منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

راهنمای قدم به قدم مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

راهنمای قدم به قدم مهاجرت
راهنمای قدم به قدم مهاجرت
بهتر است در تمامی مراحل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ملکی به شرایط و الزامات خرید ملک هر کشور توجه کافی داشته باشیم که این امر لازمه مشاوره گرفتن و همکاری با وکیل ملکی می باشد. با ما همراه باشید تا این موارد را به طور کامل بررسی نماییم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

راهنمای قدم به قدم مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری ملکی از اولین مرحله شروع و به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری که منجر به دریافت شهروندی می شود می رسد. در این راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) به امور حقوقی مهاجرت و خرید ملک از صفر تا صد نظارت خواهند کرد. از مراحل مهاجرت از طریق خرید ملک گفته می شود، از راهنمای خرید ملک و سرمایه گذاری به ضرورت افتتاح حساب بانکی پی می بریم همچنین به مراحل مهاجرت سرمایه گذاری نیز اشاره داریم. در توضیح این روند با اریکه عدل همراه باشید.

 

راهنمای قدم به قدم مهاجرت

راهنمای قدم به قدم مهاجرت برای سرمایه گذاری ملکی از اولین مرحله خرید ملک شروع می شود، که برای آن می توانید از سایت شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) استفاده نموده و کشور و شهر مورد علاقه خود را برای خرید ملک انتخاب کنید. تمامی مشخصات شهرها با ذکر مناطق مناسب برای خرید ملک را خواهید دید.

 

راهنمای مهاجرت با سرمایه گذاری

باید با وکیل خود درباره شرایط مهاجرت با خرید ملک خارجی  مشورت نمایید، تا از محدودیت های خرید ملک در کشور هدف با خبر باشید. اولین قدم آگاهی از شرایط، هزینه و الزامات سرمایه گذاری ملکی می باشد. توانایی مالی خود را نسبت به قیمت املاک در بازار مسکن بسنجید و ببینید برای خرید چه نوع ملکی آمادگی دارید.

در باره کشورهای مناسب برای مهاجرت مطالعه کافی داشته باشید، بد نیست با مطالعه مقاله بهترین کشورها برای مهاجرت(قسمت اول) ابتدا با آنها آشنا شوید سپس ببینید در کدام یک از آنها می توانید سرمایه گذاری ملکی داشته باشید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری باید دقیق و هوشمند باشد، بعد از انتخاب بهترین کشور و شهر برای مهاجرت و خرید ملک باید درخواست ویزا بدهید. بدین منظور باید مدارک لازم درخواست ویزا را تهیه و به مراکز درخواست ویزا یا سفارت آن کشور مورد نظر ارائه نمایید. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری با خرید ملک را با انتخاب بهترین ها انجام دهید.

بیشتر بدانید!
دریافت اقامت دبی با خرید ملک و تاسیس شرکت

 

سرمایه گذاری و ویزا

در راهنمای قدم به قدم مهاجرت لازم است که زمان اعتبار ویزاها را  بدانید، هر کشوری برای ویزاهای خود مدت زمانی را برای اعتبار مشخص نموده است. برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک باید ویزای سرمایه گذار درخواست نمود. کلیه مدارک لازم برای مهاجرت از جمله پاسپورت را چک و یا در صورت نیاز تمدید کنید. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ملکی گزینه خوبی برای کسب سود می باشد.

 

مهاجرت و همراه

مشخص کنید در این مهاجرت تنها هستید و یا اعضای خانواده تان نیز همراهتان هستند. در این صورت شرایط همراهان خود را ذکر نمایید. شرایط تحصیلی و درمانی کشور و شهر مورد نظر را بررسی نمایید. اگر فرزندان بالای 18 سال دارید به راهکارهای مناسب برای همراهی ایشان توجه داشته باشید که در این خصوص می توانید مقاله راهکار مناسب برای فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت خانوادگی را مطالعه فرمایید تا بتوانید بهترین امکانات را در کشور مورد نظر برای فرزندان خود فراهم نمایید.

 

هدف خرید ملک

هدفتان از خرید ملک را مشخص نمایید که آیا می خواهید برای سکونت خود ملک خریداری نموده و یا جهت کسب سود و سرمایه گذاری مبادرت به خرید ملک می کنید. زیرا پاسخ این سوال به شما کمک می کند که در شهرها و مناطق مناسب با هدف تان ملک خریداری نمایید. چنانچه بعد از مهاجرت با سرمایه گذاری ملکی تصمیم به راه اندازی بیزینس یا ثبت شرکت داشتید می توانید با متخصصان و مشاوران اریکه عدل تماس بگیرید.

 

مراحل مهاجرت از طریق خرید ملک

مراحل مهاجرت از طریق خرید ملک بعد تعیین نوع ملک و انتخاب کشور، شهر و منطقه شامل توجه به هزینه های خرید ملک و انتقال مالکیت می باشد که معمولا در هر کشوری متفاوت است، اما با توجه به افزایش رقابت در بازار بین المللی مسکن نیاز به همکاری با یک وکیل ملکی کاملا ضروری به نظر می رسد.

بیشتر بدانید!
اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

 

مهاجرت با سرمایه گذاری و هزینه ها

استخدام وکیل و مترجم در انعقاد قرارداد خرید ملک گرچه هزینه دارد اما به مزایای انعقاد یک قرارداد درست و قانونی می ارزد. در سرمایه گذاری ملکی اولین هدف کسب سود می باشد. لذا نگران پرداخت هزینه های خرید ملک نباشید، هزینه های مالیاتی هم شامل خرید ملک می شوند از جمله مالیات بر ارث و مالیات محلی شهرداری. مهاجرت با سرمایه گذاری را با مشاوره تخصصی انجام دهید.

راهنمای خرید ملک و سرمایه گذاری

مراحل مهاجرت سرمایه گذاری

مراحل مهاجرت سرمایه گذاری با خرید ملک منجر به دریافت اقامت و سپس شهروندی می شود که در هر کشوری شرایط و قواعد متفاوتی دارد. چنانچه تمایل دارید بدانید کدام کشورها با خرید ملک اقامت اعطا می کنند، مقاله اخذ اقامت با خرید ملک در کدام کشورها مقدور است؟ را پیشنهاد می کنیم که مطالعه بفرمایید. مرحله های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ملکی باید قانونمند باشد.

 

الزامات برای مهاجرت

بهتر است در تمامی مراحل مهاجرت از طریق سرمایه گذاری ملکی به شرایط و الزامات خرید ملک هر کشور توجه کافی داشته باشیم که این امر لازمه مشاوره گرفتن و همکاری با وکیل ملکی می باشد. در برخی از کشورها گواهی سلامت پزشکی یکی از الزامات بوده و یا نداشتن سوء سابقه کیفری نیز از شرایط لازم برای سرمایه گذاری می باشد. مرحله های مهاجرت از طریق خریداری ملک چنانچه کامل و صحیح انجام شود نتیجه مطلوبی خواهید گرفت.

 

راهنمای خرید ملک و سرمایه گذاری

راهنمای خرید ملک و سرمایه گذاری به ما می گوید که برای خرید و انتقال مالکیت پرداخت هایی را باید انجام دهیم. بدین منظور نیاز است که حساب بانکی بین المللی افتتاح کنیم. با در نظر گرفتن شرایط لازم برای افتتاح حساب بانکی بین المللی در هر کشوری و با مشاوره متخصصین این امر به گشایش حساب بانکی اقدام نمایید.

بیشتر بدانید!
برنامه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

چنانچه قبل از خرید ملک نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با کشورها طبق شرایط تان دارید، می توانیم مطالعه مقاله کشورهای مناسب برای خرید ملک و سرمایه گذاری کدامند؟ را برایتان پیشنهاد نماییم. تا بر اساس هدف و موقعیت خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. با مشاوره و رعایت قوانین مهاجرت خوبی را تجربه کنید.

 

راهنمای قدم به قدم

راهنمای قدم به قدم مهاجرت به ما می گوید که برای مهاجرت به چه نوع ویزایی نیاز داریم، بعد از مشخص شدن هدف مهاجرت باید مدارک لازم برای دریافت ویزا را تهیه نماییم .که در این مبحث به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تمرکز داشتیم. مراحل مهاجرت از طریق خرید ملک از پیدا نمودن ملک شروع و با انعقاد قرارداد پایان می پذیرد. که در این پروسه به لزوم داشتن وکیل مجرب نیز اشاره شد. در مراحل مهاجرت سرمایه گذاری گفتیم که باید الزامات سرمایه گذاری کشور مورد نظر را بدانیم. با استفاده از راهنمای خرید ملک و سرمایه گذاری به ضرورت افتتاح حساب بانکی بین المللی پی می بریم.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای قدم به قدم مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای مورد مهاجرت مطلع شوید و و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی و سرمایه گذاری ملکی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟