه گفتیم. کارآفرینی در فرانسه از رشد خوبی برخوردار است. مدارک لازم برای سرمایه گذاری در فرانسه باید ضمیمه درخواست ویزا شود. بشرط صلاحیت، ویزای سرمایه گذاری اعطا می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط سرمایه گذاری در فرانسه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به فرانسه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در فرانسه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟